Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testosteroni lisäravinne Onko hyötyä`?

Vierailija
27.12.2020 |

Moi
Onko kenelläkään kokemuksia näistä, ilman reseptiä saatavista testosteroni lisäravinteista?
Siis 44v miehelle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vain,  kun ajelee pallit ja sivelee teepuuöljyä auta hyvin?

Vierailija
22/26 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää yli 70-vuotta ja syönyt 3 x 60kpl pakkauksen. Kerron vain omasta kokemuksestani, en siis peesaa muiden selityksiä. Eka pakkauksen söin siis 1 kk aikana (2 pilleriä/päivä). Kahden tai kolmen viikon jälkeen huomasin seksihaluissa paranemista, mutta en niin selvästi, että usko tuotteeseen vielä heräsi. Ostin siis toisen 60kpl pakkauksen ja arvelin, että vaikutuksen suhteen pitää olla kärsivällinen. No näin alkoi ilmetä pikku hiljaa kahden kolmen viikon jälkeen. Halut nousi hyvälle tasolle ja nautinnoista tuli 30-45 min mittaisia huikeita hetkiä. Voi taivas sanoin minä! Itse tuote ei ehkä lisää potenssia eli siihen pitää olla jotain muuta apua (pilleri/hyvä kumppani/jms.). 

Hankin kolmannen 60 kpl pakkauksen ja olen kyllä koukussa. Mitä ihmeellistä voikaan kokea yli seitsenkymppisenä. Tämän vuoksi ainakin kannattaa elää pitempään.Huh heijaa! Minusta taisi tulla vakikäyttäjä. Ainakin niin kauan kuin kokemukset toistuu. Kaipa se ikä sitten lopulta tunnot kuolettaa, mutta siihen saakka endorfiini-hetkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni-boosterit (Testolan) - https://nplink.net/mm3e4p7p Aloitin käytön kaksi kuukautta sitten ja sen jälkeen innokkuus makuuhuoneen puolella on lisääntynyt!

Vierailija
24/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat kuntoon, liikuntaa eri muodoissa, ruokavalio, laihduta jos on läskiä kertynyt, alkoholi pois, minim. 7h unta yössä. Noita testolisiä voit kokeilla tuon ohessa, ei niihin kuole, googlettemalla löytyy sellaisia joiden toimivuudesta löytyy tutkimuksia. Legit vitamiineista ainaki sinkki/magnesium kuntoon. Tuota rallia noudatat jonkun puoli vuotta ja jos vieläkin vetämätön olo niin lääkäristä se korvaushoito tai jos et jaksa lääkärirulettia niin kadulta vaa pimeä sustapiikki kannikkaan ja elämä hymyilee :)

Vierailija
25/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä yksityiselle lääkärille. Testosteroni korvaushoito. 

Onko miehelle tullut ylipainoa, man boobs, haluttomuus, väsyneisyys, alakulo. Luultavasti testosteronin vaje. 

Olen itse nainen ja epäilen, että minullakin on testosteronin vaje, haluaisin saada sitä osana hormonikorvaushoitoa, testit otetaan. Itsellä näkyy lihaskatona ja parina muuna juttuna.

Sillä välin osta kaupasta parapähkinöitä, niitä päivässä max 4, itse pidän rajana 3. Lisäävät testoa ja ovat muutenkin terveellisiä, miehille mm. eturauhasen takia. 

Parapähkinöitä (Brazilian nut) saa syödä yhden päivässä niiden korkean seleenipitpisuuden vuoksi. Älä neuvo annosta, jolla lähtee toisella tukka päästä ja saa seleenimyrkytyksen. Jos eturauhasta haluaa helliä, ovat kurpitsansiemenet oikea valinta. Niissäkin max 30 grammaa vuorokaudessa riittää. 

Vitamiineista ja hivenaineista sinkki ja D-vitamiini ovat niitä, joista on apua. Toki pehmeiden rasvahappojen saaminen ravinnosta (2/3 rasvahapoista) on todella tärkeää ja muutenkin on fiksua välttää kovaa rasvaa. Auringonkukkaöljylle, maissiöljylle ja soijaöljyyn kannattaa jättää hyvästit päivittäisessä ruokavaliossa.

Vierailija
26/26 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elintavat kuntoon, liikuntaa eri muodoissa, ruokavalio, laihduta jos on läskiä kertynyt, alkoholi pois, minim. 7h unta yössä. Noita testolisiä voit kokeilla tuon ohessa, ei niihin kuole, googlettemalla löytyy sellaisia joiden toimivuudesta löytyy tutkimuksia. Legit vitamiineista ainaki sinkki/magnesium kuntoon. Tuota rallia noudatat jonkun puoli vuotta ja jos vieläkin vetämätön olo niin lääkäristä se korvaushoito tai jos et jaksa lääkärirulettia niin kadulta vaa pimeä sustapiikki kannikkaan ja elämä hymyilee :)

Huonot neuvot, suorastaan vaaralliset sinulla! Miehen kannattaa varata aika miesten terveyteen erikoistuneelta andrologilta heti. Heitä on yksityspuolella. Julkisen puolen yleislääkäreiden ja urologien kanssa asia ei etene mihinkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan