Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen, puhukaa mulle järkeä

Vierailija
27.12.2020 |

Lähiviikkoina olen vasta tajunnut, että olen toinen nainen. Olen itse ajatellut, että olen miehelle vain erityisen hyvä kaveri ja meillä on jokin erityinen sielunkumppanuus, mutta nyt mies avautui tunteistaan ja hän ajattelee minua muutenkin, kun kaverina.
Minä olen aina tykännyt miehestä tosi paljon, mutta kunnioittanut hänen suhdettaan. Ollaan viestitelty, käyty kahvilla ja syömässä sekä halattu aina pitkään, kun on nähty.
Mies jäi kiinni viestittelystä vaimolleen ja muuttui sen jälkeen. Sen jälkeen hän kertoi minulle tunteistaan, on halunnut nähdä useammin. Miksi?

Olen aika sekas omista tunteistani..

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies jättää vaimon melko pian, jos on kerran niin kiinnostunut sinusta tai sitten hän roikottaa sinua seksitarkoituksessa, että se on mielessä. On miehiä jotka tapaavat useitakin naisia vaimon tietämättä "ystävänä" tai avoimessa suhteessa. Kysy mitä mies haluaa jatkossa, jos ei oikein etene /osaa sanoa selvästi, niin ei ehkä halua mitään. Voitko luottaa että hän on yhden naisen mies & kaikki on sattumaa tai kohtaloa, vai jokaisessa suhteessa lähtee tapaamaan "ystävänaisia" pelimiehenä. Ettei ole oikein määritellyt mitä haluaa.

Vierailija
22/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa sitouttaa sinua? Aikooko itse sitoutua enemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

APOLETHUORAJASINUNKUULUUKÄRSIÄ

Vierailija
24/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tulitko sinä oikeest itänne kerjäämään sääliä? Olet sairas.

Vierailija
25/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä lailla ap olet toinen nainen, jos olet vain viestitellyt miehen kanssa?

Vierailija
26/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APOLETHUORAJASINUNKUULUUKÄRSIÄ

Jollain on lääkkeet ottamatta

Vierailija
27/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on hyvä olla sekä miehiä että naisia kavereina. Kaverimiesten kanssa itselleni ei ole koskaan tullut seksi mieleen sen enempää kuin naispuolistenkaan kavereiden.

Jos puoliso yrittäisi rajoittaa ystävieni tapaamista, avioliitto olisi nopeasti ohi. Ei paraskaan aviomies pysty korvaamaan kaikkia muita ihmissuhteita.

Vierailija
28/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko sä tän miehen itellesi, vaiko vaan jatkaa ystävyyttä?

Jos haluat sitä jälkimmäistä, niin se on ihan selvää nyt että otat etäisyyttä, vähintään tilapäisesti mutta todennäköisesti lopullisesti. Tässä ei ole sulle ystävää tarjolla. Mikään ei ole mahdotonta ja ehkä teistä vielä ystävätkin tulee, mutta siihen ei johda nyt mikään muu polku kuin joko saat miehen jättämään puolisonsa takiasi ja eroatte ystävinä, tai sinä otat nyt etäisyyttä ja asiat jotenkin ihmeen kaupalla järjestyy.

Jos haluat ensimmäistä, niin ei sulle voi puhua järkeä. Tiedät jo että tuo on typerää, mutta kun kerran et ole vielä perääntynyt ja täällä kyselet, niin se tarkoittaa sitä että sulla on mielestäsi järkeä paremmat syyt olla kiinnostunut miehestä. Silloin et kyllä ollut ihan rehellinen siitä, että olisit luullut teidän olevan vaan kavereita. Olet toivonut juuri tätä jo pitkään. Omista se, niin ymmärrät itseäsi paremmin ja voit tehdä ratkaisusi sen mukaan.

Ei kaikki parisuhteet joihin joku osapuoli lähtee aiemmasta suhteesta ole tuomittuja. Mutta on se todella huono merkki, yksi huonoimmista.

Vierailija
29/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina pyhimys, joka ei koskaan tee mitään väärin. Ole rauhassa toinen nainen, se mies on tässä se sika.

Vierailija
30/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hotelliin ja na..aa toisiltanne taju kankaalle. Sittenhän tuon näkee toimiiko kemiat.

Vierailija
31/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin suhteisiin tulee kyllästymistä ja toisen aviomies etsii sinusta lähinnä jännitystä elämään. Ja huomio ilmeisesti imartelee sinua. Pistä peli poikki ja arvosta itseäsi. Älä tyydy varattuun. T. Aiemmin pettänyt aviomies

Vierailija
32/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina pyhimys, joka ei koskaan tee mitään väärin. Ole rauhassa toinen nainen, se mies on tässä se sika.

No, jos mies on naimisissa mutta ap ei, niin kyllä, se on se varattu joka siinä tekee väärin.

Vierailija
33/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa viesteissä ollut jotain, mitä voisi tulkita muuten kuin kaveruutena?

Onko nyt niin, että kun vaimo mustasukkaisena epäilee jotain, niin mies on tajunnut siinä kohtaa tuntevansa muutakin kuin ystävyyttä sinua kohtaan?

Tai kun on jäänyt " kiinni" , ei enää välitä mitä vaimo ajattelee tai epäilee ja haluaa kenties erota ja aloittaa suhdetta

Osa viesteistä on ollut henkilökohtaisia, mutta olen puhunut samoista asioista muutamien muidenkin miesten kanssa. Eli mulle ihan normi viestejä. Tota olen miettinyt, että haluaako mies oikeasti erota ja nyt siihen olisi hyvä sauma. Käytös on muuttunut ainakin paljon... Ap

Vierailija
34/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, empä tiedä onko tässä tilanteessa mistään 'järjen puhumisesta' edes mitään hyötyä, jos sinulla on tunteita miestä kohtaan. Todennäköisesti alkaa kiinnostaa vaan enemmän.

Vierailija
35/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin suhteisiin tulee kyllästymistä ja toisen aviomies etsii sinusta lähinnä jännitystä elämään. Ja huomio ilmeisesti imartelee sinua. Pistä peli poikki ja arvosta itseäsi. Älä tyydy varattuun. T. Aiemmin pettänyt aviomies

Kyllä jotkut oikeasti löytää paremmin yhteensopivan suhteessa ollessaan. Se ei ole sama asia kuin se, mitä sinä teit.

Vierailija
36/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos mies on naimisissa mutta ap ei, niin kyllä, se on se varattu joka siinä tekee väärin.

Mies totta kai tekee enemmän väärin, mutta jos ap tietää, että mies on varattu ja silti alkaa kolmanneksi pyöräksi, niin ei sekään nyt ihan oikein ole. Sama olisi silloinkin jos sukupuolet olisi toisin päin.

Vierailija
37/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on hyvä olla sekä miehiä että naisia kavereina. Kaverimiesten kanssa itselleni ei ole koskaan tullut seksi mieleen sen enempää kuin naispuolistenkaan kavereiden.

Jos puoliso yrittäisi rajoittaa ystävieni tapaamista, avioliitto olisi nopeasti ohi. Ei paraskaan aviomies pysty korvaamaan kaikkia muita ihmissuhteita.

En usko, ettei kaverimiesten kanssa ole KOSKAAN tullut seksi mieleenkään. Tai sitten valehtelet itsellesikin...

Vierailija
38/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huono mies sellanen. Ei kelpais mulle.

Vierailija
39/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, ettei kaverimiesten kanssa ole KOSKAAN tullut seksi mieleenkään. Tai sitten valehtelet itsellesikin...

Eri. Silloin kun mulle tulee mieleen kaverimiesten naiminen, niin se on samantapainen homma kuin kun tulen ajatelleeksi isovanhempiani panemassa, tai työkavereita paskalla. Koitan ajatella mahdollisimman äkkiä jotain muuta. 

Vierailija
40/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies totta kai tekee enemmän väärin, mutta jos ap tietää, että mies on varattu ja silti alkaa kolmanneksi pyöräksi, niin ei sekään nyt ihan oikein ole. Sama olisi silloinkin jos sukupuolet olisi toisin päin.

Alapeukkujen petusteella palstan mielestä on täysin ok alkaa toiseksi naiseksi/mieheksi, jos tietää, että toinen on varattu? No hyvä tietää, taidanpa tästä lähteä iskemään erästä saalista. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän