Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämätöntä, että pesukoneetkin ovat nykyisin älylaitteita

Vierailija
09.01.2025 |

Ja pesuainekin pitää nähtävästi annostella millilitran tarkkuudella, ettei pyykkiin jäisi pesun jälkeen tummissa vaatteissa selvästi erottuvia pesuainejäämiä. Vaihdoin 9 vuotta vanhan pesukoneeni uuteen Samsungiin ja kuvittelin, että uusi toimisi kuten vanha samanmerkkinen. Mitä vielä!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin AEG:n. Se toimii ihan hyvin. En tosin tiedä onko se älyllinen vai älytön. 😄

Vierailija
2/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappipakastin, pesukone jne. Lämpötila vaikuttaa myös pesujauheen poistumiseen ja sulamiseen. En tiedä sitten nestemäisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin älyttömän pesukoneen, niitä on vielä.

4/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika äly on liikaa, niin aivoissa kuin laitteissakin.

Vierailija
5/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin uuden koneen vuosi sitten. Vaatimus oli, että muutama pesuohjelma ja ilman digiä. Onnistui ja kelpo koneen sain.

Vierailija
6/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa halvin. Siinä ei luultavasti ole älyä ja kestää sen minkä kaikk pesukoneet on suunniteltu kestämään eli viisi vuotta.

Vierailija
7/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta virka. Minusta on älytön ajatus, että joku pesukone olisi muka älykkäämpi pyykinpesijä kuin minä, joka olen pessyt pyykkiä noin 50 vuotta.

Vierailija
8/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä on nykyään joku appi mikä pitää asentaa puhelimeen jotta tiedetään kenen alushousuja pestään?

Vierailija
9/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa varmaan pesukoneetkin toimimasta parin vuoden jälkeen kun ei äpit enää päivity, kuten tapahtuu televisioissakin eikä älyhommeleilla tee mitään kun vanhenee.

Vierailija
10/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älylaitteet on ihan turhia pesukoneissa. Mahdollisimman yksinkertainen mekaaninen pesukone kestää paljon kauemmin kuin hienolla tekniikalla tehty. Linkouksen aiheuttama tärinä rikkoo sen heppoisen hienon elektroniikan koneista.

Vierailija
11/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle opetettiin "Älä tee turhia riippuvuuksia!"

T: IT-mies

Vierailija
12/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyominaisuudet on tehty nykyään kulutuksen lisäämiseksi. Älyominaisuudella varustettu laite osaa hajota juuri haluttuun aikaan. Ja tadaa, ja jälleen tarvitsee ostaa uusi.

Vierailija
13/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs entiselle tuli että jo 9v kohdalla piti vaihtaa uuteen? Itselläkin 9 vuotta vanha Whirlpoolin kone enkä ole nähnyt tarvetta uudelle koneelle vieläkään.

Vierailija
14/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin älyttömän pesukoneen, niitä on vielä.

Mulla täysin älytön kuivaava.  Aamulla laittaa pyykit niin töistä tullessa vielä viimeisiä vetojaan tekee.  Ei ole hätäisen vekotin.

Vierailija
15/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa varmaan pesukoneetkin toimimasta parin vuoden jälkeen kun ei äpit enää päivity, kuten tapahtuu televisioissakin eikä älyhommeleilla tee mitään kun vanhenee.

Pätkähti just porukoiden telkkareista nää kaiken maailman katsomot ja muut äpit pois kun ei enää telkkaria tuettu. Oikein hienoja laitteita. Jos näitä hankkii johonkin striimaustarkoitukseen niin saa olla vaihtelemassa 2-3 vuoden välein että pysyy edes äpit ajan tasalla ja pystyy jotain katsoa.

Vierailija
16/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoi pestyistä pyykeistä valmistajalle ja valmistajan yhteistyökumppaneille? Ja toki älypesukoneessa on myös kamera ja mikrofoni?

Vierailija
17/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mulla on uusi puoli vuotta sitten ostettu pesukone ja siinä ei ole mitään älytoimintoja

Vierailija
18/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raportoi pestyistä pyykeistä valmistajalle ja valmistajan yhteistyökumppaneille? Ja toki älypesukoneessa on myös kamera ja mikrofoni?

Kohta pyykkikoneisiin saa laittaa vain merkkikohtaista pesuainetta, samalla idealla kuin mustesuihkutulostimissa, elektroniikka valvoo jäljellä olevan pesuaineen määrää ja tilaa automaattisesti uutta kun entistä on jäljellä vielä 50%... samalla tietysti pesuaineen seassa on ainetta joka tukkii koneen pesuainekanavat että kalliille korjaajille saataisiin töitä...

Vierailija
19/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyominaisuudet on tehty nykyään kulutuksen lisäämiseksi. Älyominaisuudella varustettu laite osaa hajota juuri haluttuun aikaan. Ja tadaa, ja jälleen tarvitsee ostaa uusi.

Ei laitteen tarvitse fyysisesti edes hajota, todetaan vain että sorry, mutta ohjelmistoa ei enää tueta ja ostahan uusi kone.

Vierailija
20/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta laittaa etänä pesukonetta päälle, pyykit laitetaan kuitenkin itse koneeseen ja vesihana auki.

Eikä kiinnosta tieto missä vaiheessa mikäkin ohjelma oikein on.

Miksi kahvinkeittimen pitää olla internetissä kuten kohta muutkin kodinkoneet. Äänittävät puhetta ja lähettävät sitä valmistajalle, miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä