Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pannut kaveriaan, mitä ajatella?

Vierailija
30.05.2014 |

Miehelläni on hyvä miespuolinen ystävä, jonka kanssa on ollut kaveri lapsuudesta asti. Ihan mukava tyyppi ja usein olemme istuneet iltaa yhdessäkin. Nyt mies kertoi erikoisen asian.

Nimittäin opiskeluaikoina mieheni ja hänen kaverinsa olivat välillä panneet toisiaan. Tiesin mieheni käyneen siinä iässä paljon juhlimassa ja että hänellä oli paljon naisia, mutta mitä en tiennyt on, että jos mieheni ja hänen kaverinsa eivät joskus olleetkaan onnistuneet löytämään naisseuraa, heillä oli tapana mennä jatkoille, juopotella ja harrastaa seksiä keskenään.

Tämä tapahtui kauan ennen kuin edes tapasin mieheni ja mieheni sanoo, ettei hänellä ole sinänsä kiinnostusta miehiin vaan että nuo olivat sellaista humalaista kiiman purkamista, kun ei kerran naistakaan saanut.

Mitä asiasta pitäisi ajatella? Olen miettinyt, osaanko suhtautua tähän kaveriin enää samalla tavalla kuin ennen. Pitäisikö olla normaalisti niin kuin en tietäisi koko asiasta? Pitäisikö kieltää miestä tapaamasta kaveriaan? Pitäisikö ehdottaa jotain ryhmäseksiä? Tilanne on vähintäänkin erikoinen.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:23"]No ei hetero ihan oikeasti toimi noin! "Naisen puutteessa panin miestä". Huh! Heteromies kun ei vaan pysty miestä panemaan, se on fakta.

Taitaa ukollas tehä mieli kaverinsa persreikää edelleen. Tai voi olla että koko ajan sinulta salaa harrastavat tuota homoilua. Nyt sitten yrittää vaivihkaa selvittää mitä sinä oleh asiasta mieltä.

Herää todellisuuteen! Nussisitko itse naisen kanssa, jos oikein tekisi mieli ja miestä et saisi? Heterolle se vaan on mahdotonta.

[/quote]

Ymmärrätkö, herra/rouva mustavalkoinen, että maailmassa on muutakin kuin heteroutta ja homoutta?

[/quote]

Kyllä ymmärrän. On ihmisiä jotka harrastaa seksiä kummankin sukupuolen lanssa. Sellainen ihminen ei ole hetero. Ymmärrätkö itse sitä?

[/quote]

Ymmärrän tietenkin. Mutta miehenipä ei harrasta seksiä kummankin sukupuolen kanssa, hän harrastaa seksiä vain minun kanssani eikä ole kiinnostunut naimaan sen enempää miehiä kuin muita naisiakaan. Oman määritelmäsi mukaan mieheni on siis hetero.

[/quote]

täh???

ohis

[/quote]

Muotoiletko hieman selkeämmin, mitä kysyit?

[/quote]

Voisitko itse muotoilla aiemman lauseesi paremmin? Jotta tällainen yksinkertainen hetero sen tajuaisi. 

se ohis

[/quote]

Kommentoija sanoi, ettei molempien sukupuolten kanssa seksiä harrastava ihminen ole hetero. Ei luultavasti olekaan. Kääntäen siis hetero on ihminen, joka harrastaa seksiä vain vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tämän määritelmän mukaan mieheni on siis hetero, hänhän harrastaa seksiä vain minun kanssani.

Mikä jäi epäselväksi?

Vierailija
42/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:23"]No ei hetero ihan oikeasti toimi noin! "Naisen puutteessa panin miestä". Huh! Heteromies kun ei vaan pysty miestä panemaan, se on fakta.

Taitaa ukollas tehä mieli kaverinsa persreikää edelleen. Tai voi olla että koko ajan sinulta salaa harrastavat tuota homoilua. Nyt sitten yrittää vaivihkaa selvittää mitä sinä oleh asiasta mieltä.

Herää todellisuuteen! Nussisitko itse naisen kanssa, jos oikein tekisi mieli ja miestä et saisi? Heterolle se vaan on mahdotonta.

[/quote]

Ymmärrätkö, herra/rouva mustavalkoinen, että maailmassa on muutakin kuin heteroutta ja homoutta?

[/quote]

Kyllä ymmärrän. On ihmisiä jotka harrastaa seksiä kummankin sukupuolen lanssa. Sellainen ihminen ei ole hetero. Ymmärrätkö itse sitä?

[/quote]

Ymmärrän tietenkin. Mutta miehenipä ei harrasta seksiä kummankin sukupuolen kanssa, hän harrastaa seksiä vain minun kanssani eikä ole kiinnostunut naimaan sen enempää miehiä kuin muita naisiakaan. Oman määritelmäsi mukaan mieheni on siis hetero.

[/quote]

täh???

ohis

[/quote]

Muotoiletko hieman selkeämmin, mitä kysyit?

[/quote]

Voisitko itse muotoilla aiemman lauseesi paremmin? Jotta tällainen yksinkertainen hetero sen tajuaisi. 

se ohis

[/quote]

Kommentoija sanoi, ettei molempien sukupuolten kanssa seksiä harrastava ihminen ole hetero. Ei luultavasti olekaan. Kääntäen siis hetero on ihminen, joka harrastaa seksiä vain vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tämän määritelmän mukaan mieheni on siis hetero, hänhän harrastaa seksiä vain minun kanssani.

Mikä jäi epäselväksi?

[/quote]

Nyt ei jäänyt mikään epäselväksi. Miehesi on hetero. Olet siis samaa mieltä ylläolevan kommentoijan kanssa. Ihme riidan saitte aikaiseksi aiheesta, josta olette samaa mieltä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:04"]Onpa epäreilua kaveria kohtaan paljastaa tuollainen asia.

[/quote]

Miksi se on mielestäsi epäreilua? Meillä kyllä ollaan keskusteltu muutenkin siitä, kenen kanssa olemme aikaisemmin harrastaneet seksiä. Tämä juttu vain oli jäänyt pimentoon.

Se kaveri on kyllä avoimesti bi nykyään.

[/quote]

Aattelin vaan omalle kohalle. En haluaisi että nuoruuden ystäväni kertoisivat minua koskevia hyvin henkilökohtaisia asioita kaikille poikaystävilleen ja avo/aviopuolisoilleen.

[/quote]

Kyllä minusta aviopuolisolleen voi kertoa omasta elämästään. Onhan siinä seksiä harrastamassa ollut toinenkin osapuoli. Vai ajatteletko, että miesten välinen seksi olisi jotenkin häpeällisempää kuin heteroseksi?

[/quote]

Voi se olla häpeällistä sille toiselle osapuolelle.

[/quote]

Miksi olisi?

[/quote]

Voe elämä! Jotkut menee suvaitsevaisuudessaan vähän liian pitkälle. Toisen intiimielämä on niin hyväksyttävää, että voi huoletta levitellä sitä muille ihmisille. Eihän siinä mitään pahaa ole että olet homostellut joskus, miksen mä sais kertoo siitä mun kavereille?

[/quote]

Ihmisen kannattaa elää niin ettei ole mitään hävettävää. Se "toisen" intiimielämä on myös mieheni intiimielämää ja hänen historiaansa, josta hänellä on täysi oikeus kertoa aviopuolisolleen halutessaan.

[/quote]

Ok, ajattelin vain kertoa että joku voi ajatella asiasta toisella tavalla kuin sinä. Ettei tule sitten yllätyksenä jos joku loukkaantuu kun olet mennyt jakamaan eteenpäin hänen yksityisimpiä asioitaan.

Minä olen pitänyt itselläni tiettyjä asioita, jotka koskevat minun lisäkseni jotain ystävääni, koska koen että minulla ei ole oikeutta kertoa kaikkea heistä miehelleni. Sinulla on ilmeisesti löysemmät rajat toisen ihmisen asioiden levittämisessä, jollain toisella ne voi olla tiukemmat.

Vierailija
44/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,7% ihmisistä on homoja ja 6,7% bo-seksuaaleja (suomessa, arviolta) että vaikka kuinka ollaan suvaitsevaista, niin se ei muuta faktaa että homous on erikoista. Hyväksyn homoseksuaalisuuden, minulla on ystävää jotka ovat lesboja, mutta jos mieheltä kuulisin tuollaisen paljastuksen, niin KYLLÄ jäkyttyisin! Ihan turha verrata miehen ja naisen seksiä miehen ja miehen seksiin kunne ovat täysin eri asia! Tosiasiat tosina, ei tähän tarvi sekoittaa suvaitsevaisuutta. Sitäpaitsi, jos puhutaan totta, niin enemmän mua häiritsis että mies olis ystävä naisen kanssa, jonka kanssa on harrastanut seksiä, kuin miehen kanssa, jonka kanssa on harrastanut seksiä.

Vierailija
45/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on homo. Koska homoutta ei ole perinteisesti pidetty yhteiskunnassa hyväksyttävänä, jotkut homot ovat päätyneet kulissiavioliittoon naisen kanssa.

Vierailija
46/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:34"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:22"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:04"]Onpa epäreilua kaveria kohtaan paljastaa tuollainen asia.

[/quote]

Miksi se on mielestäsi epäreilua? Meillä kyllä ollaan keskusteltu muutenkin siitä, kenen kanssa olemme aikaisemmin harrastaneet seksiä. Tämä juttu vain oli jäänyt pimentoon.

Se kaveri on kyllä avoimesti bi nykyään.

[/quote]

Aattelin vaan omalle kohalle. En haluaisi että nuoruuden ystäväni kertoisivat minua koskevia hyvin henkilökohtaisia asioita kaikille poikaystävilleen ja avo/aviopuolisoilleen.

[/quote]

Kyllä minusta aviopuolisolleen voi kertoa omasta elämästään. Onhan siinä seksiä harrastamassa ollut toinenkin osapuoli. Vai ajatteletko, että miesten välinen seksi olisi jotenkin häpeällisempää kuin heteroseksi?

[/quote]

Voi se olla häpeällistä sille toiselle osapuolelle.

[/quote]

Miksi olisi?

[/quote]

Voe elämä! Jotkut menee suvaitsevaisuudessaan vähän liian pitkälle. Toisen intiimielämä on niin hyväksyttävää, että voi huoletta levitellä sitä muille ihmisille. Eihän siinä mitään pahaa ole että olet homostellut joskus, miksen mä sais kertoo siitä mun kavereille?

[/quote]

Ihmisen kannattaa elää niin ettei ole mitään hävettävää. Se "toisen" intiimielämä on myös mieheni intiimielämää ja hänen historiaansa, josta hänellä on täysi oikeus kertoa aviopuolisolleen halutessaan.

[/quote]

Ok, ajattelin vain kertoa että joku voi ajatella asiasta toisella tavalla kuin sinä. Ettei tule sitten yllätyksenä jos joku loukkaantuu kun olet mennyt jakamaan eteenpäin hänen yksityisimpiä asioitaan.

Minä olen pitänyt itselläni tiettyjä asioita, jotka koskevat minun lisäkseni jotain ystävääni, koska koen että minulla ei ole oikeutta kertoa kaikkea heistä miehelleni. Sinulla on ilmeisesti löysemmät rajat toisen ihmisen asioiden levittämisessä, jollain toisella ne voi olla tiukemmat.

[/quote]

Jos kyse on myös minua koskevasta asiasta, kenelläkään ei ole oikeutta kieltää minus puhumasta siitä. En tietenkään toisen asioita levittelisi ja ystäväni salaisuudet säilyttäisin totta kai. Mutta jos kyse olisi minun elämästäni, omista kokemuksistani, se on aivan toinen juttu.

Vierailija
47/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:10"]Mies on homo. Koska homoutta ei ole perinteisesti pidetty yhteiskunnassa hyväksyttävänä, jotkut homot ovat päätyneet kulissiavioliittoon naisen kanssa.

[/quote]

Olet väärässä. Päivitä luutuneet käsityksesi.

Vierailija
48/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko kysyä, arvon jankkaajat, mitä ihmeen väliä sillä ap:n miehen seksuaalisella suuntautumisella oikein on? Miksi on niin tärkeää keksiä jokin leima, jonka häneen voi lyödä, ja etenkin tärkeää näyttää olevan se ettei se leima voi olla ainakaan hetero? WTF?

Ap, minulta jäi ymmärtämättä mikä sulla on nyt ongelmana tässä koko tilanteessa?

Vierailija
49/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua kiinnostaisi menneisyyden sijaan tämä päivä eli vieläkö rassaavat pillun puutteessa toistensa peräreikiä? Ja jos tilaisuus tulee niin onko miehesi heti panemassa muitakin miehiä? Haluaako mies usein ap:ltä pelkkää peppuseksiä?

Jos ukko panee muitakin miehiä niin perärööristä saa helpommin hivin eli käyttääkö kumia?

Vierailija
50/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yhden kerran ja yksinkertaisuus huraa.

Itsekin naiskentelin yhden kaverin kanssa nuorna miehinä ollessamme, jos siis ei pillua irronnut. So? 

Ja jankkaajalle: en haluaisi että tämä kaveri puhuisi näistä muille, ainakaan niin että mainitsisi minut nimeltä. Sitä kutsutaan hienotunteisuudeksi toisen ihmisen asioihin suhtauduttaessa. 

Sä et varmaan ole mitenkään suosittua seuraa ns. tilitysmielessä, vai?

Vierailija
51/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoa tee, ja muut kerrat on vanhojen muistelua. :)

Vierailija
52/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, totta kai tuollainen paljastus omalta mieheltä, jota on aina pitänyt heterona, voi olla aika hämmentävä! Fakta vain on se, että heteroseksuaalisuus on tässä yhteiskunnassa huomattavasti tavallisempaa ja koska ap on aina kuvitellut kyseisen miehen täysin heteroksi, niin en ihmettele jos hämmästyttää. Sama kuin vuosia avoimesti homona elänyt kertoisi panneensa homoseuran puutteessa vastakkaista sukupuolta olevaa kaveriaan. Sehän kuulostaa oudolta! Jos ap:n mies on kuitenkin nykyään onnellinen ap:n kanssa, en näe mitään syytä huoleen tai mihinkään "toimenpiteisiin", asia olisi itselleni täysin ok.

En usko, että ap:n mies on kaappihomo, mutta biseksuaalisia piirteitä varmasti. Ehkä vähemmän kuin muilla biseksuaaleilla, mutta jonkinlaista uteliaisuutta joka tapauksessa. Biseksuaalisuuskin on hyvin laaja käsite, ei se tarkoita että fifty-fifty kiinnostaa sekä miehet että naiset. Todella rajoittuneita käsityksiä seksuaalisista suuntautumisista tässä keskustelussa.

T. Bi-nainen

Vierailija
53/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 13:29"]Voi yhden kerran ja yksinkertaisuus huraa.

Itsekin naiskentelin yhden kaverin kanssa nuorna miehinä ollessamme, jos siis ei pillua irronnut. So? 

Ja jankkaajalle: en haluaisi että tämä kaveri puhuisi näistä muille, ainakaan niin että mainitsisi minut nimeltä. Sitä kutsutaan hienotunteisuudeksi toisen ihmisen asioihin suhtauduttaessa. 

Sä et varmaan ole mitenkään suosittua seuraa ns. tilitysmielessä, vai?

[/quote]

Edelleen, pässi: muiden asioista en hiisku mutta omista asioistani puhun kyllä puolisolleni. Jos niin hävettää joku paneskelu, kannattaako jättää panematta?

Vierailija
54/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 12:39"]Saisinko kysyä, arvon jankkaajat, mitä ihmeen väliä sillä ap:n miehen seksuaalisella suuntautumisella oikein on? Miksi on niin tärkeää keksiä jokin leima, jonka häneen voi lyödä, ja etenkin tärkeää näyttää olevan se ettei se leima voi olla ainakaan hetero? WTF?

Ap, minulta jäi ymmärtämättä mikä sulla on nyt ongelmana tässä koko tilanteessa?

[/quote]

Eipä kai mikään nyt tarkemmin ajatellen.

Vierailija
55/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

Vierailija
56/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

[/quote]

Muuttuuko mielestäsi ihminen joksikin muuksi kuin heteroksi, jos hän kerrankin on saman sukupuolen kanssa? Voihan seksi tietyssä hetkessä kiinnostaa saman sukupuolen edustajan kanssa vaikka ei myöhemmin kiinnostakaan enää.

Vierailija
57/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

[/quote]

Muuttuuko mielestäsi ihminen joksikin muuksi kuin heteroksi, jos hän kerrankin on saman sukupuolen kanssa? Voihan seksi tietyssä hetkessä kiinnostaa saman sukupuolen edustajan kanssa vaikka ei myöhemmin kiinnostakaan enää.

[/quote]

Täysin hetero ei enää ole, etenkin jos seksi on ollut toistuvaa. Moni biseksuaali kuitenkin valitsee valtaväestön mukaisen elämän.

Vierailija
58/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

[/quote]

[/quote]

Täysin hetero ei enää ole, etenkin jos seksi on ollut toistuvaa. Moni biseksuaali kuitenkin valitsee valtaväestön mukaisen elämän.

[/quote]

Sinäkö sen määrittelet, mikä on täysin hetero ja mikä ei? Olin minäkin nuorempana saman sukupuolen kanssa sängyssä muutaman kerran kännissä, mutta enää ei kiinnosta vähääkään. Olen siis mielestäsi loppuikäni biseksuaali? Jännä uusi määritelmä: biseksuaali on siis ihminen, joka haluaa harrastaa seksiä vain vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Vierailija
59/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinäkö sen määrittelet, mikä on täysin hetero ja mikä ei? Olin minäkin nuorempana saman sukupuolen kanssa sängyssä muutaman kerran kännissä, mutta enää ei kiinnosta vähääkään. Olen siis mielestäsi loppuikäni biseksuaali? Jännä uusi määritelmä: biseksuaali on siis ihminen, joka haluaa harrastaa seksiä vain vastakkaisen sukupuolen kanssa.

[/quote]

En määrittele. Kinseyn asteikko on aika hyvä, tosin se ei ole Euroopassa niin suosittu ollut kuin Yhdysvalloissa.

Raiskattiinko sinut siis?

Vierailija
60/68 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 14:14"]Tämä on yleisempää kuin uskotaan. Lukekaa joskus homopalstoja; lähes jokaisella on kokemuksia ns. heteroista.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En määrittele. Kinseyn asteikko on aika hyvä, tosin se ei ole Euroopassa niin suosittu ollut kuin Yhdysvalloissa.

Raiskattiinko sinut siis?

[/quote]

Mielestäsi ihminen ei saa siis määritellä itseään juuri sellaiseksi kuin haluaa? Kyllä minä Kinseyni olen lukenut.

Mitä tekemistä väkivallalla on seksuaalisen suuntautumisen kanssa?

Vaikka se sinua kuinka kismittäisi, saan määritellä itseni heteroksi jos sellaiseksi itseni tunnen.

Ellen tunne seksuaalista tai romanttista vetoa saman sukupuolen edustajiin, en koe olevani biseksuaali. En silloin myöskään koe, että sinä olet erityisen älykäs tai inhimillinen ihminen, jos yrität väkisin pakottaa minua lokeroon, johon en tunne kuuluvani.

Entäpä jos minä väitän sinun olevan homo ja on aivan sama mitä sinä itse siihen sanot?