Olen toinen nainen, puhukaa mulle järkeä
Lähiviikkoina olen vasta tajunnut, että olen toinen nainen. Olen itse ajatellut, että olen miehelle vain erityisen hyvä kaveri ja meillä on jokin erityinen sielunkumppanuus, mutta nyt mies avautui tunteistaan ja hän ajattelee minua muutenkin, kun kaverina.
Minä olen aina tykännyt miehestä tosi paljon, mutta kunnioittanut hänen suhdettaan. Ollaan viestitelty, käyty kahvilla ja syömässä sekä halattu aina pitkään, kun on nähty.
Mies jäi kiinni viestittelystä vaimolleen ja muuttui sen jälkeen. Sen jälkeen hän kertoi minulle tunteistaan, on halunnut nähdä useammin. Miksi?
Olen aika sekas omista tunteistani..
Kommentit (53)
Nyt sinulla ei ole puhtaat jauhot pussissa.
Olet hepsankeikka, kun olet toinen nainen jollekin. Toki mieskin toimii vääriin. Ei ole uskollinen.
Mulla on kolme hyvää kaverimiestä ja kahden kanssa aina halataan tavattaessa ja erotessa. Ei ole tullut edes mieleen, että vaimot voisivat olla vaivaantuneita näistä suhteista. Sellainen olisi sairaalloista aiheetonta mustasukkaisuutta.
En voi kuvitella, että nämä miehet "jäisivät kiinni" vaimoilleen meidän viestittelyistä.
Vierailija kirjoitti:
Jäi kiinni viestittelystä vaimolleen...joopa joo.
Mitä ihmeellistä tuossa on. Minä luulin, että se on ollut vaimolle ok ja hän on tiennyt tai ei ole välittänyt viesteistämme. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on. Minä luulin, että se on ollut vaimolle ok ja hän on tiennyt tai ei ole välittänyt viesteistämme. Ap
Jäikö vaimo myös kiinni viestittelystä ?
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme hyvää kaverimiestä ja kahden kanssa aina halataan tavattaessa ja erotessa. Ei ole tullut edes mieleen, että vaimot voisivat olla vaivaantuneita näistä suhteista. Sellainen olisi sairaalloista aiheetonta mustasukkaisuutta.
En voi kuvitella, että nämä miehet "jäisivät kiinni" vaimoilleen meidän viestittelyistä.
Niin minäkin luulin, että viestit ovat ok, mutta miehen on pitänyt poistaa viestittelyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin luulin, että viestit ovat ok, mutta miehen on pitänyt poistaa viestittelyt. Ap
Luulit si tä ja luulit tä tä
Sincc
Huomio varmaan imartelee, mutta mies todennäköisesti hakee sinusta vain jännitystä elämäänsä, kuin uudesta leikkikalusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vähän herättää ihmetystä, että millaisista viesteistä ”jäädään kiinni”.
Olet kunnioittanut miehen suhdetta halaamalla häntä aina oikein pitkään?
Selvä pyy.
Liiruti laaruti lööryti
Blii blaa bläöööö
Sincc
Blöööööööööööö bkököööööööööööööööööööl läöääääääöööööööööööö
Vierailija kirjoitti:
Olet kunnioittanut miehen suhdetta halaamalla häntä aina oikein pitkään?
Selvä pyy.
Blöööööööööööö bkököööööööööööööööööööl läöääääääöööööööööööö
Ikävä tilanne. Yritä ottaa etäisyyttä ja hakeudu muuhun seuraan. Kyllä se siitä helpottaa.
Jos haluat että sulle puhutaan järkeä, tämä on viimeinen paikka mistä sitä kannattaa pyytää.
Onko noissa viesteissä ollut jotain, mitä voisi tulkita muuten kuin kaveruutena?
Onko nyt niin, että kun vaimo mustasukkaisena epäilee jotain, niin mies on tajunnut siinä kohtaa tuntevansa muutakin kuin ystävyyttä sinua kohtaan?
Tai kun on jäänyt " kiinni" , ei enää välitä mitä vaimo ajattelee tai epäilee ja haluaa kenties erota ja aloittaa suhdetta aapeen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tilanne. Yritä ottaa etäisyyttä ja hakeudu muuhun seuraan. Kyllä se siitä helpottaa.
blöööö lblööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat että sulle puhutaan järkeä, tämä on viimeinen paikka mistä sitä kannattaa pyytää.
bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
paaaaaaaaaaaaaaaaa
ap
Tuommoinen kysely mokomasta pelleilystä vahvistaa sen, miksi olet toinen. Ensimmäisieksi päästäkseen pitää löytyä vähän älyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa viesteissä ollut jotain, mitä voisi tulkita muuten kuin kaveruutena?
Onko nyt niin, että kun vaimo mustasukkaisena epäilee jotain, niin mies on tajunnut siinä kohtaa tuntevansa muutakin kuin ystävyyttä sinua kohtaan?
Tai kun on jäänyt " kiinni" , ei enää välitä mitä vaimo ajattelee tai epäilee ja haluaa kenties erota ja aloittaa suhdetta aapeen kanssa?
böb böb ööbööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ap