Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvä vaaleanpunainen kynsilakka?

Vierailija
30.05.2014 |

Ehdottakaa hyvälaatuista vaaleanpunaista kynsilakkaa. Montaa olen jo kokeillut, mutta ongelmana on usein huono levittyvyys (raidoittuu, kaljuuntuu). Lakan pitäis olla saatavilla marketeista tai Stockmannilta. Ja vaaleanpunaisella tarkoitan tässä todella haalean vaaleanpunaista, puuterisen sävyistä, en pinkkiä tai kirkasta vaaleanpunaista :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:06"]

Löytyiskö Lumenen Gel Effect lakoista sopiva sävy? Mun mielestä ne on hyviä. Lakkasin 2 kerrosta ja on pysyny hyvänä kohta viikon.

[/quote]

Kiitos vinkistä. Pitääkin käydä katsastamassa nuo Lumenen lakat. Joskus olen pari lakkaa Lumenelta hankkinut mutta pettynyt laatuun (huono peittävyys). Ehkä nämä gel effect -lakat ovat parempia :)

Ap

[/quote]

Mulla on pelkkiä huonoja kokemuksia Lumenen lakoista :/ ne gel effect -lakat on kuulemma peittävyydeltään parempia, mutta se cc-lakka (joka olisi hyvän sävyinen) on kuulemma yhtä liru kuin muutkin

Vierailija
22/24 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior: Pink Kimono. Ei juuri kannata ostaa halpislakkoja. Opi tai Dior.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkailijoita paikalla?

Vierailija
24/24 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:35"]

Tuota Essien Romper roomia olen harkinnut, mutta joidenkin mukaan levittyvyys olis vähän huono. Mitäs mieltä itse olet?

Ap

[/quote]

Sen levittyvyys on sellainen keskitasoinen, ei mikään ihan järkyttävä, mutta ei mitään OPIn parhaiden lakkojen tasoa, jotka levittyy ja tasoittuu kuin unelma parhaimmillaan.

Jos olet kokenut lakkaaja, saat kyllä sen romper roomin toimimaan. Romper roomin ongelmana on se valkopohjaisuus, ne lakat on aina vaikeampia.

Dior: Pink Kimono. Ei juuri kannata ostaa halpislakkoja. Opi tai Dior.

Pink kimono on aika kaukana siitä mitä ap. on hakemassa, pink kimono on melkein kirkkaan pinkki, kun ap. hakee puuteripinkkiä, jota on todella vaikeaa löytää hyvänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi