Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuaaaaa, tänään ekaa kertaa kimppaa!

Vierailija
30.05.2014 |

Oon juonut jo pari lasia viiniä ja silti vaan sydän hakkaa ja on ihan epätodellinen olo!

Mulla on itseäni 15 vuotta vanhempi vakituinen seksisuhdekaveri. Itse en ole (ikänikään puolesta) niin kokenut kuin hän, mutta mua alko kiinnostamaan kimppasessiot tässä "suhteemme" aikana kun niistä juteltiin. Ja tänään on tulossa sen tuttu ja luotettava pariskunta, joka on meidän väliltä iältään (30+).

Oon ujo ja jotenkin oon ihan täpinöissäni, mutta jännittää myös aivan sikana!!! Ne tulee puolentoista tunnin päästä.

Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? Onneks sentään tulee tää mun fuck buddy vähän aikasemmin, se saa rauhottaa mua.... nauran ja ahdistun vuoronperään!

Kommentit (349)

Vierailija
161/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:52"]

1990-2000-lukujen taitteessa kun itse olin parikymppinen, yhdenillanjutut ja nettideittailu oli sitä jännittävää mutta paheksuttavaa käyttäytymistä. Onneksi tämä kimppakivajuna on ajanut jo ohitseni. Ei ole helppoa nuorilla naisilla, kun mikään ei ole tarpeeksi jännittävää ellei ole kahta kyrpää pillussa.

[/quote]

UUUU JEEEE OOT VITUN NOLO! Turha kommentti. Sua ei vaan kukaan meistä nuorista kaipaa, yök!

Vierailija
162/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa oikeasti, jos jotain tyhmää, ujoa mimmiä pannaan porukalla ja kuvataan. Oikeasti, minua ei kiinnosta tippaakaan. Maailma on täynnä näitä nuoria naisia, jotka myy persettä jo 14v saadakseen meikkejä tai suostuu seksifilmeihin, kun se on niin jännää. Eikö se joku teiniäitikin elättänyt itseään seksifilmeillä.

Maailma nyt vain on sellainen ja ap huomaa kohta, että löytää itsensä netistä, kun makaa selällään jonku kalu perseessä ja joku panee häntä edestäpäin. Se nainen siinä sivussa on todennäköisesti kuvannut koko jutun ja saavat siitä hyvät rahat.

Aina näitä yksinkertaisia löytyy, joita voi höynäyttää. Ei heitä voi pelastaa, koska he eivät halua tulla pelastetuiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:07"]Mimmoinen sitten ON ns. normaali kimppakivajuttu?

[/quote]

Kaikki saa osansa. Tässä kuulosti siltä kuin ap olisi saanut kahta miestä vakosiinsa ja yllin kyllin kaikenlaista ja muut (tai se toinen nainen?) vähän vähän vaan hengasivat mukana. Outoa että se toinen nainen ei esim. halunnut jotain enemmän kun kerran oli halukas lesboseksiin. Tai näin oli oma käsitykseni. Luin kyllä koko ketjun mutta ehkä joku viesti saattoi jäädä välistä. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
164/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 jätkä on löytänyt yksinkertaisen ja ujon ja kaverittoman pimun, jota on voinut käydä panemassa ja saanut hänet pehmitettyä kaveriensa leluksi. Homma etenee kivasti tästä ja ap on tyytyväinen. Mitä tuota moralisoimaan. Kohta viinin sekaan pannaan pari tyrmäystippaa, niin ap.sta saadaan mehevää mateliaaria nettiin.

Vierailija
165/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:52"]

1990-2000-lukujen taitteessa kun itse olin parikymppinen, yhdenillanjutut ja nettideittailu oli sitä jännittävää mutta paheksuttavaa käyttäytymistä. Onneksi tämä kimppakivajuna on ajanut jo ohitseni. Ei ole helppoa nuorilla naisilla, kun mikään ei ole tarpeeksi jännittävää ellei ole kahta kyrpää pillussa.

[/quote]

UUUU JEEEE OOT VITUN NOLO! Turha kommentti. Sua ei vaan kukaan meistä nuorista kaipaa, yök!

[/quote]

Mihin teidän nuorten pitäisi kaivata ketään?

Onneksi sun kommentti ei muuten ole mitenkään turha, oikein nuorten haluista kommentoit, kaikilla kiinnostaa ihan hulluna...

Vierailija
166/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:12"]Hei hohhoijjaa itellenne. Ei kaikki ole noin hulluja kuin te paranoidiset ihmiset luulette, että salaa kuvaa jne. Onneks mun elämä on mun eikä teidän. Yhtä hullun riskin otatte kun panette miehiänne ilman kumia? Mistä voitte IKINÄ tietää, etteivät nai muita?

Jännä kiihko aina saadaan kehiteltyä kaiken ympärille. Voidaanko nyt vaan sopia, että. TE OSAATTE ELÄÄ OIKEIN ja minä en ja piste. En jaksa näin tyhmää vääntöä.

AP

[/quote]

Voi pientä..pihalla kuin lumiukko. Lueppas sun aloitus+muut viestit uudelleen, ei ihan täyspäisen tekstiä. Apuaa kimppaa jo naurattaa :D

Seksistä voi keskustella mutta sun taso keskustelussa on säälittävä.

Jotenkin toivon että olet provo etkä yksinkertaisuuttasi hyväksikäytetty.

[/quote]

En ole hyväkskäytetty. Mä tykkään seksistä, kai eritavalla, kuin vaikkapa Sinä? Mä nautin mun elämästä. Olen tajunnut sen tässä vastikään. Että vittuako väliä, elämää varten tässä eletään. Eläkää te vaan ihan mitä huvittaa varten, hömpät... Mä elän kun oon olemassa, ja nauran diplomi-insinööreille, jotka ite nauraa meille hölmöille elämää viettäville. Pitäkää hauskaa!!!! MOIMOIMMOIII!

Pysykää nyt vaan mun elämästä pois. 

AP

Vierailija
167/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 18:12"]Hei hohhoijjaa itellenne. Ei kaikki ole noin hulluja kuin te paranoidiset ihmiset luulette, että salaa kuvaa jne. Onneks mun elämä on mun eikä teidän. Yhtä hullun riskin otatte kun panette miehiänne ilman kumia? Mistä voitte IKINÄ tietää, etteivät nai muita?

Jännä kiihko aina saadaan kehiteltyä kaiken ympärille. Voidaanko nyt vaan sopia, että. TE OSAATTE ELÄÄ OIKEIN ja minä en ja piste. En jaksa näin tyhmää vääntöä.

AP

[/quote]

Voi pientä..pihalla kuin lumiukko. Lueppas sun aloitus+muut viestit uudelleen, ei ihan täyspäisen tekstiä. Apuaa kimppaa jo naurattaa :D

[/quote]

En ole hyväkskäytetty. Mä tykkään seksistä, kai eritavalla, kuin vaikkapa Sinä? Mä nautin mun elämästä. Olen tajunnut sen tässä vastikään. Että vittuako väliä, elämää varten tässä eletään. Eläkää te vaan ihan mitä huvittaa varten, hömpät... Mä elän kun oon olemassa, ja nauran diplomi-insinööreille, jotka ite nauraa meille hölmöille elämää viettäville. Pitäkää hauskaa!!!! MOIMOIMMOIII!

AP

[/quote]

No jätäppä se elämästäsi raportoiminen sitten vähemmälle.

Tytsi joka kirjoittaa lähes reaaliaikaisesti kimppakivastaan vauvapalstalle voi tuskin ihmetellä jos jollakulla on asiaan jotain sanottavaa.

Vierailija
168/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut erilaisista seksijutuista ihan naisen tunne-elämän kannalta. Haluaisin kysyä ap:ltä, miten koet tunnetasolla ryhmäseksin? Olen joskus joutunut miettimään ryhmäseksiasioita tai siis minua on pyydetty mukaan, mutta en ole halunnut. Ajattelin tuolloin, että aika varmasti tuntisin itseni ulkopuoliseksi ja että varsinkin jälkeenpäin olo olisi tyhjä ja yksinäinen. Sinulla on siis seksikaverimies. Onko sinulla myös kumppani? Vaikka kysyn tätä, en kuitenkaan itse haluaisi monia päällekkäisiä suhteita, enkä myöskään pelkkää seksisuhdetta. Sinulla aloittaja ei taida olla kumppania? Itse olen kumppaniton nainen ja tuntuisi, että vallankin tällaisessa tapauksessa ryhmäseksi voisi tuntua hankalalta. Parisuhteessa olevien leikkinä ymmärrän ryhmäseksin paremmin. 

Vierailija
169/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:30"]

No jätäppä se elämästäsi raportoiminen sitten vähemmälle.

Tytsi joka kirjoittaa lähes reaaliaikaisesti kimppakivastaan vauvapalstalle voi tuskin ihmetellä jos jollakulla on asiaan jotain sanottavaa.

[/quote]

Ap. ei ymmärrä normaaleita syy-seuraussuhteita, joten saattaa olla ettei se ymmärrä tuon vaikuttavan siihen kommentoidaanko sen seksielämää, vai ei.

Vierailija
170/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, en tiiä mihin pitäs vetästä nää kommentit? Joo, oon kai sit avuton kehari ja kiitos kun te JEESUKSEN löytäneet mut pelastatte, Herralle kitos<3. Haistakaa vittu. Mun LUOJA rakastaa tavallisia hulluja, rikkinäisiä ja aitoja ihmisiä.Niitä jotka elää ja kokee, näkee asioita ja ihmettelee, pelkää ja unohtaa.
Heippa hei teille.

AP

Vierailija
171/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia AP!

älä ota näitä häviäjien jeesuskommentteja raskaasti. He ovat oikeesti hädissään kateudesta ja yrittävät kaikin keinoin dissata sun kokemusta. Kimpat sopii toisille ja toisille ei. Hienoa että sulla on hyvä kokemus. Itse olen harrastanut hallittuja kimppoja kohta kymmenen vuotta. Kaikki osalliset ihan tavallisia järkeviä ihmisiä.

Näillä elämää pelkäävillä raukoilla ainoa ilo on pilkata niitä jotka uskaltavat. Go for it girl! Tie vaikka joskus kohdattaisiin.

T. Ihan normi asiallinen aikuinen mies

Vierailija
172/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:08"]

Tie vaikka joskus kohdattaisiin.

T. Ihan normi asiallinen aikuinen mies

[/quote]

Normi asiallisella miehellä kihelmöi jo kikkelin pää, ties vaikka pääsisi kikkeli ilman kumia suoraan girlien suoleen, nam.

Käyt vaan testeissä, niin suoleen on suora pääsy.

Vierailija
173/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kehtaatte kiusata tätä naista täällä? Taitaa olla aika kuivaa menoa teidän kammarissa..

Vierailija
174/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä otsikko olis hauska tilapäivitys facebookkiin!

Vierailija
175/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:26"]

AP

[/quote]

[/quote]

AP

[/quote]

Itsehän tuota itseäsi tänne tyrkytät

Vierailija
176/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaaha, ap on naurettava pelle. Ei voi muuta sanoa. Ihan oikein olisikin, jos huomaisi filmin leviävän netissä yleisessä levityksessä

Vierailija
177/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:26"]

AP

[/quote]

[/quote]

AP

[/quote]

nyt tais mennä jollakin vähän tunteisiin.. jos et olisi sellainen niin ei sua noin paljoa suututtais.:D

Vierailija
178/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:17"]Hahhaaha, ap on naurettava pelle. Ei voi muuta sanoa. Ihan oikein olisikin, jos huomaisi filmin leviävän netissä yleisessä levityksessä

[/quote]

Hahaha sä oot ruma norsunvittu jonka seksivideoita kukaan ei katsoisi vaikka maksettaisiin;-)

Vierailija
179/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut itselleni tänään useita mahtavia orgasmeja kuvitellessani itseäni kimppasessioon, jossa mua pannaan molempiin reikiin tai joku nainen nuolis mua muiden katsellessa. Ja se on totuus. T. 37-vuotias tylsä akateeminen 3 lapsen äiti

Vierailija
180/349 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskannetteko suuhun ja nuolette persereikiä? Lopuksi kusette suuhun?

http://www.redtube.com/400410

Tuosta pieni lämmittelyvideo tyttöjen välisestä rakkaudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi