Mistä tunnistaa vahvan naisen?
Kommentit (33)
Kouvola-tukka ja nahkahousut jonka saumoissa nyörejä.
Miks kysyt? Onko tarkoituksenasi löytää kynnysmatto? No mä oon sellainen kynnysmatto ja pysyn kaukana miehistä, pyrin olemaan mahdollisimman huomaamaton, enkä deittaile. Siitä vaan yrittämään lähestymistä, et tuu onnistumaan kuten ei ole kukaan muukaan onnistunut. Mulle riitti etten edes kavereiden kanssa osannut pitää puoliani.
Yksiselitteiset tunnistusohjeet köh köh
Hän kokee olevansa olemassa ilman jatkuvaa tarvetta yleisölle, huomiolle tai ylistämiselle.
Viihtyy omissa nahoissaan.
Osaa tarvittaessa nauraa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nainen jota muut naiset karttaa.
Väärin. Sellainen joka on kuin aurinko ja luo iloa ympärilleen. Kaikkien on turvallista olla hänen seurassaan.
Pahansuopa nainen karttaa juuri tuollaista aurinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton, miehetön, talous kunnossa.
Miehetön nainen ei vaikuta henkisesti normaalilta. Ovat vihervasemmistolaisia feministejä, eli kaukana normaalista.
Siitä että nostaa ainakin 100 kg penkiltä.
Suomalaisissa ei taida oikein olla vahvoja naisia. Vahva nainen ei ole kylmä tai julma, vaan hänellä loytyy vahvuutta olla välillä myös heikko ja haavoittuvainen. Oma vaimoni on ulkomaalainen ja ei voi kuin ihailla hänen vahvuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisissa ei taida oikein olla vahvoja naisia. Vahva nainen ei ole kylmä tai julma, vaan hänellä loytyy vahvuutta olla välillä myös heikko ja haavoittuvainen. Oma vaimoni on ulkomaalainen ja ei voi kuin ihailla hänen vahvuuttaan.
onpaas
Hymyilee kuin hangonkeksi, nääh. Ei aina. Vaikeudet jättää usein jälkensä.