Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene naimisiin, jollen vienyt naisen neitsyyttä

Vierailija
30.05.2014 |

Totuus on ,että en tule ikinä rakastamaan naista täysillä, jos hän ei menettänyt sitä arvokkainta (neitsyyttä) minulle. Kuvottaa ajatus siitä, että joku muu on "valloittanut" hänet ennen minua.

Kyllä lutkia on kiva käyttää vain seksiin, mutta siihen se jääkin.

Nyt mammojen on syytä ymmärtää, että olen korkeakoulutettu, komea ja älykäs mies, joka suorastaan ui naisten ihailuissa.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:26"]

Joo tsemppiä. Arvaa vaan millasia on ne naiset, jotka on neitsyitä siinä vaiheessa kun sä oot valmis menemään naimisiin? Ne on sellasia, jotka ei oo kellekään vielä kelvannu.

[/quote]

Nojoo, en haaveile avioliitosta. Mutta alotuspostauksessa oli ehto, mikä pitää täyttyä, jos naimisiin menee.

Mielummin hypin lutkasta lutkaan, ku oon loppuelämi yhden lutkan kanssa.

Tietenki, jos ei ois varaa vaatia mitää, ni varmaa joutuis tyytyy vain yhteen lutkaan.

Vierailija
62/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinoistais todellakaan tollanen häntäheikki ja varsinkaan millälailla sä naisista puhut! Yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö, että uskot naisen olevan neitsyt? Mieti sitä. Mitä mieltä olet siitä, että rakastamasi neitsytnainen ei huoli sinua kumppanikseen koska olet pannut muita?

Vierailija
64/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuleeko ap että kukaan neitsyt ottaisi hänen likaista kyrpäänsä enää :D :D ei varmasti! Itse olen neitsyt ja haen vain neitsyt miestä, mikään ei ole oksettavampaa kuin likainen huoramies joka on jakanut kyrpäänsä kaikille

Vierailija
65/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 18:41"]

Riittääkö, että uskot naisen olevan neitsyt? Mieti sitä. Mitä mieltä olet siitä, että rakastamasi neitsytnainen ei huoli sinua kumppanikseen koska olet pannut muita?

[/quote]

En usko, että ap osaa edes rakastaa. Mitä lie varten haluaa edes vaimon. Ja ihan varmasti ei tule sitä saamaan, tuo yksi mieskommentoija sanoi naulan kantaan: tuskin on montaakaan kertaa pillua edes saanut, kun pitää neitsyyttä tärkeänä kriteerinä. Veikkaan itse, että ei kertaakaan. Se, että sanoo "mieluummin käytän lutkia" ei vielä kerro, joko niitäkään on päästy käyttelemään.

Sitä en muista, miten aloitusviestissä ilmaisi "kokeneisuutensa".

Veikkaan että provoileva sosiaalisesti rajoittunut ja siksi neitsytmies se siellä louskuttaa.

Vierailija
66/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä menisin naimisiin vain sellaien miehen kanssa, joka ei ole idiootti.

Meninkin.

Vierailija
67/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, miespuolinen lutka! En koskisi kepilläkään. Mitäköhän kaikkia tauteja sinäkin kannat? Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
68/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se mies sen ilmaisikin: 

Kyllä lutkia on kiva käyttää vain seksiin, mutta siihen se jääkin.

Tuosta ei vielä ole varmuutta, että on itse lutkia käyttänyt. Tuo oli vain mielipide, ajatus. Eli sanoisinpa, että aloittaja on itsekin neitsyt.

63

Vierailija
69/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi "kiva" tietää mitä mieltä aloittaja on omasta lutkamaisuudestaan. Arvostatko itseäsi "aviomiesmateriaalina" vaikka (ehkä) et olekaan neitsyt? Onko mielestäsi naisen neitsyys arvokkaampaa kuin miehen?

T. Vaimo joka menetti neitsyytensä miehelleen ja mies omansa minulle <3

Vierailija
70/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on seksuaalipulmia ja hän pelkää, ettei löydy naista, joka ei jättäisi häntä niiden takia. Hän uskoo, että neitsyt ei jättäisi. Mutta hän on huolissaan, ettei maailmasta löydy naista, joka ymmärtäisi hänen vaikeuksiaan ja siksi hän provoilee ja loukkaa meitä naisia, koska voi näin saada varmistusta uskomukselleen, ettei kukaan nainen tukisi häntä, vaan kaikki dissaisivat. 

Vaikka se johtuu lähinnä hänen halveksuvasta asenteestaan ja naisten jaottelusta lutkiin ja neitsyisiin.  En usko, että kenelläkään seksuaalisesti ongelmaisella on helppoa näinä päivinä, mutta jokainen on vastuussa omasta elämästään. 

t. Been there, mutta onneksi naisena ja ei-katkeroituneena

Vierailija
71/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ap että yli 20v neitsyt voi olla aika haastava kumppani itsetunto - ongelmineen. Minä olin sellainen miehelleni, joka myös taisi varta vasten haluta neitsyen vaimoksi. Itsetunto - ongelmani kun johtuivat osaksi neitsyydestä. Ja edelleen olen katkera miehelle siitä, että on kokeneempi ja itselläni ei ole vertailukohteita. Onpahan aina asia, josta alkaa nillittää, kun siltä tuntuu.

Vierailija
72/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että on periaatteita. Pidä niistä kiinni.

Pysyt neitsyenä.

Vierailija
73/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan aviomiehekseni neitsyen joka ei ole siimaansa kastanut joka avantoon. Yrjöttäö miehet joilla ei ole poikuus tallella. Kyllähän sitä on kiva rattopoikien kanssa paneskella, mutta aviomiehelläni on oltava poikuus tallella. En voi sietää ajatusta että olisi antanut jonkun toisen naisen viedä viattomuutensa. Ja by the way, olen hiton hyvännäköinen isotissinen kokenut blondi LOL

Vierailija
74/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mutta ap ei tule saamaan neitsyttä jos ei itsellä ole 'Poikuus' tallella. Älä odota muilta jotain, mihin et ole itse pystynyt, tunnen muutaman neitsyt naisen jotka on kaikki yli 20-vuotiaita ja kyllä he eivät haluaisi sinunkaltaista miestä vaan haluaisivat myös olla miehelle ensimmäinen.

toisekseen epäilen että olet joku peräkammarin poika joka ei ole koskaan päässytkään lähelle naista ja siitä syystä näät useat naiset 'lutkana'. Olet mustis kun itse olet täysin kokematon peräkammarin poika :P

Vierailija
75/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen mielestäsi ns. "peruslutka" jos on esimerkiksi 22-ikävuoteen mennessä harrastanut seksiä vaikkapa yhden ihmisen kanssa? Oletkos muuten itse neitsyt? Eikö neitsytnaisellakin olisi sitten oikeus vaatia samaa sinulta? 

Vierailija
76/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se meille kuuluu.

Vierailija
77/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele nainen joka on seurustellut monta vuotta miehensä kanssa, menettänyt hänelle neitsyytensä, mutta selviäisi että mies on pettänyt häntä, ja siitä johtuen tulisi ero. Pitäisitkö tuollaista naista lutkana? O_________o 

Vierailija
78/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:18"]Ei pahalla mutta ap ei tule saamaan neitsyttä jos ei itsellä ole 'Poikuus' tallella. Älä odota muilta jotain, mihin et ole itse pystynyt, tunnen muutaman neitsyt naisen jotka on kaikki yli 20-vuotiaita ja kyllä he eivät haluaisi sinunkaltaista miestä vaan haluaisivat myös olla miehelle ensimmäinen.

toisekseen epäilen että olet joku peräkammarin poika joka ei ole koskaan päässytkään lähelle naista ja siitä syystä näät useat naiset 'lutkana'. Olet mustis kun itse olet täysin kokematon peräkammarin poika :P

[/quote]

No ei tuo kyllä pidä paikkaansa. Itse en olisi halunnut neitsytmiestä, vaikka itse neitsyt olinkin, sillä sellainen olisi voinut olla ihan tumpelo luuseri.

Neitsytvaimo

Vierailija
79/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neitsyt 25-vuotiaaksi asti, enkä todellakaan vaatinut mieheltä neitsyyttä :D 

Miehille en kertonut neitsyydestäni kovinkaan aikaisin, kuten en sänkyynkään mennyt. Siinä ajassa olisin jo huomannut, jos joku olisi julistanut ap:n ajatuksia. Olisi jäänyt samantien kuin nalli kalliolle se mies. Oli kokenut tai ei, mutta en rupea kellekään miksikään siksi, koska olin neitsyt.

Vierailija
80/86 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän hienoa. Ihailtavaa, että olet varjellut omaakin poikuuttasi yhtä siveellisesti! Löydät varmasti samanhenkisen rakkauden <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän