Lompsiva nainen
Ei kovin mukavan näköinen kävelytyyli tuollainen vetelä lompsiminen/harppominen.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sekään kellekkään kuuluu; eikö ole hyvä että ihminen ylipäätään kävelee?
Ei ole hyvä. Parempi olisi jos ei kävelisi ollenkaan.
Ja kyllä se vain muille kuuluu. Jo on törkeetä käytöstä muita kohtaan jos lompsii. Jotkin rajat ja käytöstavat täytyisi olla! Kotikasvatuksen puutetta. Lompsiva nainen on saanut elää lapsena kuin villi-ihminen, nyt on myöhäistä enää kurilla sivistää. Pilalla mikä pilalla. Vanhemmat antoivat lapsensa mennä pilalle. Ei tuollaisia pilaantuneita ihmisiä pitäisi kaduille ulos ihmisten ilmoille päästää. Inhottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, miten pitäisi kävellä?
Jalanjäljistä pitäisi muodostua lähes yhtenäinen jono eikä niin että on kaksi jonoa joiden välissä on 30 senttiä.
Jaa eli catwalkilla mennään siis 😄 voi jessus
No miehen kävelyn täytyy sit miellyttää naisen silmää...tasa-arvoa kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sekään kellekkään kuuluu; eikö ole hyvä että ihminen ylipäätään kävelee?
Ei ole hyvä. Parempi olisi jos ei kävelisi ollenkaan.
Ja kyllä se vain muille kuuluu. Jo on törkeetä käytöstä muita kohtaan jos lompsii. Jotkin rajat ja käytöstavat täytyisi olla! Kotikasvatuksen puutetta. Lompsiva nainen on saanut elää lapsena kuin villi-ihminen, nyt on myöhäistä enää kurilla sivistää. Pilalla mikä pilalla. Vanhemmat antoivat lapsensa mennä pilalle. Ei tuollaisia pilaantuneita ihmisiä pitäisi kaduille ulos ihmisten ilmoille päästää. Inhottavaa!
Lompsijoita syntyy liiasta sohvalla istumisesta.
Minulla tuppaa kävely mennä silloin lompsimiseks, kun masentaa. Tai sitten loppulenkistä, kun ei jaksa enää kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelyssä pitää olla sähäkkyyttä ja ryhtiä.
Samaa mieltä. Järkyttävää miten monet itseä paljon nuoremmat normaalivartaloiset kanssasisaret laahustavat kun itse huomattavan läskinä naisena askeleeni on säilynyt kipakan vauhdikkaana vuosikymmenestä toiseen, kiloista huolimatta.
Kaupassa yksi lompsiva nainen yritti kaupassa ostaa tarjous suklaita mutta mies otti kädestä kiinni ja vei pois.
On kauhea kävelytyyli kun litteillä varvastossuilla lompsitaan(?) laiskasti niin että lantio nitkahtaa alas kanta-astunnan tahtiin. Onko tämä lompsimista? Tähän kuuluu myös lököverkkarit ja riepumainen toppi ja rööki.
Anteeks kauheasti jos lompsin. Just parantelen itteäni. Lääkäri kieltänyt rivakan liikkumisen toistaiseksi.
Mä luulin otsikon perusteella, että tässä ketjussa joku mies avautuisi taas naisista, joita pitää vaan lompakkoloisina.
Minä lompsin!
Voi voi jos sinua ei miellytä. Kannattaa panostaa ja käyttää aikaansa muihin, sinua miellyttäviin asioihin?
Vähemmästäkin on miehistä tullut impotentteja.
Lompsiva nainen, ketä se sytyttää.
Ehkä lomsivan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmästäkin on miehistä tullut impotentteja.
Lompsiva nainen, ketä se sytyttää.
Ehkä lomsivan miehen.
Käsittämätön ihmisryhmä, miksi kuvittelet että minua kiinnostaa se ettei sinua kiinnosta.
Tehdään diili. Kun jokaisella suomalaisella miehellä on kivikova miesbalettitanssijan perse, niin alan sitten sipsuttelemaan. Siihen asti lompsin :)