Tyttölapselle nimeksi JORMATAR DIMITRIINA?
Ajateltiin kokeilla vähän uutta unisex-tyyppistä nimeä.
Jormatar Dimitriina. Mitä mieltä olette?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:12"]
Jormatar kuulostaa vanhanaikaiselta, tulee joku Kalevala mieleen. Jormatta/Jormaana tai Yormatta/Yormana olisi modernimpi.
[/quote]
niin, tai Yanictiina :)
[/quote]
Entäs Yanipetteriina?
Sä olet säälittävä matkija!
t: Jormariina Dimitritar
Kyöstiina Vonkaleena Reinotar. Naismies, jota saa pyssyllä paaluttaa pussiin!?
Vitsinä varmaan heitit? Ei kai kukaan oikeasti laita tuollaista nimeä? Itse ainakaan en pystyisi nauramatta olemaan jos söpö vauva on tuon niminen.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:51"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:06"]
Annalle tulee varmaan Cosmopolitan eikä se koskaan roiku tällä palstalla. On kyllä niin kultturelli ja kansojenvälinen, kuin vain olla voi. On vieläpä nätti, kuin sika pienenä. High five!
[/quote]
puhun kolme kieltä natiivina. äiti sanoi että jo neljävuotiaana olin viisitoistavuotiaan tasolla. olisin peruskoulunkin selvittänyt neljässä vuodessa, mutta en halunnut tehdä kavereita kateellisiksi. daa?
[/quote]
Huh huh.
[/quote]koulut tais mennä hukkaan jos parempaa et keksi.
Munkin äiti ja minä itse pidän itseäni maailman älykkäimpänä. Itse itseäni siis ja minun mielestä ja äidin mielestä.
Aivan ihana nimi, jos lapsi tuntee itsensä mieheksi niin voittr kutsua häntä jormaksi, ja toisen nimen avulla on avoimet ovet venäjälle, suorastaan sekoitutte massaan siellä!1!!--
Näin mekin ajateltiin että tällanen vahvasti kansainvälinen nimi toimisi. Nykymuodin mukaisesti ei oikein tiedä aina kumpi haluaa olla, varsinkin kun sukupuolen vaihtaminen käy sormia napsauttamalla käden käänteessä.
Samaa sarjaa kuin Pauliinat, Henriikat ja Marjukat. Jaiks!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:30"]
Samaa sarjaa kuin Pauliinat, Henriikat ja Marjukat. Jaiks!
[/quote]
Paitsi paljon parempi.
Ihana!
Vielä kansainvälisempi ehkä olisi Yormatar.
Entä jos lapsellesi tulee ärrävika?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:26"]
Aivan ihana nimi, jos lapsi tuntee itsensä mieheksi niin voittr kutsua häntä jormaksi, ja toisen nimen avulla on avoimet ovet venäjälle, suorastaan sekoitutte massaan siellä!1!!--
[/quote]
Luulen, että portit sulkeutuvat viimeistään Nuijamaan raja-asemalla.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:32"]
Karmeampaa saa keksiä.
[/quote]
Tarkoitit siis kirjoittaa parempaa*?
Siinä olisi kyllä rumin nimi aikoihin pienelle tytölle
Ihana nimi!!! Nimi on enne, joten lapsesta tulee Venäjän politiikan asiantuntijahenkilö. Valitkoon lapsi sukupuolensa siinä vaiheesa, kun tuntee olevansa kypsä siihen ja käyttäköön sitten sitä nimeä, joka sopii paremmin. Pyytäkää kummeiksi kaupan täti, lakaisukoneen kuljettaja, metsuri ja kälyn exä. Onnea koko perheelle!
Ihana!!!!!