Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen toinen nainen, puhukaa mulle järkeä

Vierailija
27.12.2020 |

Lähiviikkoina olen vasta tajunnut, että olen toinen nainen. Olen itse ajatellut, että olen miehelle vain erityisen hyvä kaveri ja meillä on jokin erityinen sielunkumppanuus, mutta nyt mies avautui tunteistaan ja hän ajattelee minua muutenkin, kun kaverina.
Minä olen aina tykännyt miehestä tosi paljon, mutta kunnioittanut hänen suhdettaan. Ollaan viestitelty, käyty kahvilla ja syömässä sekä halattu aina pitkään, kun on nähty.
Mies jäi kiinni viestittelystä vaimolleen ja muuttui sen jälkeen. Sen jälkeen hän kertoi minulle tunteistaan, on halunnut nähdä useammin. Miksi?

Olen aika sekas omista tunteistani..

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina pyhimys, joka ei koskaan tee mitään väärin. Ole rauhassa toinen nainen, se mies on tässä se sika.

No, jos mies on naimisissa mutta ap ei, niin kyllä, se on se varattu joka siinä tekee väärin.

Se on siis täysin fine alkaa tietoisesti vehtailemaan varatun kanssa?

Vierailija
42/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aina pyhimys, joka ei koskaan tee mitään väärin. Ole rauhassa toinen nainen, se mies on tässä se sika.

No, jos mies on naimisissa mutta ap ei, niin kyllä, se on se varattu joka siinä tekee väärin.

Mies totta kai tekee enemmän väärin, mutta jos ap tietää, että mies on varattu ja silti alkaa kolmanneksi pyöräksi, niin ei sekään nyt ihan oikein ole. Sama olisi silloinkin jos sukupuolet olisi toisin päin.

Ei, kyllä se nimenomaan ON sen vastuulla täysin joka on varattu. Eihän moni edes kerro että on varattu kun pettää. Ja joo, sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole, mutta miksei se varattu kieltäydy kunniasta ja sano olevansa varattu? Pitääkö jokaista panna joka on sinusta kiinnostunut?

Vierailija
44/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halista on vain pikku matka munan imemiseen.

Vierailija
45/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies totta kai tekee enemmän väärin, mutta jos ap tietää, että mies on varattu ja silti alkaa kolmanneksi pyöräksi, niin ei sekään nyt ihan oikein ole. Sama olisi silloinkin jos sukupuolet olisi toisin päin.

Ei, kyllä se nimenomaan ON sen vastuulla täysin joka on varattu. Eihän moni edes kerro että on varattu kun pettää. Ja joo, sukupuolesta riippumatta.

Hyvä tietää, että on ok olla toinen nainen/mies ja vehdata tietoisesti varatun kanssa. Eräs tyyppi on mielessä.

Vierailija
46/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole, mutta miksei se varattu kieltäydy kunniasta ja sano olevansa varattu? Pitääkö jokaista panna joka on sinusta kiinnostunut?

No koittakaa nyt hyvänen aika päättää, onko se okei vai ei! Äsken olitte kovasti sitä mieltä, ettei kolmas pyörä tee mitään väärin.

Vierailija
47/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat että sulle puhutaan järkeä, tämä on viimeinen paikka mistä sitä kannattaa pyytää.

bliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

paaaaaaaaaaaaaaaaa

ap

Okei, nyt minä ymmärrän, miten ap:lle puhutaan järkeä:

biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiboooooooo

buuuuuuuuuuubäääääääääääää

blblblbllllllaaaaaaaaaaluuuuu

öröröörörörörööööö

Vierailija
48/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinulla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Olet hepsankeikka, kun olet toinen nainen jollekin. Toki mieskin toimii vääriin. Ei ole uskollinen.

Olet väärässä. Toinen mies/nainen ei tee mitään väärin, jos on sinkku. Hänellä on täysi oikeus säätää varatun kanssa, jos niin haluaa. Ap, käy kiinni!

Vierailija
49/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää, että on ok olla toinen nainen/mies ja vehdata tietoisesti varatun kanssa. Eräs tyyppi on mielessä.

Näitä ihmisiä on kuitenkin aina olemassa, jotka yrittävät varattuja, joten totta kai sen varatun vastuulla on sanoa että sori olen parisuhteessa ja rakastan häntä. Sinunkin puolisostasi voi joku kiinnostua ihan koska ja missä vaan. Onko se sinusta oikeasti sen toisen vastuulla jos oma kumppanisi ei kykene kieltäytymään kunniasta? Minä ainakin suuttuisin nimenomaan miehelleni jos hän pettäisi minua. Hän siinä ei ole yhtään ajatellut minua ja tunteitani vaikka juuri hänen pitäisi niin tehdä. Ja ei, en ole ikinä ollut toinen nainen tai pettänyt, mutta meidänkin suhteeseen on väliin koittanut muutama suttura, kyllä se on nimenomaan minun mieheni jonka tästä täytyy tiukasti kieltäytyä.

Vierailija
50/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haluatko sä tän miehen itellesi, vaiko vaan jatkaa ystävyyttä?

Jos haluat sitä jälkimmäistä, niin se on ihan selvää nyt että otat etäisyyttä, vähintään tilapäisesti mutta todennäköisesti lopullisesti. Tässä ei ole sulle ystävää tarjolla. Mikään ei ole mahdotonta ja ehkä teistä vielä ystävätkin tulee, mutta siihen ei johda nyt mikään muu polku kuin joko saat miehen jättämään puolisonsa takiasi ja eroatte ystävinä, tai sinä otat nyt etäisyyttä ja asiat jotenkin ihmeen kaupalla järjestyy.

Jos hgaluat ensimmäistä, niin ei sulle voi puhua järkeä. Tiedät jo että tuo on typerää, mutta kun kerran et ole vielä perääntynyt ja täällä kyselet, niin se tarkoittaa sitä että sulla on mielestäsi järkeä paremmat syyt olla kiinnostunut miehestä. Silloin et kyllä ollut ihan rehellinen siitä, että olisit luullut teidän olevan vaan kavereita. Olet toivonut juuri tätä jo pitkään. Omista se, niin ymmärrät itseäsi paremmin ja voit tehdä ratkaisusi sen mukaan.

Ei kaikki parisuhteet joihin joku osapuoli lähtee aiemmasta suhteesta ole tuomittuja. Mutta on se todella huono merkki, yksi huonoimmista.

Kiitos asiallisesta kommentista. Olen vielä niin hämmentynyt, että en tiedä mitä haluan. Mutta siinä olet täysin oikeassa, että nyt pitää ottaa etäisyyttä ja läheisiä ystäviä meistä tuskin ikinä enää tulee.

Olen tykännyt miehestä alusta asti, mutta niin kun sanoin, en ole ajatellut häntä muuten, kun ystävänä juuri hänen parisuhteeen takia. Siksi tilanne hämmentää, koska hän on tainnut ajatella minusta jo pitkän aikaa muutakin.

Niin ja toisiin kysymyksiin vastauksia..olen itse sinkku..

Naimaan en hänen kanssaan lähde, eri juttu jos hänkin on sinkku joskus. Ap

Vierailija
51/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestä kiinnostaisi moraaliltaan halpa nainen vakavasti otettavana, kun kunnollisia on tarjolla? Kuka sellaisen haluaa lastensa äidiksi?

Vierailija
52/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ihmisiä on kuitenkin aina olemassa, jotka yrittävät varattuja, joten totta kai sen varatun vastuulla on sanoa että sori olen parisuhteessa ja rakastan häntä. Sinunkin puolisostasi voi joku kiinnostua ihan koska ja missä vaan. Onko se sinusta oikeasti sen toisen vastuulla jos oma kumppanisi ei kykene kieltäytymään kunniasta? Minä ainakin suuttuisin nimenomaan miehelleni jos hän pettäisi minua. Hän siinä ei ole yhtään ajatellut minua ja tunteitani vaikka juuri hänen pitäisi niin tehdä. Ja ei, en ole ikinä ollut toinen nainen tai pettänyt, mutta meidänkin suhteeseen on väliin koittanut muutama suttura, kyllä se on nimenomaan minun mieheni jonka tästä täytyy tiukasti kieltäytyä.

Jep tämän halusinkin tietää eli se kolmas pyöri toimii täysin oikein. Isken siis kiinni, kun seuraavan kerran näen erään ihanan.

Vierailija
53/53 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotan että kuuntelet mitä, kolmas nainen, sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi