Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä painajainen ! minä JA tytär ollaan sitten molemmat raskaina!

Vierailija
30.05.2014 |

ja tytär on 15v. eronnut vauvan isästä. kiistää, että matkisi teiniäitejä mutta tiedän että on ohjelman suuri fani. voi helvetin helvetti !

ja minä.. minä olen 44-vuotias, eronnut ex-miehestäni 10v sitten ja lapsen isä on Ruotsissa asuva mies jonka kanssa meillä on etäsuhde. minulla on kierukka, joka nyt sitten on ilmeisesti pettänyt. tuplahelvetti!!!!!!!!!!!!

en todellakaan aikonut enää äidiksi, olen selvinnyt kolikkiivauvasta

(tytön 18v isoveli ) ja korvatulehduskierre-taaperosta (tytär).

en halua elämääni enää yhtään kakkavaippaa, pitkin asuntoa nyytti olkapäällä tarvottua yötä, sairaalassa istumisia, pottatreenejä, tuttuvieroituksia! en vain tiedä miten pitkällä raskaus on, viimeiset kuukautiset olivat 10.5 kahden päivän niukkana tiputteluna eli ilmeisesti olin jo silloin..

ja tuo tytär!! väittää syöneensä e-pillereitä, nyt suututtaa etten hankkinut lapselle semmoista ehkäisyä jota ei voi unohtaa ottaa !

tuntuu pitävän tätä itse pikkujuttuna, kysyin mitenkä neidin kampaajahaaveiden käy jos on nyytti kainalossa?

jumalauta.. olen nyt koettanut päästä neuvolaan läpi, on selvitettävä miten pitkällä raskaudet ovat ja sitten.. äiti ja tytär käsi kädessä aborttiin? samaan synnytyssaliin ? helvetti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:40"]Kiva yksityiskohta tämä Ruotsissa asuva mies, jonka kanssa on etäsuhde. Lähettikö se sähköpostilla spermaa?

ja tytär on eronnut vauvan isästä - siis onko sillä lapsi ennestään, sikiö ei ole vauva.

[/quote]

Näsäviisas ääliö. Ja ei etäsuhde tarkoita sitä että ei koskaan tavattaisi, sama asia kuin kaukosuhde.

Vierailija
22/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole maailmanloppu. Tytär ilmeisesti haluaa vauvan, mutta sinä et? Abortti on henkilökohtainen päätös, jos tytär ei halua keskeyttää raskautta, et voi siihen pakottaa.

Minä ja äitini oltiin samaan aikaan raskaana, sain toisen lapseni samana vuonna kun äitini viidennen, minä olin 19v ja äitini 39v. Pojista tuli hyvät kaverit, vähän kuin serkukset kun saman ikäisiä serkkuja ei ollut kummallakaan. Äidistäni ja minusta tuli eri tavalla läheiset kun jaoimme lasten kehitykseen kuuluvat asiat yhdessä. Nyt lapset ovat jo aikuisia.

Sinulla on erikoinen tilanne, teet ratkaisusi itse ja vain sinä voit tietää jaksatko vielä vauvaa. Toisaalta tilanne voi olla ainutlaatuinen mahdollisuus ja lahja, jos osaat jättää muiden mahdolliset negatiiviset mielipiteet omaan arvoonsa ja elää omaa elämääsi kuten haluat.

Tilanne on mikä on eikä sitä voi muuttaa, se voi olla oman suhtautumisesi mukaan hyvä tai huono juttu, painajainen tai onnenpotku. Elämä/Jumala/kohtalo/whatever tekee joskus puolestamme ratkaisuja joihin emme itse koskaan tietoisesti päätyisi, ne voivat olla myös hyviä asioita vaikka eivät ensisilmäyksellä sellaisilta vaikuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Äit & Tytär!

Näin ulkopuolisena neuvon, että sinä Äiti pidät vauvan jota tyttäresikin voi hoitaa. Alaikäinen tyttäresi, jolla on vielä ihan koko aikuiselämä edessä tekee abortin mahdollisimman pian!

Olkoon tämä tyttärellesi opetus siitä että tärkeillä ja vakavilla asioilla ei pidä leikkiä.  Ja että suhteeseen ei kannata alkaa kenen tahansa kanssa.

Älkää välittäkö abortin vastustajien syylistämisistä. Abortin vastustajat harvoin ajattelevat asiaa eteenpäin: mitä huonoja seurauksia voi olla jos nuori tyttö ei pääse/pysty opiskelemaan ammattia, kieliä, elämää, itsenäistymistä jne. Miten käy pienen vauvan, joka on sitten paljon mummollaan hoidossa. Ei 15-vuotias pysty olemaan kypsä, ei ole edes tarkoitettu niin. 15-vuotias on lapsi, ja laillisesti alaikäinen seksin harrastamiseen itseään vanhemman pojan kanssa(en tiedä minkäikäinen poika on).

Tyttäresi voi suunnitellusti hankkia lapsia myöhemmin, vaikka 10 vuoden päästä, jolloin hänellä on toivottavasti ammatti, työ, oma asunto, vakisuhde, elämän kokemusta, omaa rahaa jne.

Jos sinä Äiti olet aivan varma ettet lasta halua, ja jos lapsen biologinen isäkin asuu kaukana ettekä ole lasta suunnitelleet, niin sinäkin voit toki keskeyttää raskauden, mutta mielestäni et ole nykypäivänä liian vanha äidiksi. Sinä tunnet parhaiten oman jaksamisesi ja elämäntilanteesi.

Kuukauden sisään teillä on tämä asia hoidettu eli olette siihen mennessä tehneet ratkaisunne ja olette jo eläneet sen mukaisesti. Eli ota nyt rauhallisesti, ethän meso tai huuda. Tärkeimmät asiat sanotaan hiljaa, ja niistä keskustellaan toista kuunnellen.

Vierailija
24/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisit pärjännyt ennen nettiä ja av:ta?

Vierailija
25/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni onnistuu opiskelemaan ammattiin vaikka lapsen saisikin. Ei sillon välttämättä valmistuta heti samana vuonna kuin muut ikätoverit, mutta ei vauvan takia tarvitse kuitenkaan koko urahaaveita hukkaan heittää.

Vierailija
26/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26:lle,

ei kyse ole pelkästä opiskelusta vauvan kanssa vaan 15-vuotiaasta lapsesta josta olisi tulossa äiti. Älkää abortin vastustajat lukkiutuko yhteen asiaan, vaan opetetaan nuorillememe kokonaisuutta. Hyvän elämän tavoite ei saisi olla teiniäitiys. Muutama toki saa joukkoomme mahtua, mutta Suomessa on jo liikaa tyhmyyttä jota me muut maksamme korkeina veroina sinne sun tänne. Nämä kaikki asiat liittyvät toisiinsa, sillä lapsen elämä ja kasvatus lähtevät nimenomaan kotoa. Lapsille pitäsi antaa mahdollisuus kasvaa rauhassa vastuuntuntoisiksi aikuisiksi. Kun elämä on vakaalla pohjalla, kestää ihminen surut, vastoinkäymiset ja yllätykset paljon paremmin (myös rahallisesti).

Ko. elämänkokemusta ei 15-vuotialla voi vielä olla.

Vierailija
27/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:31"]

oisit jättänyt ton kampaajahaaveen pois niin ois voinu mennä läpikin

[/quote]

??? tytär haluaa kampaajaksi, on halunnut aina. tätinsä omistaa kampaamon & on tytön esikuva

[/quote]

Miust tuntuu, et taidan sit tietää tyttäresi :D Onnee vaan perheenlisäyksestä.

t. täällä pyörivä teini

Vierailija
28/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastusta aborttia, mutta täytyy muistaa varsinkin jos joudutaan tekemään kaavinta et kohtu voi vaurioitua eikä lastensaanti välttämättä myöhemmin onnistu

Vierailija
29/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teet abortin kun oma kantasi uuteen lapseen tuli selväksi, ja annat tyttäresi tehdä oma päätös, jota tuet niin hyvinä kuin huonoina aikoina. Eli et manaile, no nytkö kaduttaa, eikö olisi kannattanut... eikö ne kampaaja haaveet onnistuneetkaan nyytti kainalossa,..

.. tai saatat menettää tyttäresi..

Vierailija
30/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot...mistäs päin ruotsia tämä miekkonen muuten on?

Vierailija
31/31 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei taas, ketjun ap täällä. sain tytölle ensi viikolle neuvola-ajan ihan lääkärille, peruutusaika. ja itselleni ajan terkalle. mieluiten olisin mennyt suoraan äitiyspolille, mutta pitää kulkea tuota kautta..!

olen miettinyt lapseni kohtaloa ja abortin asemasta adoptioon antamista. voisin tehdä jonkun lapsettoman parin onnelliseksi! :) miesystävälle pistin sähköpostia, ei ole vielä vastannut.. en kuitenkaan usko että 50v, tähänkin asti vapaaehtoisesti lapseton mies haluaisi yhtäkkiä isäksi joten uskon että miehelle sopii adoptio/abortti hyvin .

tytär ei ole vielä kertonut exälleen, tapaavat huomenna ja kertoo kasvotusten.

pelkää ymmärrettävästi pojan reaktioita, mutta eihän tuollaista voi ruveta salailemaankaan ! kävimme kahvipöydässä tytön kanssa vakavan keskustelun ja on sitä mieltä, että haluaa pitää vauvan ja myös uskoo pärjäävänsä. lupasin olla tukena ja sanoin etten ole vihainen.. jos nyt kerran on ottanut pillerit ajallaan ja silti kävi näin ! typerät pillerit, typerä kierukka.. tämän jälkeen menen kyllä henk.koht. piuhojen solmintaan niin ei tule ainakaan meikäläiselle yllärivauvoja enää!

tytön isoveli ja ex-mieheni eivät tiedä, mutta kyllä heillekin pitää jossain vaiheessa kertoa.. ainakin pojalle. saakoot millaisen sätkyn tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän