Olen laihtunut 6 kg syömällä ananaksia.
Mieheni laihdutusniksi toimii koska syön vain ananasta iltaisin. Mies on itse laihtunut 10 vuotta sitten 30 kg syömällä ananasta usein. Mies osti tänään 20 purkkia ananasta ja syömme niitä. Mies yrittää nyt laihtua 10 kg ja minä vielä 6 kg.
Kommentit (27)
Olisi siihen järkevämpiäkin ruokia
Kun mikään ei riitä, ei kun siis kun mikään ei muutu.
Voit tiputtaa painoa millä niksillä vaan, mutta jos elintavat ei muutu pysyvästi, tulee kilot satavarmasti takaisin. Eli hyvää ananaaksen syöntiä sitten vain lopun elämää.
Tuore ollut halpaa nyt, ollaan niitä suosittu. Toimii myös tulisen safkan seassa.
Onko iho jo muuttunut keltaiseksi molemmilla?
Mitenkähän manaatteja syömällä laihtuisi? Ovat ainakin suomesta melko vaikeita löytää.
Hampaatkin laihtuvat ananakkailla.
Ananaa'iksia ei pidä syödä liikaa.
Kuinka valmistat ananaan ateriaksi?
Ananas on diureetti eli poistaa nestettä kehosta.
Mä syön vain silakan silmiä ja reikäleivän reikiä. Olen laihtunut tosi kivasti.
Ei taida olla kovin terveellistä koska ananakset pehmittää ja liuottaa lihaa, niitähän ei saisi syödä kovin paljoa kerrallaan.
Ananias on diureetti, nestehukka, kun tarpeeksi syö nestettä poistavaa elintarviketta.
Annanaas on hapokas. Se syö sinua samalla kun syöt sitä. Laihdut, koska Ananaisi on syönyt sinusta monta kiloa pois.
Vierailija kirjoitti:
Ananas on diureetti eli poistaa nestettä kehosta.
ananaksella voi myös raakakypsentää lihaa, on aika happoista. Siksi en joka päivä söisi, lisäksi sokeria paljon.
Ananaita