Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen, puhukaa mulle järkeä

Vierailija
27.12.2020 |

Lähiviikkoina olen vasta tajunnut, että olen toinen nainen. Olen itse ajatellut, että olen miehelle vain erityisen hyvä kaveri ja meillä on jokin erityinen sielunkumppanuus, mutta nyt mies avautui tunteistaan ja hän ajattelee minua muutenkin, kun kaverina.
Minä olen aina tykännyt miehestä tosi paljon, mutta kunnioittanut hänen suhdettaan. Ollaan viestitelty, käyty kahvilla ja syömässä sekä halattu aina pitkään, kun on nähty.
Mies jäi kiinni viestittelystä vaimolleen ja muuttui sen jälkeen. Sen jälkeen hän kertoi minulle tunteistaan, on halunnut nähdä useammin. Miksi?

Olen aika sekas omista tunteistani..

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni viestittelystä vaimolleen...joopa joo.

Vierailija
2/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Olet hepsankeikka, kun olet toinen nainen jollekin. Toki mieskin toimii vääriin. Ei ole uskollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme hyvää kaverimiestä ja kahden kanssa aina halataan tavattaessa ja erotessa. Ei ole tullut edes mieleen, että vaimot voisivat olla vaivaantuneita näistä suhteista. Sellainen olisi sairaalloista aiheetonta mustasukkaisuutta.

En voi kuvitella, että nämä miehet "jäisivät kiinni" vaimoilleen meidän viestittelyistä.

Vierailija
4/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on. Minä luulin, että se on ollut vaimolle ok ja hän on tiennyt tai ei ole välittänyt viesteistämme. Ap

Vierailija
5/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on. Minä luulin, että se on ollut vaimolle ok ja hän on tiennyt tai ei ole välittänyt viesteistämme. Ap

Jäikö vaimo myös kiinni viestittelystä ?

Sincc

Vierailija
6/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolme hyvää kaverimiestä ja kahden kanssa aina halataan tavattaessa ja erotessa. Ei ole tullut edes mieleen, että vaimot voisivat olla vaivaantuneita näistä suhteista. Sellainen olisi sairaalloista aiheetonta mustasukkaisuutta.

En voi kuvitella, että nämä miehet "jäisivät kiinni" vaimoilleen meidän viestittelyistä.

Niin minäkin luulin, että viestit ovat ok, mutta miehen on pitänyt poistaa viestittelyt. Ap

Vierailija
7/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin luulin, että viestit ovat ok, mutta miehen on pitänyt poistaa viestittelyt. Ap

Luulit si tä ja luulit tä tä

Sincc

Vierailija
8/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio varmaan imartelee, mutta mies todennäköisesti hakee sinusta vain jännitystä elämäänsä, kuin uudesta leikkikalusta.

Vierailija
9/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän herättää ihmetystä, että millaisista viesteistä ”jäädään kiinni”.

Vierailija
10/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kunnioittanut miehen suhdetta halaamalla häntä aina oikein pitkään?

Selvä pyy. 

Vierailija
11/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole järkewä !

Sincc

Oléee

Vierailija
12/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiruti laaruti lööryti 

Blii blaa bläöööö 

Sincc

Blöööööööööööö bkököööööööööööööööööööl läöääääääöööööööööööö

Vierailija
13/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kunnioittanut miehen suhdetta halaamalla häntä aina oikein pitkään?

Selvä pyy. 

Blöööööööööööö bkököööööööööööööööööööl läöääääääöööööööööööö

Vierailija
14/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Yritä ottaa etäisyyttä ja hakeudu muuhun seuraan. Kyllä se siitä helpottaa.

Vierailija
15/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat että sulle puhutaan järkeä, tämä on viimeinen paikka mistä sitä kannattaa pyytää.

Vierailija
16/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noissa viesteissä ollut jotain, mitä voisi tulkita muuten kuin kaveruutena?

Onko nyt niin, että kun vaimo mustasukkaisena epäilee jotain, niin mies on tajunnut siinä kohtaa tuntevansa muutakin kuin ystävyyttä sinua kohtaan?

Tai kun on jäänyt " kiinni" , ei enää välitä mitä vaimo ajattelee tai epäilee ja haluaa kenties erota ja aloittaa suhdetta aapeen kanssa?

Vierailija
17/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne. Yritä ottaa etäisyyttä ja hakeudu muuhun seuraan. Kyllä se siitä helpottaa.

blöööö lblööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

ap

Vierailija
18/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sulle puhutaan järkeä, tämä on viimeinen paikka mistä sitä kannattaa pyytää.

bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

paaaaaaaaaaaaaaaaa

ap

Vierailija
19/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen kysely mokomasta pelleilystä vahvistaa sen, miksi olet toinen. Ensimmäisieksi päästäkseen pitää löytyä vähän älyäkin.

Vierailija
20/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa viesteissä ollut jotain, mitä voisi tulkita muuten kuin kaveruutena?

Onko nyt niin, että kun vaimo mustasukkaisena epäilee jotain, niin mies on tajunnut siinä kohtaa tuntevansa muutakin kuin ystävyyttä sinua kohtaan?

Tai kun on jäänyt " kiinni" , ei enää välitä mitä vaimo ajattelee tai epäilee ja haluaa kenties erota ja aloittaa suhdetta aapeen kanssa?

böb böb ööbööööööööööööööööööööööööööööööööööö

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi