Lompsiva nainen
Ei kovin mukavan näköinen kävelytyyli tuollainen vetelä lompsiminen/harppominen.
Kommentit (34)
Ehkäpä kävelyn ensisijainen tarkoitus ei olekaan miellyttää silmääsi.
Jaajaa. Naisten kai kuuluisi sipsuttaa korkokengillä nätisti. Ja miesten jalkaterien osoittaa eteenpäin, eikä sivulle kuin chaplinilla.
Kävelyssä pitää olla sähäkkyyttä ja ryhtiä.
Mulla on lantiossa vikaa. Lordoosi
Vetelä lompsiminen ja harppominen on vastakohtia.
Eihän tuo lompsiminen viel mitään...mutta se hiihtely ja se on yleisempää pojilla/miehillä.
Feikkicrocksit vaan lattiaa hinkkaa😝
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lantiossa vikaa. Lordoosi
Yleisempi vaiva on laardioosi.
Vierailija kirjoitti:
Vetelä lompsiminen ja harppominen on vastakohtia.
Niin minäkin ennen luulin.
Kyllä reippaasti kävelevä ihminen on ilo silmälle! Ja myös sellainen, jolla selvästi on jotain kremppaa tai ylipainoa, koska HÄN KÄVELEE.
Aloittaja saisit hävetä.
Sinun mielestäsi naisen pitäisi varmaan kiemurella kynähameessa ja korkkareissa Marilyn-tyyliin. Kamoon, se on elokuvaa ja fantasiaa. Mulla oli yksi työkaveri, joka sipsutteli samalla tavalla, tosin ilman korkkareita ja hametta. Mietin aina, miten feikiltä se näyttää. Hän nimittäin sipsutteli noin vain muiden seurassa, ollessaan yksin hänkin käveli reippaasti 🤣 ja oli varsin hyväkuntoinen ja hoikka nainen. Hassua.
En osaa kävellä sirosti, vaan lompsin vaikka mikä olisi. Sen takia olenkin alkanut liikkua pompahtelemalla kivasti. Pomp!
Mä lompsin ja se näyttää hyvältä. On sanottu, ettei kukaan muu kävele noin. Musta on todella kiva lompsia menemään. Taitolaji sekin. Lompsis vaan.
Olis hyvä nimi Kalevauvan laululle tämä ketjun nimi...
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, miten pitäisi kävellä?
Jalanjäljistä pitäisi muodostua lähes yhtenäinen jono eikä niin että on kaksi jonoa joiden välissä on 30 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, miten pitäisi kävellä?
Tietenkin joka askeleella ajatella, että on vain miehen silmää varten :p
Pyörittää peppua ja sipsutella ja olla viehkeä.
Hoh hoijjaa...
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä kävelyn ensisijainen tarkoitus ei olekaan miellyttää silmääsi.
Naisten tehtävä on miellyttää miehen silmää! Ei luisteta vastuusta siellä.
Naisen kävelyn kuuluu olla balettitanssia, joka ilahduttaa raskaan työn raatajaa miehisessä kovassa elämässä.
Milloin näit tämän lompsijan? Olinkohan se minä..
Makunsa kullakin. Itse tykkään lompsivista naisista. ❤️ Heillä on yleensä itsetunto kohdallaan.
Mitäpä sekään kellekkään kuuluu; eikö ole hyvä että ihminen ylipäätään kävelee?