Apuaaaaa, tänään ekaa kertaa kimppaa!
Oon juonut jo pari lasia viiniä ja silti vaan sydän hakkaa ja on ihan epätodellinen olo!
Mulla on itseäni 15 vuotta vanhempi vakituinen seksisuhdekaveri. Itse en ole (ikänikään puolesta) niin kokenut kuin hän, mutta mua alko kiinnostamaan kimppasessiot tässä "suhteemme" aikana kun niistä juteltiin. Ja tänään on tulossa sen tuttu ja luotettava pariskunta, joka on meidän väliltä iältään (30+).
Oon ujo ja jotenkin oon ihan täpinöissäni, mutta jännittää myös aivan sikana!!! Ne tulee puolentoista tunnin päästä.
Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? Onneks sentään tulee tää mun fuck buddy vähän aikasemmin, se saa rauhottaa mua.... nauran ja ahdistun vuoronperään!
Kommentit (349)
"Ihan sellainen kysymys teille jeesustelijoille, että pakkoko niiden tuomiopäivän pasuunoiden kanssa on joka paikkaan tunkea?"
Asemamme Jumalan lapsina velvoittaa sanomaan synti synniksi. Itse valitsette, teettekö parannuksen vai ette. Tämän keskustelun aloittajan kirjoitus osoittaa, ettei hän oikeasti olisi halunnut kokeilla seksiä vieraan miehen ja naisen kanssa, mutta miesystävän miellyttäminen oli tärkeämpää kuin itsekunnioitus. Veikkaan, että aloittajan on lopuksi pakko kirjoittaa uutta kokemustaan ylistävä selonteko, vaikka hän häpeää ja katuu tekoaan.
Minusta on aika loukkaavaa kehitysvammaisen omaisena, että aivan normaaliälyiseltä vaikuttavaa henkilöä epäillään kehitysvammaiseksi vain en takia, että ette hyväksy valintojaan. Hyväksikäyttö on vähän muuta kuin sitä että joku vapaaehtoisesti ja selvästi harkitusti ryhtyy johonkin, jota ette voi hyväksyä. Sellainen ei tee ketään vammaiseksi. Inhottavaa puhetta, vammat ovat "vähän" eri asia.
"Ihan sellainen kysymys teille jeesustelijoille, että pakkoko niiden tuomiopäivän pasuunoiden kanssa on joka paikkaan tunkea?"
"Nokun me hihhulit ollaan jumalan lapsia ja meitä on käsketty käännyttää kaikkia ihmisiä niin siksi.. PS. Seksi kiinostaa kun en itse voi nussia kun olen jumalan lapsi ja pitää ehtiä esittää siveellistä ja saarnaamaan Jeesusta jää panot saamatta."
Oikea hihhuli vastaa: Me "hihhulit" ollaan naimisissa eikä tarvita muita pariskuntia tai irtosuhteita seksielämää "rikastuttamaan."
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:33"]
Minusta on aika loukkaavaa kehitysvammaisen omaisena, että aivan normaaliälyiseltä vaikuttavaa henkilöä epäillään kehitysvammaiseksi vain en takia, että ette hyväksy valintojaan. Hyväksikäyttö on vähän muuta kuin sitä että joku vapaaehtoisesti ja selvästi harkitusti ryhtyy johonkin, jota ette voi hyväksyä. Sellainen ei tee ketään vammaiseksi. Inhottavaa puhetta, vammat ovat "vähän" eri asia.
[/quote]
Kehitysvammaisten seksuaalinen hyväksikäyttö on todella, todella yleistä, ja varsinkin lievästi vammaisten.
Mielestäni siinä ei ole mitään outoa, että jotkut ottivat tuon aspektin esille, varsinkin ap:n antaessa jutuillaan sen vaikutelman ettei ihan täysin ymmärrä kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:05"]"Ihan sellainen kysymys teille jeesustelijoille, että pakkoko niiden tuomiopäivän pasuunoiden kanssa on joka paikkaan tunkea?"
Asemamme Jumalan lapsina velvoittaa sanomaan synti synniksi. Itse valitsette, teettekö parannuksen vai ette. Tämän keskustelun aloittajan kirjoitus osoittaa, ettei hän oikeasti olisi halunnut kokeilla seksiä vieraan miehen ja naisen kanssa, mutta miesystävän miellyttäminen oli tärkeämpää kuin itsekunnioitus. Veikkaan, että aloittajan on lopuksi pakko kirjoittaa uutta kokemustaan ylistävä selonteko, vaikka hän häpeää ja katuu tekoaan.
[/quote]
Jumalan lapsena en saa myöskään valehdella! Joten kerron että oika käteni näpytteli tätä ja samalla vasen kourani oli haarojeni välissä ja *flab*flab*flab*
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:11"]"Ihan sellainen kysymys teille jeesustelijoille, että pakkoko niiden tuomiopäivän pasuunoiden kanssa on joka paikkaan tunkea?"
"Nokun me hihhulit ollaan jumalan lapsia ja meitä on käsketty käännyttää kaikkia ihmisiä niin siksi.. PS. Seksi kiinostaa kun en itse voi nussia kun olen jumalan lapsi ja pitää ehtiä esittää siveellistä ja saarnaamaan Jeesusta jää panot saamatta."
Oikea hihhuli vastaa: Me "hihhulit" ollaan naimisissa eikä tarvita muita pariskuntia tai irtosuhteita seksielämää "rikastuttamaan."
[/quote]
Se koira ulahtaa johon...
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 04:20"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:11"]"Ihan sellainen kysymys teille jeesustelijoille, että pakkoko niiden tuomiopäivän pasuunoiden kanssa on joka paikkaan tunkea?"
[/quote]
Se koira ulahtaa johon...
[/quote]
Eiköhän tuo otsikko ja viimeistään aloitus jo pidä hihhulit muualla. Jos ketjua alkoi lukea, oma kiinnostus on vähän syntisempi. Ne jotka tänne kirjoittaa ovat samanlaisia syntisiä, ehkä vieläkin syntisempiä ja naureskelevat, että menipä taas todesta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:05"]
[/quote]
:D Voi että mua naurattaa, enpä ois arvannut Jeesuksen laskeutuvan näin vahvasti läsnä tähän yäk niin sairasta SEKSIÄ -ketjuuni.
Oli oikeasti todella hauskaa, ehkä vähän hämmentynyt olo. Ja se mun seksisuhdemies ei miehen kanssa ollut. Kun se ties, että mua jännittää ja oon kokematon (niinku ties toi parikin) niin sain olla aika ottavana osapuolena kaikkien toimesta. Aluks olin vähän tyhmän jäykkä ja harmittaa kun varmaan vähän outo, mutta en haluu liikaa nyt siitä ahdistua.. ehkä eniten yllätyin, että se nainen halus tosi paljon kattoa ku sen oma mies panee mua? Ja myös, että se mun mies panee mua.. en edes nuollut tota naista ku puol minuuttia varmaan, oli kaikkee muuta.. Mutta ei harmita! Päinvastoin oon ihan ilonen kun uskalsin. Oli oikeasti mukavia ihmisiä ja ei silleen jäänyt tyhmä olo, paitsi nyt siitä, että en just oikein ollut antavana missään. Mutta nyt takas nukkuu....
AP
Noniin on tässä sitä raporttia jo odoteltukin. :) Minkä ikäinen olet muuten ap?
Voin kirjotella pienten unien jälkeen lisää jos tää vielä jotain kiinnostaa. Vaikka kai se on vähän kokijasta kiinni miten tällasen ottaa.. oon melko avoin asioille, vaikka olenkin ujo. En usko, että mitkään traumat jää. Vaikka vähän on jotenkin outo olo, toi oli kai jotenkin erilaista kuitenkin kun olin kuvitellut.
Oon 25-vuotias.
AP
Jotenkin tulee mieleen ne lievästi keharitytöt, joita käytettiin hyväkseen, kun olin töissä joskus avohuollon puolella. Aika järkkyjäkin juttuja, kuinka jotain lievästi kehitysvammaista assi-tai autistityttöä kierrätettiin äijäporukassa ja pantiin kimpalla. Mutta siihen ei voinut puuttua, koska kyse oli niin hyvätasoisista, että asuivat yksin. Vain avohuollon puolelta oli jotain palveluja heille. Tämä on kuin oppikirjatapaus. Vanhempi mies, joka selittää, että kimppakiva on hauskaa. Nyt on pantu kaverin toimesta ja seuraavana jo myydään kaveriringille ja tyttörukka on ihan hukassa, kun ei tajua systeemiä ja luulee sen kuuluvan rakkauteen.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 02:05"]"Ihan sellainen kysymys teille jeesustelijoille, että pakkoko niiden tuomiopäivän pasuunoiden kanssa on joka paikkaan tunkea?"
[/quote]
voi zee, kiitos kun kerroitte! Kukapa olisi arvannut että ryhmäseksi on teidän mielestä syntiä. Kyllä nyt taas on monta sielua saatu pelastettua NOT.
1990-2000-lukujen taitteessa kun itse olin parikymppinen, yhdenillanjutut ja nettideittailu oli sitä jännittävää mutta paheksuttavaa käyttäytymistä. Onneksi tämä kimppakivajuna on ajanut jo ohitseni. Ei ole helppoa nuorilla naisilla, kun mikään ei ole tarpeeksi jännittävää ellei ole kahta kyrpää pillussa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:52"]
Ei ole helppoa nuorilla naisilla, kun mikään ei ole tarpeeksi jännittävää ellei ole kahta kyrpää pillussa.
[/quote]
Nykyään on eniten muotia se relapse, eli peräsuoli pumpataan ulos anuksesta ja sillä leikitään, tiedoksi vaan ketjun aloittajalle, jos kaipaat lisää jännitystä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 05:47"]Voin kirjotella pienten unien jälkeen lisää jos tää vielä jotain kiinnostaa. Vaikka kai se on vähän kokijasta kiinni miten tällasen ottaa.. oon melko avoin asioille, vaikka olenkin ujo. En usko, että mitkään traumat jää. Vaikka vähän on jotenkin outo olo, toi oli kai jotenkin erilaista kuitenkin kun olin kuvitellut.
Oon 25-vuotias.
AP
[/quote]
No hyvä että kokeilit! Ilmoittele jos haluat kimppaa seuraavaksi 7 miehen kanssa!
Mistä revitte noita hyväksikäyttöideoita? Kai nyt aikuinen ihminen osaa kieltäytyä jos ei missään nimessä halua kimppapanoja.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:28"]
Älyttömältä vaan tuntuu tällaselle nolla kokemusta omaavalle, että nähdään ventovieraiden kaa ja pitäis niitä sitten alkaa naimaan silleen luontevasti.
[/quote]
Ventovieraiden? Eiks niidne pitänyt olla tuttu ja luotettava ystäväpariskunta?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:12"]
Mä en ymmärrä tuollaista hermoilua....joku se on sun juttusi tai ei.
Luulisi että tuntisit itsesi paremmin että tiedät saatko tosta kuviosta mitään irti muuta kuin hysteeristä kikatusta tai pahimmassa tapauksessa morkkis.
Nuorena tuli pariin kertaan kokeiltua kimppaa ja vaikka se oli ihan ok niin ei ole minun juttuni vaan olen juurikin parhaimmillani yhden miehen kanssa ja mitä pidempään on oltu yhdessä niin sitä paremmat orkut.
[/quote]
Täh?? Just joo, anteeks vaan. Mistä ihmeestä voin etukäteen tietää, onko "mun juttu" vai ei kun en käytännössä tiedä edes mitä se on? Mua kiinnostaa toi ja tuntuu, että vihdoin olen kai riittävän kauan asiaa miettinyt ja tuntuu, että voin noihin ihmisiin luottaa.
Kai se nyt saa hermostuttaa!
AP
[/quote]
Voit luottaa ihmisiin joita et ole ennen nähnyt kuin kuvassa?!! huh huh
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 01:40"]
Kerro nyt miten meni/menee.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 00:19"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 23:55"]Ihan sellainen kysymys teille jeesustelijoille, että pakkoko niiden tuomiopäivän pasuunoiden kanssa on joka paikkaan tunkea? Luulisi tämänkin ketjun otsikosta jo selviävän, että luvassa on sen sortin hyi-hyi-sodoma-gomorra-lopunajat yms. meininkiä, että paree pysyä poissa. Eikö teillä todella perjantai-iltana parempaa tekemistä ole, kuin alkaa ehdoin tahdoin lukemaan ketjuja, joiden aihepiiri jo ajatuksena teitä ällöttää?
[/quote]
Ei. Viihdettä parhaimmillaan!
[/quote]
Ei, mitä syntisempi keskustelu täällä av-puolella, sitä suuremmalla syyllä siihen on kristittyjen puututtava kertomalla, että syntielämä vie ihmisen sielun kadotukseen.