Apuaaaaa, tänään ekaa kertaa kimppaa!
Oon juonut jo pari lasia viiniä ja silti vaan sydän hakkaa ja on ihan epätodellinen olo!
Mulla on itseäni 15 vuotta vanhempi vakituinen seksisuhdekaveri. Itse en ole (ikänikään puolesta) niin kokenut kuin hän, mutta mua alko kiinnostamaan kimppasessiot tässä "suhteemme" aikana kun niistä juteltiin. Ja tänään on tulossa sen tuttu ja luotettava pariskunta, joka on meidän väliltä iältään (30+).
Oon ujo ja jotenkin oon ihan täpinöissäni, mutta jännittää myös aivan sikana!!! Ne tulee puolentoista tunnin päästä.
Miten saan nyt itteni rauhotettua ja siis apua miten pitää edes käyttäytyä tollasessa? Onneks sentään tulee tää mun fuck buddy vähän aikasemmin, se saa rauhottaa mua.... nauran ja ahdistun vuoronperään!
Kommentit (349)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:11"]
Voi taivas näitä jeesustelu-kommentteja täällä!
Kiitos AP kokemuksesi jakamisesta! mielenkiinnolla seurasin ja omat haluni kokeilla kimppaa vain vahvistuivat (ollaan miehen kanssa kimpasta keskusteltu jo pidemmän aikaa ja suunniteltu asiaa, mutta haluaisimme vain kolmanneksi naisen). Ja kuten joku toinen tuolla aiemmin jo sanoi, niin on ollut kiihottavaa kyllä lukea AP noita sun juttuja siltä illalta.
[/quote]
No kiva kuulla :) Siitä kai mun oli alunperin tarkotuskin puhua, että miten meni ja miten koin sen. Mutta nyt tämä meni tähän, että mä olen sairas, hullu ja laitoshoitoon joutava.
Mutta siis ihan mielelläni vastaan edelleen, jos jotain ekakertalaisen kokemuksista kysyttävää.
AP
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:19"]
Eräs ystävättäreni harrasti kimppakivaa. Vasten tahtoaan. Yöllä Helsingin Kaisaniemen puistossa. Vaginaan penetroitui Muhammed, peräaukkoon Abdullah, rintojen parissa hääri Jussuf ja suuhun tunki elintään Ali. Ei kuulemma ollut niin kivaa kuin väitetään.
[/quote]
Kimppa on kivaa, vaikkka se olisi syntisen luvatontakin!
Tuliko kumpikaan miehistä tai tuo toinen nainen?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:40"]
You go girl!! <3
[/quote]
Sinä mene tyttö! suurempi kuin kolme
[/quote]
Ompas sulla hyvät englannin puhekielen taidot!
Opetelkaa edes yksinkertaisempien sanojen oikeinkirjoitus! Se on onpas, ei ompas ja kunpa, ei kumpa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:08"]
Tuliko kumpikaan miehistä tai tuo toinen nainen?
[/quote]
Miehet tuli molemmat, kumpikin kai kaksi kertaa, en ihan varma ole kuitenkaan. Kun yhdessä vaiheessa oltiin niin, että miehet pani mua takaa päin ja vähän vuorotellen, se oli kiihottavaa kyllä todellakin.
Se nainen vaikutti yhdessä vaiheessa, että sai. Mutta mä luulen jotenkin, että feikkas sen orgasmin. Tuli vähän turhan "oikeella hetkellä" nimittäin.
Mutta mikäs siinä, kyllä se niitten miesten kiimaa nosti. Ja kai munkin, siinä hetkessä.
AP
Tuliko miehet minne? Sun sisään vai ulkopuolelle?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:24"]
Tuliko miehet minne? Sun sisään vai ulkopuolelle?
[/quote]
Ei sisään. Ulkopuolelle siis. Se nainen kylllä ekat spermat nieli omalta mieheltään.
AP
Valmistauduitko etukäteen ottamaan anaaliin? Esim. tyhjensit peräsuolen? Pidätkö peppupanosta noin yleisesti?
Ryhmäseksi on varmasti asia, joka kiinnostaa monia. On helppo heittää täällä kaikenlaista juttua, paheksua jne., vaikka aihe kiinnostaisi henkilökohtaisestikin. Täällä on helppo kohdella toista huonosti ja ikäänkuin testata, kuinka toinen jaksaa typeriä viestejä. En pidä tämän keskustelun ilmapiiristä. Ryhmäseksi on mielestäni yksi tapa toteuttaa seksuaalisuutta ja jokaisen oma valinta. Varovainen pitää olla, kenen kanssa seksiin ryhtyy. Ihmisten pitäisi mielellään olla empaattisia, vastuullisia, huomaavaisia jne. eli kaikenkaikkiaan hyviä tyyppejä. Kun kiihotus ja laukeamisen odottaminen vievät ajattelua, kaikki eivät pysty ottamaan toisia hyvin huomioon. On hyvä tuntea ryhmäseksikumppanit ennen seksiä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:11"]
Voi taivas näitä jeesustelu-kommentteja täällä!
Kiitos AP kokemuksesi jakamisesta! mielenkiinnolla seurasin ja omat haluni kokeilla kimppaa vain vahvistuivat (ollaan miehen kanssa kimpasta keskusteltu jo pidemmän aikaa ja suunniteltu asiaa, mutta haluaisimme vain kolmanneksi naisen). Ja kuten joku toinen tuolla aiemmin jo sanoi, niin on ollut kiihottavaa kyllä lukea AP noita sun juttuja siltä illalta.
[/quote]
No kiva kuulla :) Siitä kai mun oli alunperin tarkotuskin puhua, että miten meni ja miten koin sen. Mutta nyt tämä meni tähän, että mä olen sairas, hullu ja laitoshoitoon joutava.
Mutta siis ihan mielelläni vastaan edelleen, jos jotain ekakertalaisen kokemuksista kysyttävää.
AP
[/quote]
Älä välitä noista kitisijöistä!
Itse olen kokeillut kimppaa kanssa ja jännitti eka kerta, totakai. Siinä kuitenkin jännästi oppii itsestään ja omasta seksuaalisuudesta uusia juttuja.
Aikuisten leikkiä, ihanaa kiihottavaa..jne.. minulle ainakin oli positiivinen kokemus.
Kaikki kohteli toisiaan kunnioittavasti eikä ketään satutettu.
Kuitenkin peppujutuissa on hyvä käyttää kumia ettei tule ikäviä tulehduksia.
Moni haluaisi kimppaa kokeilla mutta ei löydä sopivia kumppaneita.
Sinulla nyt sattuu olemaan sellainen kumppani joka siihen suostuu ja tuo uusia juttuja.. mitä pahaa siinä on? Ei mitään.
N 50v
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:52"]
Ryhmäseksin kokeileminen aikuisten kesken on ihan normaalia mutta nuo ihme kommentit täällä on kyllä ihan jotain muuta kuin normaalia!
[/quote]
Voitko laittaa tähän lainauksia niistä, niin voin miettiä, oonko ihan sekopää sitten?
AP
[/quote]
Ei kai tätä sinun itserakkauttasi hivelevää keskustelua tarvitse pitää väkisin hengissä? (En ole tuo kommentoija.)
" Tälle palstalle en tule enää koskaan, niin ääliömeininkiä."
"Olipas mielenkiintoista luettavaa tämä ketju. (Vielä kun olis saanu hihhuloinnit ja moralisoinnit suodatettua pois)."
Ap näyttää edelleen kirjoittelevan täällä. Jos AP raportoi seuraavista seksikokemuksistaan tuolla seksiaiheelle tarkoitetulla palstalla, en tule hihhuloimaan tai moralisoimaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:59"]
Ryhmäseksin kokeileminen aikuisten kesken on ihan normaalia mutta nuo ihme kommentit täällä on kyllä ihan jotain muuta kuin normaalia!
[/quote]
Voitko laittaa tähän lainauksia niistä, niin voin miettiä, oonko ihan sekopää sitten?
AP
[/quote]
Ei kai tätä sinun itserakkauttasi hivelevää keskustelua tarvitse pitää väkisin hengissä? (En ole tuo kommentoija.)
[/quote]
miten ap on ollut itserakas?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 08:59"]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
miten ap on ollut itserakas?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:44"]
Valmistauduitko etukäteen ottamaan anaaliin? Esim. tyhjensit peräsuolen? Pidätkö peppupanosta noin yleisesti?
[/quote]
En kyllä tätä tehnyt. Mutta en anaaleja harrastakaan, jos on mitään suoliongelmia/ vatsa huonona. Kyllä mua noi anaalihommat kiihottaa, siinä pitää vaan olla oikeanlainen kumppani. Mulla se, että pitää olla ihan rento ja tarvii vähän esilämmittelyä, että onnistuu. Ja paljon liukkaria..
Juteltiin tänään aiemmin sen mun panokaverin kanssa, sanoin sille, että voidaan kyllä tota paria nähdä uudestaankin. Mutta haluun miettiä ehkäisypuolta. Se oli yhteydessä siihen pariin, ja niille oli ok kondomin kanssakin. Ja mistään kuvaamisesta ei ole ollut enää puhettakaan. Että hiihtäkää nyt hemmettiin te dramatisoijat.
AP
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 11:28"]
" Tälle palstalle en tule enää koskaan, niin ääliömeininkiä."
"Olipas mielenkiintoista luettavaa tämä ketju. (Vielä kun olis saanu hihhuloinnit ja moralisoinnit suodatettua pois)."
Ap näyttää edelleen kirjoittelevan täällä. Jos AP raportoi seuraavista seksikokemuksistaan tuolla seksiaiheelle tarkoitetulla palstalla, en tule hihhuloimaan tai moralisoimaan.
[/quote]
Huomaa että olet palstalla AIHE VAPAA.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:44"]
[/quote]
En kyllä tätä tehnyt. Mutta en anaaleja harrastakaan, jos on mitään suoliongelmia/ vatsa huonona. Kyllä mua noi anaalihommat kiihottaa, siinä pitää vaan olla oikeanlainen kumppani. Mulla se, että pitää olla ihan rento ja tarvii vähän esilämmittelyä, että onnistuu. Ja paljon liukkaria..
Juteltiin tänään aiemmin sen mun panokaverin kanssa, sanoin sille, että voidaan kyllä tota paria nähdä uudestaankin. Mutta haluun miettiä ehkäisypuolta. Se oli yhteydessä siihen pariin, ja niille oli ok kondomin kanssakin. Ja mistään kuvaamisesta ei ole ollut enää puhettakaan. Että hiihtäkää nyt hemmettiin te dramatisoijat.
AP
[/quote]
Miksi sinä koko ajan todistelet tätä asiaa? Et sinä ole tilivelvollinen kellekään. Teet kuten parhaaksi näet. Tosiasiassa koko juttu oli aluksi näin lukijan kannalta jopa ihan kiihottavakin mutta lässähti kuin pannukakku kun jauhat sivukaupalla näitä samoja juttuja ja nyt koet yhäkin tarpeelliseksi puolustella itseäsi. Eikö sinultakin mene vähän maku koko illasta kun raportoit tänne joka käänteen ja vielä alennut haukkumaan niitä muitakin tolloja anonyymikommentoijia jotka täällä aukovat päätään? Nauti kivasta muistosta ja jätä turhat kommentit omaan arvoonsa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 10:44"]
[/quote]
AP
[/quote]
Lisää listallesi vielä kondomien ja liukkarin lisäksi kertakäyttöiset kumihanskat joita voidaan käyttää kun peppua "lämmitellään" sormilla panoa varten.
No hiihdä sinä hemmettiin panojuttujesi kanssa jos et kestä dramatiikkaa.
Pääsin taas yöllä jälkiliukkaille kun vaimo oli vähän baarissa ja yx meidän yhteinen kamu oli antanu sille hiukan munaa,oli mahtavan kiimassa kun tuli kotiin.