Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene naimisiin, jollen vienyt naisen neitsyyttä

Vierailija
30.05.2014 |

Totuus on ,että en tule ikinä rakastamaan naista täysillä, jos hän ei menettänyt sitä arvokkainta (neitsyyttä) minulle. Kuvottaa ajatus siitä, että joku muu on "valloittanut" hänet ennen minua.

Kyllä lutkia on kiva käyttää vain seksiin, mutta siihen se jääkin.

Nyt mammojen on syytä ymmärtää, että olen korkeakoulutettu, komea ja älykäs mies, joka suorastaan ui naisten ihailuissa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä provo olisi edes vähän uskottavampi,jos ap perustelisi tuon harhakuvitelman,että hänellä on "varaa vaatia"naisilta yhtään mitään. "Jos ei ole varaa vaatia,niin joutuu tyytymään yhteen lutkaan." Jepjep,ja jos on ap:n tasoinen pälli,ei saa edes niiltä lutkilta,joutuu tyytymään palstaprovoiluun perjantai-illan ratoksi? :)

Vierailija
82/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa aivan täysin eräältä tutultani, joka on pitkäaikaistyötön elämäntapapummi ja saanut tuomion alaikäiseen sekaantumisesta. Yök. Tuo arvomaailma on oikein kaksinaismoralismin huippu.

Vierailija
84/86 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa... Tarkasta lakanat sitten huolella, jos sattuu onnistamaan. :) 

Olen ihmetellyt tässä muutamaa juttua. 

Todistelet olevasi korkean tason miehiä, ja että sinulla on varaa vaatia naiselta parhainta mahdollista, eli neitsyyttä. Puhut "lutkista" ja "vaimomateriaalista". Oletan, että vaimomateriaali on se edustusvaimo, joka näyttää soveliaalta, siivoaa ja tekee verratonta ruokaa ja hoitaa lapset? 

Jos sivuutetaan ylipäätään arvostuksesi naista kohtaan ihmisenä (en voi yhdistää lutkaksi haukkumista ja kunnioitusta samaan lauseeseen), niin pohdin omaa arvostustasi itseäsi kohtaan. Tuntuu rakentuvan nimittäin aika tiiviisti nimenomaan ulkoisten statuselementtien mukaan. Vähän niin kuin etsisit juuri tehtaalta tullutta autoa etkä elävää ihmistä. Kilpailuasetelma naisen entisten heilojen kanssa tuntuu lähinnä oudolta: luulisi, että noin hienon miehen ei tarvitse tuntea oloaan uhatuksi.

No, mikäs minä olen sanomaan. Mieheni vei minun neitsyyteni, ja minulle se aikanaan oli tärkeää. Hänelle ei onneksi ihan noin tärkeää. Kyllä rakkaus on jotakin muuta kuin tarkasti listattuja ajo-ominaisuuksia. 

Vierailija
85/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä heikko itsetuntosi kumpuaa? 

Vierailija
86/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi