Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testosteroni lisäravinne Onko hyötyä`?

Vierailija
27.12.2020 |

Moi
Onko kenelläkään kokemuksia näistä, ilman reseptiä saatavista testosteroni lisäravinteista?
Siis 44v miehelle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta. Jos oikeasti komella eri mittauksella vapaan teston taso selvästi alle asteikon niin lääkäri on oikea osoite.

Vierailija
2/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyötyä. Otin 3 kuukauden kuurin ja lopetettuani minulle kasvoi ihanat pehmeät tisut joita olen aina halunnut itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyötyä. Otin 3 kuukauden kuurin ja lopetettuani minulle kasvoi ihanat pehmeät tisut joita olen aina halunnut itselleni.

Täh?

Vierailija
4/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maca, potenssipuu-kapselit, boori ja sinkki. Nämä käyttöön ja vapaa testo lähtee aika rajuun noisuun. Kokeilepa itse niin huomaat.

Vierailija
5/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maca, potenssipuu-kapselit, boori ja sinkki. Nämä käyttöön ja vapaa testo lähtee aika rajuun noisuun. Kokeilepa itse niin huomaat.

Ok, minkä niminen lisä?

Vierailija
6/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman reseptiä ei saa testosteronia piste.

Voit kokeilla terveellisiä elämäntapoja, urheilua, unenlaatuun ja määrään panostamista ja yllä mainittuja lisäravinteita jos siitä olisi apua.

Vierailija
7/23 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla laihduttaa jättämällä turhat hiilihydraatit pois ja lisätä rasvaa ruokavalioon. Se lisää testosteronin määrää. Sinkki, D-vitamiini ja magnessium lisäravinteina. Alkoholi ja tupakka pois.

Vierailija
8/23 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää liikuntaa, vähemmän läskiä vartalossa, välttele naisen kanssa asumista, välttele lasten kanssa asumista.

Nuo kaikki vaikuttavat testotasoihin.

Vierailija
9/23 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä suosittelen kokeilee, tehostaa omaa tuotantoa eikä siis vaikuta kuten ulkopuolinen testo. En olis uskonut että toimii oikeasti💪 https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/diablo-nutrition-testo-v-120-ka…

Vierailija
10/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tabuja ym roskaa on netti pullollaan

Vierailija
11/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testoa kirjoitti:

Tätä suosittelen kokeilee, tehostaa omaa tuotantoa eikä siis vaikuta kuten ulkopuolinen testo. En olis uskonut että toimii oikeasti💪 https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/diablo-nutrition-testo-v-120-ka…

No ei ole hinnalla pilattu ainakaan. Voisihan sitä purkillisen joskus kokeilla.

Vierailija
12/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, minkä niminen lisä?

Sinkki ja D-vitamiini löytyvät marketin hyllyltä.

Vierailija
13/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testoa kirjoitti:

Jaa, täälläkö saa ilmaiseksi mainostaa. 

Vierailija
14/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille mars. Jos testotasot ovat alhaiset, niin siihen auttaa korvaushoito. Julkisella erittäin nihkeitä määräämään. Yksityisellä maksaa, mutta parempi, kun jäädä sängynpohjalle ja saada masennusdiagnoosi. Noi lisäravinteet ovat täyttä kusetusta.

Vierailija
15/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testoa kirjoitti:

Jaa, täälläkö saa ilmaiseksi mainostaa. 

Monilla on sellainen väärä käsitys, että ei saisi liittää linkkejä, tuotteiden nimiä, kauppojen nimiä jne. kommentteihin.

Vierailija
16/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilisin ensin tuollaista luontaistuotekuuria. Jos ei ole hyötyä niin harkitsisin lääkärillä käyntiä.

Vierailija
17/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä yksityiselle lääkärille. Testosteroni korvaushoito. 

Onko miehelle tullut ylipainoa, man boobs, haluttomuus, väsyneisyys, alakulo. Luultavasti testosteronin vaje. 

Olen itse nainen ja epäilen, että minullakin on testosteronin vaje, haluaisin saada sitä osana hormonikorvaushoitoa, testit otetaan. Itsellä näkyy lihaskatona ja parina muuna juttuna.

Sillä välin osta kaupasta parapähkinöitä, niitä päivässä max 4, itse pidän rajana 3. Lisäävät testoa ja ovat muutenkin terveellisiä, miehille mm. eturauhasen takia. 

Vierailija
18/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään lisäravinne ei aiheuta boostia kehosi testosteroni synteesissä. Boori laskee SHBG hormonia jonka kautta kehossasi on enemmän vapaata testosteronia. Sinkki ei tee mitään jos saat sitä riittävästi ravinnosta. Liikunta, ravinto, nukkuminen ja stessi hallintaan ennen mitään kuureja. Laihduttaminen auttaa varmasti jos hieman ylipainoa löytyy. Alkoholi minimiin tai pois kokonaan.

Vierailija
19/23 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testoa kirjoitti:

Isoin vaikuttaja noista on Tribulus joka kyllä laittaa himot villiksi, mutta ei todellakaan nosta testosteronia, se on todistettu jo aikoja sitten.

Vierailija
20/23 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavaloa (red light therapy) kiveksille miedolla annoksella, kyllä testot nousee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä