Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mulla ei ole ystäviä

Vierailija
30.05.2014 |

Tunnen miten katkeroidun ja olen vihainen ja alakuloinen, ei yhden yhtä ystävää

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:03"]

Tunnen miten katkeroidun ja olen vihainen ja alakuloinen, ei yhden yhtä ystävää

[/quote]

Älä katkeroidu. Minä, ystävätön, olen onnellinen ettei tarvi olla selkäänpuukottamispelaajien kanssa tekemisissä.

Vierailija
5/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystävyys katkaistaan kun joku sairastuu? Pelkäättekö sairauden tarttuvan?

Vierailija
6/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan koittanut niitä ystävä- tai kaverihaku sivustoja? Eikös treffisivustoillakin joskus voi valita että hakee vain ystävää? Itse en ole niitä koittanut mutta täytyypä käydä tutkimassa..

Vierailija
7/28 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävä pisti välit poikki lapsensa vakavan sairauden vuoksi--sanoi,että uudet ystävät ovat sairaalamaailmasta,ei siihen sitten ollut mitään sanomista :(

ap

Vierailija
8/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole montaa jäljellä, on sentään pari-kolme. Tämän viikon jälkeen vähenee entisestään. Missä päin asut? Mikä sinussa on vikana? Minä olen kai tylsä.

Vierailija
9/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan. Olen alle yli 20, alle 30. Mulla on kaksi lasta ja olen ihan normaali urheileva, lasteni isän kanssa kihloissa oleva nainen, jolla oli ennen paljonkin ystäviä mutta kun elämäntilanteet oli kovin erilaiset ja meillä muuama muutto toisiin kaupunkeihin lyhyen ajan sisällä niin ystävät jäi. Mistäpäin suomea olet? Katkeroituminen ja asian puiminen omassa pienessä mielessä ei auta, täytyy ryhtyä konkreettisiin tekoihin ystäviä löytääkseen. Joten tässäpä sulle nyt ainutlaatuinen tilaisuus: Kukaan ei sua kotoa tule kaveriksi hakemaan, paitsi minä juuri nyt. Kerro siis missäpäin asut! :)

Vierailija
10/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mussa varmaan suurempia vikoja ole, mutta taidan olla liian tylsä vähän tosikkokin ja en jaksa hehkuttaa jonnin joutavia pintaliitoasioita. Tällainen ylipainonen nelikymppinen espoosta on ap

Vierailija
11/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on ehkä asenteessa. Kategorisoit itsesi heti tylsäksi, "ei mua kiinnosta"-ihmiseksi. Ole vähän avoimempi niin löydät varmasti ystäviä. Ei kukaan haluakaan olla sellaisen nirppanokan ystävä, joka istuu nurkassa tosikkona ja sanoo vaan että "ei mua hei kiinnosta teidän jutut!". Maailmassa on sen verran monta miljardia ihmistä, että aina löytyy kiinnostunutta ja innostunuttakin seuraa. Aloita siis oma asennemuutos, niin huomaat ehkä pian että sinulla on myös ystäviä.

Vierailija
12/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole yhtään ystävää.

Vierailija
13/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kirjoitat on niin negatiivista ja se karkottaa ihmiset ympäriltäsi. Ja olet heti luokittelemassa toisten mielenkiinnon kohteita "pintaliidoksi".

Mitähän jos opettelet ensin pitämään itsestäsi niin ehkä sitten muutkin voisivat sen tehdä.

Vierailija
14/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eipä kai minullakaan.

N38

Vierailija
15/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet päivisin? Käytkö töissä tai opiskelemassa vai oletko pienten lasten kotiäiti? Yleensä noiden kautta löytyy edes jonkin sortin kavereita joista voi syventyä ystävyys.

Toisaalta se on vähän niin, että ystävämättömissä/vähäystäväisissä on "jotain vikaa" ja kaksi sellaista yhteenlyötynä on katastrooffi. Kaikella ystävällisyydellä sinua kohtaa sanoo yksi, jossa on "jotain vikaa". :)

Vierailija
16/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään yksinäistä pk-seudulta?

Vierailija
17/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen pk-seudulta.

N38

Vierailija
18/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nirppanokka enkä sillä tavalla tylsä, että ei muiden jutut kiinnostaisi. Tarkoitin tylsyydellä sitä, , että oikeasti elämässäni ei tapahdu juuri mitään, käyn töissä, kaupat ja kotihommat, en matkustele, , käy teattereissa, ksvohoidoissa ym ym 

Ap

Vierailija
19/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettä?

Vierailija
20/28 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kolme lasta, vanhin armeijassa nuorin eka luokalla. Ja pintaliidolla tarkoitin materiaa ja siitä jatkuvaa keskustelua

Ap