Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pannut kaveriaan, mitä ajatella?

Vierailija
30.05.2014 |

Miehelläni on hyvä miespuolinen ystävä, jonka kanssa on ollut kaveri lapsuudesta asti. Ihan mukava tyyppi ja usein olemme istuneet iltaa yhdessäkin. Nyt mies kertoi erikoisen asian.

Nimittäin opiskeluaikoina mieheni ja hänen kaverinsa olivat välillä panneet toisiaan. Tiesin mieheni käyneen siinä iässä paljon juhlimassa ja että hänellä oli paljon naisia, mutta mitä en tiennyt on, että jos mieheni ja hänen kaverinsa eivät joskus olleetkaan onnistuneet löytämään naisseuraa, heillä oli tapana mennä jatkoille, juopotella ja harrastaa seksiä keskenään.

Tämä tapahtui kauan ennen kuin edes tapasin mieheni ja mieheni sanoo, ettei hänellä ole sinänsä kiinnostusta miehiin vaan että nuo olivat sellaista humalaista kiiman purkamista, kun ei kerran naistakaan saanut.

Mitä asiasta pitäisi ajatella? Olen miettinyt, osaanko suhtautua tähän kaveriin enää samalla tavalla kuin ennen. Pitäisikö olla normaalisti niin kuin en tietäisi koko asiasta? Pitäisikö kieltää miestä tapaamasta kaveriaan? Pitäisikö ehdottaa jotain ryhmäseksiä? Tilanne on vähintäänkin erikoinen.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

[/quote]

Muuttuuko mielestäsi ihminen joksikin muuksi kuin heteroksi, jos hän kerrankin on saman sukupuolen kanssa? Voihan seksi tietyssä hetkessä kiinnostaa saman sukupuolen edustajan kanssa vaikka ei myöhemmin kiinnostakaan enää.

[/quote]

Täysin hetero ei enää ole, etenkin jos seksi on ollut toistuvaa. Moni biseksuaali kuitenkin valitsee valtaväestön mukaisen elämän.

[/quote]

Sinäkö sen määrittelet, mikä on täysin hetero ja mikä ei? Olin minäkin nuorempana saman sukupuolen kanssa sängyssä muutaman kerran kännissä, mutta enää ei kiinnosta vähääkään. Olen siis mielestäsi loppuikäni biseksuaali? Jännä uusi määritelmä: biseksuaali on siis ihminen, joka haluaa harrastaa seksiä vain vastakkaisen sukupuolen kanssa.

[/quote]

En määrittele. Kinseyn asteikko on aika hyvä, tosin se ei ole Euroopassa niin suosittu ollut kuin Yhdysvalloissa.

Raiskattiinko sinut siis?

[/quote]

Mielestäsi ihminen ei saa siis määritellä itseään juuri sellaiseksi kuin haluaa? Kyllä minä Kinseyni olen lukenut.

Mitä tekemistä väkivallalla on seksuaalisen suuntautumisen kanssa?

Vaikka se sinua kuinka kismittäisi, saan määritellä itseni heteroksi jos sellaiseksi itseni tunnen.

Ellen tunne seksuaalista tai romanttista vetoa saman sukupuolen edustajiin, en koe olevani biseksuaali. En silloin myöskään koe, että sinä olet erityisen älykäs tai inhimillinen ihminen, jos yrität väkisin pakottaa minua lokeroon, johon en tunne kuuluvani.

Entäpä jos minä väitän sinun olevan homo ja on aivan sama mitä sinä itse siihen sanot?

[/quote]

No selkeästi et ole käsitellyt vielä loppuun asti omaa seksuaalisuuttasi. Sen verta pahasti kiihdyit ja suutuut. Nythän on toki muotia, että jokainen määrittelee itse oman seksuaalisuutensa, mutta ei se ihan niin mene.

Vierailija
62/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

[/quote]

Muuttuuko mielestäsi ihminen joksikin muuksi kuin heteroksi, jos hän kerrankin on saman sukupuolen kanssa? Voihan seksi tietyssä hetkessä kiinnostaa saman sukupuolen edustajan kanssa vaikka ei myöhemmin kiinnostakaan enää.

[/quote]

Täysin hetero ei enää ole, etenkin jos seksi on ollut toistuvaa. Moni biseksuaali kuitenkin valitsee valtaväestön mukaisen elämän.

[/quote]

Sinäkö sen määrittelet, mikä on täysin hetero ja mikä ei? Olin minäkin nuorempana saman sukupuolen kanssa sängyssä muutaman kerran kännissä, mutta enää ei kiinnosta vähääkään. Olen siis mielestäsi loppuikäni biseksuaali? Jännä uusi määritelmä: biseksuaali on siis ihminen, joka haluaa harrastaa seksiä vain vastakkaisen sukupuolen kanssa.

[/quote]

En määrittele. Kinseyn asteikko on aika hyvä, tosin se ei ole Euroopassa niin suosittu ollut kuin Yhdysvalloissa.

[/quote]

Mielestäsi ihminen ei saa siis määritellä itseään juuri sellaiseksi kuin haluaa? Kyllä minä Kinseyni olen lukenut.

Vaikka se sinua kuinka kismittäisi, saan määritellä itseni heteroksi jos sellaiseksi itseni tunnen.

Ellen tunne seksuaalista tai romanttista vetoa saman sukupuolen edustajiin, en koe olevani biseksuaali. En silloin myöskään koe, että sinä olet erityisen älykäs tai inhimillinen ihminen, jos yrität väkisin pakottaa minua lokeroon, johon en tunne kuuluvani.

Entäpä jos minä väitän sinun olevan homo ja on aivan sama mitä sinä itse siihen sanot?

[/quote]

No selkeästi et ole käsitellyt vielä loppuun asti omaa seksuaalisuuttasi. Sen verta pahasti kiihdyit ja suutuut. Nythän on toki muotia, että jokainen määrittelee itse oman seksuaalisuutensa, mutta ei se ihan niin mene.

[/quote]

Olet lapsellinen, jos kuvittelet kiihtymisen johtuvan identiteettiongelmista eikä kusipäisestä, alentuvasta keskustelutyylistäsi.

Kun nyt olet sitä mieltä, ettei ihminen saa itse määritellä suuntaustaan, kerrotko lähteen siihen objektiiviseen määritelmään, jonka mukaan vain vastakkaisen sukupuolen edustajista kiihottuva ihminen on biseksuaali?

Kerrotko myös, mikä instanssi tai taho määrittelee kunkin ihmisen seksuaalisuuden hänen puolestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olet lapsellinen, jos kuvittelet kiihtymisen johtuvan identiteettiongelmista eikä kusipäisestä, alentuvasta keskustelutyylistäsi.

Kun nyt olet sitä mieltä, ettei ihminen saa itse määritellä suuntaustaan, kerrotko lähteen siihen objektiiviseen määritelmään, jonka mukaan vain vastakkaisen sukupuolen edustajista kiihottuva ihminen on biseksuaali?

Kerrotko myös, mikä instanssi tai taho määrittelee kunkin ihmisen seksuaalisuuden hänen puolestaan?

[/quote]

En ole tuollaista väittänyt, vaan itse olet kiihtyneessä mielentilassasi vääntänyt asian noin. Jos kiihotut vain vastakkaisesta sukupuolesta, niin sinut ilmeisesti raiskasi samaa sukupuolta oleva? Muuten tuo kiihtymisesi ei oikein käy järkeen.

Vierailija
64/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä, en katselisi tuollaista miestä joka välillä homoilee, yök.

Vierailija
65/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En ole tuollaista väittänyt, vaan itse olet kiihtyneessä mielentilassasi vääntänyt asian noin. Jos kiihotut vain vastakkaisesta sukupuolesta, niin sinut ilmeisesti raiskasi samaa sukupuolta oleva? Muuten tuo kiihtymisesi ei oikein käy järkeen.

[/quote]

Ilmeisesti trollaat, joten jätänpä keskustelun tähän.

Vierailija
66/68 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan hankkia sraponin niin voit tyydyttää miehesi panemalla häntä itse pyllyyn silloin tällöin

Vierailija
67/68 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se homppeli

Vierailija
68/68 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Taitaa olla sian jättö aika... 🐷🐷