Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene naimisiin, jollen vienyt naisen neitsyyttä

Vierailija
30.05.2014 |

Totuus on ,että en tule ikinä rakastamaan naista täysillä, jos hän ei menettänyt sitä arvokkainta (neitsyyttä) minulle. Kuvottaa ajatus siitä, että joku muu on "valloittanut" hänet ennen minua.

Kyllä lutkia on kiva käyttää vain seksiin, mutta siihen se jääkin.

Nyt mammojen on syytä ymmärtää, että olen korkeakoulutettu, komea ja älykäs mies, joka suorastaan ui naisten ihailuissa.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpäs jos sulle valehdellaan neitsyydestä? Mietippä sitä. Kaikki neitsyet eivät vuoda verta ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
42/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käännyt muslimiksi, voit saada jonkun 12-vuotiaan vaimoksesi. Yleensä ne pikkutytöt tosin naitetaan sukulaismiehille, mutta jos sinulla on millä maksaa, niin ehkä onnistut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei kyllä ole saanut paljoa pillua elämänsä aikana. Jokainen pillua kunnolla saanut mies ymmärtää, että neitsyys ei ole mikään tavoiteltava juttu naisessa.

Vierailija
44/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:29"]

Väsynyt lässykkä koko tyyppi, unohtakaa.

[/quote]

Tarkoitat kai lassukka.

Vierailija
45/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:29"]

Väsynyt lässykkä koko tyyppi, unohtakaa.

[/quote]

Tarkoitat kai lassukka.

[/quote]

Jos ap onkin lässyttävä lassukka eli lässykkä. Aika jännä muuten,ettei tule enää vastailemaan,ehkä ap jätti provon elämään omaa elämäänsä ja meni "käyttämään lutkia seksii"(aika jännän nimen antanut kyllä käsilleen).

Vierailija
46/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP täällä

Moneen viestiin olen korjoittanut vastauksen, mutta sitten pyyhkinyt tekstin pois, koska ei jaksa alkaa väittelee. Teille on tietyt mielikuvat miehestä, jolla on tämänkaltaiset "vaatimukset" ja minulla ei ole mitään mielenkiintoa kertoa esim. itsestä enempää, kun kukaan ei halua uskoa.

Keskityn siis kommenttien lukemiseen ja naureskeluun.

Vierailija
47/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en mene naimisiin jos mulla on ollut vain yksi seksikumppani :). Ei sitä tarvitse ympäriinsä jaella, mutta olen ihmisenä sellainen kokemusta arvostava. Kukin tyylillään toki.

Vierailija
48/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:03"]Aina välillä hävettää olla mies. Kuinka kieroutunut ajatuksenjuoksu voikaan toisilla olla.

[/quote]

Ja kuinka huumorintajuttomia voikaan toiset olla.

Vierailija
49/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudan väki poikkeillut tänään täällä useamminkin. Kesä tulee ja tekemisen puute ajaa mammojen pariin.

Vierailija
50/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:03"]Aina välillä hävettää olla mies. Kuinka kieroutunut ajatuksenjuoksu voikaan toisilla olla.

[/quote]

[/quote]

Aivan,tyhmät jutut ei naurata=täysin huumorintajuton ihminen!

Vierailija
51/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 17:55"]

[/quote]

[/quote]

ap saattaa hyvinkin olla provo, mutta huumori loppuu siihen, että esim. Kalifornian kampussurmaajan kaltaiset tyypit ajattelevat oikeasti kuten tämän ketjun ap esittää ajattelevansa... 

Vierailija
52/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä vielä kerran selventämässä asioita

-En ole naisvihaaja

-Naiset tehköön mitä huvittaa

-Naisen arvostus ei perustu siihen jakaako koko kylälle vai ei. Vaan naisen arvostus vaimomateriaalina.

- Arvostan "lutkia" ja tunnen monta hienoa lutkaa. En kuitenkaa vakavaan parisuhteeseen alkaisi.

Vierailija
53/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai naisella on oikeus vaatia sinulta samaa?

Vierailija
54/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako ap uudet autotkin koeajamatta? En minä ainakaa. Tämän säännön äitini opetti kun olin 10, ei hänkään mikään siveyden sipuli ole koskaan ollut, mutta on ollut isäni kanssa 17 asti. Itse "menetin" neitsyyteni poikaystävälleni 14 vuotiaana, luulin hänen olevan se oikea. Väärin luulin. On kunnioitettavaa säästää itseään avioliittoon, mutta helvetin tyhmää. Jos ukko onkin pienimunainen sovinistinen narsisti ja kaikenlisäksi huono sängyssä, ottaa vaimo eron hyhin nopeasti.

Vierailija
55/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap pääkaupunkiseudulta? Onko sulla alempi korkeakoulututkinto vai ylempi, vai ootko jatko-opiskelija/jo jatko-opinnot suorittanut?

Vierailija
56/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:09"]

Ap täällä vielä kerran selventämässä asioita

-En ole naisvihaaja

-Naiset tehköön mitä huvittaa

-Naisen arvostus ei perustu siihen jakaako koko kylälle vai ei. Vaan naisen arvostus vaimomateriaalina.

- Arvostan "lutkia" ja tunnen monta hienoa lutkaa. En kuitenkaa vakavaan parisuhteeseen alkaisi.

[/quote] Kuinka monta neitsykäistä olet lävistänyt? Meinasitko ennen papin aamenta sen tehdä, eli uskotko tyttösen lupaukseen neitsyydestä vai haluatko tohtorin sanan asialle? Mietinpä vain tässä, että jos tyttöjen saakin sinut talutettua alttarille ja sängyssä huomaat, että sinnepä soljahti ja esteitä ei ollut? Entä jos tyttö osaa fuskata ja saat aviovuoteessa kuulla olevasi "se kymmenes"?. Entä jos nainen ei saa sinusta tarpeeksi miestä ja hyppää vieraissa? Mitkä muut asiat ovat naisen valinnassa sinulle tärkeitä? Kunhan mietin täällä ajan kulukseni... :)

Vierailija
57/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä raukka osaa edes kirjoittaa. Voi olla työtä saada mitään naista noilla älynlahjoilla

Vierailija
58/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:20"]

Ootko ap pääkaupunkiseudulta? Onko sulla alempi korkeakoulututkinto vai ylempi, vai ootko jatko-opiskelija/jo jatko-opinnot suorittanut?

[/quote] Ylempi.

Vierailija
59/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tsemppiä. Arvaa vaan millasia on ne naiset, jotka on neitsyitä siinä vaiheessa kun sä oot valmis menemään naimisiin? Ne on sellasia, jotka ei oo kellekään vielä kelvannu.

Vierailija
60/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 16:56"]

Totuus on ,että en tule ikinä rakastamaan naista täysillä, jos hän ei menettänyt sitä arvokkainta (neitsyyttä) minulle. Kuvottaa ajatus siitä, että joku muu on "valloittanut" hänet ennen minua.

Kyllä lutkia on kiva käyttää vain seksiin, mutta siihen se jääkin.

Nyt mammojen on syytä ymmärtää, että olen korkeakoulutettu, komea ja älykäs mies, joka suorastaan ui naisten ihailuissa.

[/quote]

onko sinulla poikuus sitten tallella? jos ei ole niin eihän se nainenkaan voi rakastaa sua ihan"täysillä"? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme