Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ähkijät? - onko heitä - purkan mässyttäjien lisäksi?

Vierailija
30.05.2014 |

Mun mieheni kaikilla sukulaisilla on tapana ähkiä joka paikassa.

Esim. jos kälyni 25 v nousee sohvalta, niin aina pääsee kunnon ähkäisy. Siis nuori nainen?

Samoin jos kurkotetaan jonnekin tai etsitään jotain tavaraa ylähyllyltä tai hankalasta paikasta, niin kamala ähkiminen koko ajan päällä.

Mä en enää kestä, kun kaikki miehen sukulaiset ähkivät joka paikassa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mieheni kaikilla sukulaisilla on tapana ähkiä joka paikassa."

Valitettavasti kotona opitut tavat ovat aika pysyviä. Anoppi hokee: "Tuota, tuota, tuota, tuotaaaaaa..." täyttääkseen hiljaisuutta ja varatakseen puheenvuoron, vaikkei itse saa sanottua juuri silloin mitään järkevää. Mies oli samanlainen hokija, mutta yli 20 vuotta kestänyt ärähtelyni:" Sano, äläkä hoe!" on alkanut tuottaa tulosta.

Mies myös ähkii jatkuvasti noustessaan tuolista, tehdessään jotakin remonttihommia, laittaessaan sukkia jalkaan jne. Sekin on ehkä anopilta opittua. Hän kun pitää jatkuvasti sellaista tukahdettua voihkintaa ja pihinää, kun tekee kotitöitä, kumartelee jne. Tapa lienee jokin piiloviesti vähäpuheiselle ja juntille appiukolle. Tuota tapaa en ole saanut omasta miehestäni kitkettyä. Mitä lie hän yrittää minulle viestittää. Mieheni on kyllä reumaatikko, joten osa menköön sen piikkiin.

Vierailija
2/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa: Itse olen kamala purkan mässyttäjä, joten en pahemmin purkkaa syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen tuollaisen! Kyseinen henkilö myös haukottelee todella äänekkäästi. On se aika huvittavaa, muttei ärsytä niin kuin rumat ruokailuäänet.

Vierailija
4/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oma iskä ähkii ja mässyttää purkkaa hahah :D karseeta!

Vierailija
5/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Monica Seles. Siinä oli kunnon ähkäisyjä kerrakseen, kun hän iski palloa. :)

Vierailija
6/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:47"]Just oma iskä ähkii ja mässyttää purkkaa hahah :D karseeta!

[/quote]Mun mies ähkii myös purkkaa mässyttäessään! En tajua.

Vierailija
7/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, koulussa seinän takana on kehitysvammaisten luokka. Kokoajan kuuluu ihme ähkintä ja älämölö. Etenkin kun yksi +130kg kehitysvammainen mies kävelee, tai yrittää nousta penkiltä.

Vierailija
8/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee tuota välillä, vähän ärsyttää. :D

Ähkijöitäkin pahempia ovat mielestäni rykijät. Junassa välillä istuu vastapäätä sellainen, yleensä lihava keski-ikäinen mies, joka parin minuutin välein vetäisee selläisen KHHRRYYYHH kurkkurykäisyn. Hyi helvetti!

Vierailija
9/9 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kanssa tälläisen henkilön, sukkien pukeminenkin kuuluu talon toiseen päähän kun pitää ähkiä ja huokailla. Raivostuttavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi