Poikani, yli 30 vuotta, sanoo, ettei ole mies
Näin on nyt tosiaan käynyt. Poika kirjoitti meille joitakin aikoja sitten kirjeen, jossa kertoi tämän asian. Nyt hänen rintansa ovat alkaneet kasvaa, en tiedä, ovatko kyseessä hormonaaliset hoidot (partakaan ei kyllä enää kasva hänellä), vai jonkinlaiset rintaliivit.
En osaa suhtautua häneen enää normaalisti. Hänellä on vaimokin ja kaksi lasta.
Kommentit (13)
"En osaa suhtautua häneen enää normaalisti."
Omapa on häpeäsi, onneksi et voi poikasi elämään ahdasmielisyydelläsi vaikuttaa :) Hän on aina ollut ja tulee aina olemaan sinun lapsesi, kai itsekin toivot hänelle onnellista elämää, etkä halua rajoittaa hänen onneaan pinttyneellä ajatusmaailmallasi? Olet mielestäni huono vanhempi jos et tue lastasi hänen päätöksessään, tai jos esimerkiksi katkaiset välit häneen
Toki tuen häntä, olen sen hänelle sanonutkin, mutta pakko myöntää, että tätä on todella vaikea hyväksyä. En ole lainkaan varma, että hänen elämänsä tulee onnellisemmaksi. Luulen, että hän tulee aina olemaan onneton, nyt vain tiedän miksi. Pahalta tuntuu myös hänen lastensa vuoksi.
alkup.
kyllä sinä totut. Ajattele kuinka rankkaa pojallasi on ollut, olla jotain muuta mikä on.
Saiskos sitä samaa lääkettä jostakin akalla millä rinnat kasvaa kun on niin säälittävän pienet patalaput?
Poikasi on siis transseksuaali tai haluaisi olla sellainen? No mikäs siinä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:12"]
Näin on nyt tosiaan käynyt. Poika kirjoitti meille joitakin aikoja sitten kirjeen, jossa kertoi tämän asian. Nyt hänen rintansa ovat alkaneet kasvaa, en tiedä, ovatko kyseessä hormonaaliset hoidot (partakaan ei kyllä enää kasva hänellä), vai jonkinlaiset rintaliivit.
En osaa suhtautua häneen enää normaalisti. Hänellä on vaimokin ja kaksi lasta.
[/quote]
Mulla on kaveri, joka on vaihtamassa sukupuoltaan miehestä naiseksi ja ei se ihmisenä muutu, vaan ulkonäkö vain muuttuu. Ei kannata pelätä :)
Jotenkin voisin ymmärtää, jos hän olisi teini-ikäinen, mutta nyt. Hän on ihan miehen näköinen ja elänyt miehenä kuitenkin noin kauan. Hän on naimisissa, ja on ne lapsetkin, työpaikka ja kaikki. En tiedä, miten hänen vaimonsa on asian ottanut, mutta ei erosta ainakaan julkisesti ole ollut puhetta.
alkup.
Ja kyllä täytyy sanoa, että kirpaisee se, että normaalinnäköisestä ihmisestä yhtäkkiä tuleekin muiden silmissä kummajainen, sillä sellainen hän nyt on. Hän ei ole mies eikä nainen, ja ihmiset katsovat kieroon. Ja miltä se tuntuu lapsista, kun kulkevat hänen kanssaan?
alkup.
Tuttu tunne, minulla oma mies teki samat temput itselleen ja vielä tuossa iässä. Ei olla enää yhdessä. Jaksamisia!
Minäpä olen aviomies ja tykkään pukeutua naisten alusvaatteisiin, enkö muuten piittaa paskan vertaa siitä, mitä äitini ajattelisi, jos saisi tietää.
Tosin onhan siitä pitkä matka transsukupuolisuuteen.
Odotin otsikon perusteella, että ap:n poika pitäisi itseään yhä poikana, eli että ei koe vielä olevansa riittävän kypsä, miehekäs tms. kutsumaan itseään mieheksi.
ap pääsi yllättämään tällä stoorillaan, myönnän. mutta kaikkeen tottuu, ap, älä ole milläskään. Pian te jo iloisesti vaihdatte sukkahousuvinkkejä entisen poikasi, nykyisen tyttäresi kanssa.