Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uutisissa joku tyttö oli joukkoraiskattu?

Vierailija
29.05.2014 |

Kuulin huonosti uutisen kun olin toisessa huoneessa, mikä juttu se oli?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Musta tää on aihe jonka pitää herättää keskustelua ja pitää yllä. Yhteiskunta ei muutu, jossei asenteita muuteta. Ei oo ok että poliisi toimi kuten toimi.

Vierailija
22/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä niiden siideripissiksien täytyy muuttaa käytöstään. Jos eivät halua seksiä, kertovat sen selkeästi eivätkä näyttele mitään seksipupua muiden edessä ja kun sitten yhteistuumin harrastetaan seksiä, niin onkin raiskaus.

Jos jätkät ovat olleet myös muistamattomassa kunnossa pannessaan, niin onko heidätkin raiskattu.

Juuri sen vuoksi pitää keskustella että siideripissikset oppivat käyttäytymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että vaikka ottaisi poskeen, se ei tarkoita että sammunutta saa naida.

Vai saako teidän vanhan äidin ryöstää, kun vanhus pitää laukkuaan auki ja äsken antoi rahaakin kerjääjälle?

Vierailija
24/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

47, sinä varmaan panisit seiskaluokkalaista tyttöä jos tämä esim. turvattomuuden takia käyttäytyisi kuin yleinen huora?

Vierailija
25/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se suuseksi tuli tuossa ilmi, missasin kohdan?

Vierailija
26/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomushan on se mitä tyttö kertonut poliisille. Ei välttämättä totuus. Hän myöntänyt harrastaneensa suuseksiä vessassa ja mennessää tilaan jossa ei jotenkin hallinnut itseään, mutta oli tajuissaan ja häntä vedettiin siinä viikseen. Toinen kerta tapahtui sitten olohuonessa jossa ja ollut jonkinlaisessa sammuneessa tilassa, mutta ilmeisesti tiedostanut yhdynnän. Missään vaiheessa hän ei ole tehnyt vastarintaa eikä osoittanut haluttomuuttaan. Ja tuskin ollut täysin sammunut, koska miten muutoin olisi voinut kertoa saaneensa munaa. Juuri tytön kertomuksen perusteella syytettä ei nostettu eik muita kuulusteltu. Tytön kertomus ei tukenut raiskausta. Ja jos ei nosteta syytettä, se tarkoittaa sitä ettei myöskään oikeudessa olisi perusteita syytteelle.

Suomi on onneksi oikeusvaltio vaikka monet lynkkaajat aivan muuta toivovat.

Myös muiden rikoksien osalta voitaisiin lukea syytöksiä ilman että rikosta tapahtuu. Varkaudesta voidaan syyttää vaikkei ole varastanut mitään, syyttää herjauksesta vaikkei ole herjannut ketään jos vain jostain tuntuu siltä että ehkä herjannut.

Vierailija
27/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että näitä tapauksia on enemmän kuin arvataankaan...

Mulle kävi niin nuorena, että olin vieraassa porukassa juhlimassa kaverin kanssa. Siinä sitten yhden pojan kanssa tehtiin lähempää tuttavuutta ja harrastettiin seksiäkin. Ei olisi kannattanut, tiedän. Tulin erittäin kovaan humalaan myöhemmin ja luultavasti sammuin. Myöhemmin sain kuulla kuuden käyneen panemassa minua.

Jätti ikuiset arvet. Tietenkin.

Olin kuitenkin alle 15-vuotias ja en tiennyt oikeuksiani. Enhän muistanut illan tapahtumia tietystä kohdasta alkaen lainkaan itse, joten vaikea asiasta olisi ollut kellekään kertoa.. Muutenkin halusin torjua tapahtumat mielestäni ja kuvitella ettei näin ole käynyt minulle.

Nuorten itsesyytökset noissa tilanteissa ovat jo todella suuret. Älkää te aikuiset ihmiset lisätkö sitä syyllusyyden tuskaa.

Vierailija
28/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 14-vuotista saa panna vaikka se olisi kadulla pylly pystyssä ja siinä kyltti, että pane minua. Se alaikäiseen sekaantumista kaikissa tapauksissa. Joskin lieventävä asiahaara jos myös panija on alaikäinen. Silloin siitä puuttuu se setämäisyys.

Vierailija
29/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 jatkaa...

Aikuisiällä olen oppinut antamaan anteeksi itselleni tuon, mitä sinä iltana kävi.

Ainoa, mitä tein väärin oli liika juominen sinä iltana, niin että en kyennyt pitämään itsestäni huolta. En todellakaan ollut tottunut alkoholin käyttäjä.

Pitäkää huolta teineistänne, näin voi sattua niille kympin oppilaillekin.

Vierailija
30/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 jatkaa...

Aikuisiällä olen oppinut antamaan anteeksi itselleni tuon, mitä sinä iltana kävi.

Ainoa, mitä tein väärin oli liika juominen sinä iltana, niin että en kyennyt pitämään itsestäni huolta. En todellakaan ollut tottunut alkoholin käyttäjä.

Pitäkää huolta teineistänne, näin voi sattua niille kympin oppilaillekin.

Vierailija
31/56 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama asenne täälläkin." Asia selvä eikä tarvitse edes tutkia". Jos asenteet olisi toiset, niin nuoretkin uskaltaisivat tehdä ilmoituksia helpommin. 

Vierailija
32/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 00:42"]

Aiemmista kommenteista käy hyvin selväksi se syy, jonka takia näitä jää selvittämättä... Kamalaa syyllistämistä.

Itsellekin käynyt niin, että liikaa tuli juotua teininä bileissä ja sammahdin. Joku äijä oli siinä sitten käynyt räpläilemässä ja jälkeenpäin kehuskeli kylillä. Kyliltä sen itsekin kuulin, mutta en vienyt asiaa eteenpäin. Häpesin liikaa ja syyllistin itseäni. Olin 15-vuotias.

[/quote]

Kuka 15v vetää pään niin täyteen, että sammuu. 

[/quote]

Hyvin moni, kun ei vielä tiedä miten paljon alkoholia kestää

Vierailija
33/56 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihme että täälläkin monet tietävät että kyseessä ei ollut raiskaus. Kyllä jos asia on niin kuin tyttö sanoi, niin kyseessä on ollut raiskaus. Jos toinen ei pysty sanomaan tai tekemään mitään tai puolustautumaan vaan makaa sammumispisteessä lattialla, niin ei se ole mitään suostumuksellista seksiä.. kaikki jotka on olleet niin kännissä joskus kyllä sen tietää. Jos joku mies panis jotain sammunutta heteromiestä perseeseen, niin eikö silloinkaan olis kyseessä raiskaus?

Vierailija
34/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perää tulisi ensin opetella antamaan selvinpäin. Miksi sitä pitää ottaa kauheat kännit voidakseen naida tai pästä neitsyydestään?

Ei se niin kauheaa jos pojat työntävät kalun pimppiin kun siihen ajatukseen vain totuttelee sekä kokeilee ensin sormella sekä työntää sinne jotain muuta. Tekee sitä vaikka ensin tyttöjen kanssa niin häviää muiden läsnäolon jännitys. Sen jälkeen voi kokeilla poikien kanssa ja viimein pääsee siihen vaiheeseen että pystyy pyllistämään pojille vaikka välkkärillä vessassa ja jatkaa sen jälkeen koulupäivää normaalisti eikä ole terapian tarpeesta sen vuoksi.

Parasta tehdä kaikki harjoitteet selvinpäin ja juoda jos haluaa vasta sitten kun on panokone.

Vierailija
36/56 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heteromies olisi homobileissä, ottaisi suihin homoilta sekä osoittaisi halukkuutta naimiseen sekä sitten juotaisiin niin paljon viinaa ettei kukaan oikein tiedä mitä tehtiin, niin voisi olla että ei  syytettä nostettaisi.

Kertomuksena on vain tytön sanomiset siitä mitä tapahtui ja tässä tapauksessa hänen kertomuksensa bileistä olivat sellaiset ettei syytettä nostettu. Se mitä hän kertoi illan aikana tapahtuneen. Syy ei ole poliisien eikä oikeuslaitoksen, vaan tytön kertomuksen. On olemassa myös oikeusturva syytetyillä. Se kuuluu myös ihmisoikeuksiin.

Todennäköisesti tyttöä ei ole riisuttu, hän ei ole vastustellut eikä ollut edes tiedottamssa tilassa. Ainoastaan kovin humalassa kuten myös muut seksiin osallistuneet ja bileissä oltu ilman vaatteita, niin valmiita ja härskejä kaikeen.

Vierailija
37/56 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosiaan se neitsyys täytyy menettää kaatokännissä?

Teineille pitäisi olla sitä varten maksullinen palvelu jossa voi tehdä sen ensimmäisen kerran maksullisena palveluna eikä sinne saa mennä kännissä. Tai sen pitäisi kuulua yläasteen opinto-ohjelmaan että menetetään neitsyys vaikka terveystarkastuksen yhteydessä. Varmuuden vuoksi se suoritettaisiin kaikille jotta nähtäisiin että pystyväkö selvinpäin tasapainoiseen sukupuoliyhteyteen.

Vierailija
38/56 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 11:33"]

Jos heteromies olisi homobileissä, ottaisi suihin homoilta sekä osoittaisi halukkuutta naimiseen sekä sitten juotaisiin niin paljon viinaa ettei kukaan oikein tiedä mitä tehtiin, niin voisi olla että ei  syytettä nostettaisi.

Kertomuksena on vain tytön sanomiset siitä mitä tapahtui ja tässä tapauksessa hänen kertomuksensa bileistä olivat sellaiset ettei syytettä nostettu. Se mitä hän kertoi illan aikana tapahtuneen. Syy ei ole poliisien eikä oikeuslaitoksen, vaan tytön kertomuksen. On olemassa myös oikeusturva syytetyillä. Se kuuluu myös ihmisoikeuksiin.

Todennäköisesti tyttöä ei ole riisuttu, hän ei ole vastustellut eikä ollut edes tiedottamssa tilassa. Ainoastaan kovin humalassa kuten myös muut seksiin osallistuneet ja bileissä oltu ilman vaatteita, niin valmiita ja härskejä kaikeen.

[/quote]

Numero 23 jatkaa: Mun mielestä on vähän ongelmallista, että jos antaa suuseksiä jollekulle niin sitten ei saa enää kieltäytyä yhdynnästä. Kyllä kieltäytyä saa ja sitä pitää kunnioittaa, muuten seksi muuttuu tahdonvastaiseksi. Mä en ota kantaa siihen mitä tapahtui tai ei tapahtunut, kun en voi sitä mitenkään tietää.

Vierailija
39/56 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa näistäkin saa tuomion ja ihmisten asennemaailma on erilainen. 14v neitsyt ei leiki seksipupua, häntä on helppo johdatella ja tuossa ei ole ollut täyttä suostumusta. Raiskaus ihan selvästi. Kukaan ei puolustelisi tekijää jos hän olisi 20v mutta tämä Suomen kuvottava "pojat ovat poikia"-mentaliteetti mahdollistaa tällaiset tapahtumat.

Vierailija
40/56 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.14-vuotiaat tytöt myyvät seksiä ihan vapaaehtoisesti saadakseen tupakka-askin tai uuden puseron. Tiedän sen koska tunnen tälläisiä tyttöjä, olen ollut töissä paikassa jonne nämä tytöt kerääntyvät. Todella avoimesti kertovat asioista toisilleen, olen kuullut kaiken mahdollisen aborteista tauteihin. Silti vaan palaavat tekemään samoja juttuja.

Itse kun olin 14v niin meidän kulmilla oli ne tietyt tytöt jotka olivat antamassa "suuhoitoa" bileissä suunnilleen koko kulmakunnalle, jotkut ihan kunnon seksiä, vessanovi vaan kävi tiuhaan kun pojat kävivät hoidossa. Itse olin silloin niin kokematon etten tajunnut asiaa ennen kuin näytettiin. Vessan ovi avattiin ja siellä joku poitsu veteli takaapäin luokkakaveriani:(

Minulla on itselläni tyttöjä ja olen henkisesti valmistautunut siihen kun he luulevat tietävänsä itse parhaiten mikä on ok ja pitävät itseään luomakunnan lahjoina miehille. 14-vuotiaana ei ole asiaa kotibileisiin, katsotaan sitten rippikoulun jälkeen. Ja ei, kaikki 14-vuotiaat eivät käy kotibileissä.