Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitättekö todella, että KAIKKIEN teidän miehet hoitavat lomallaan lapsensa?

Vierailija
29.05.2014 |

Että EIVÄT vie hoitoon jos äiti on töissä? Mistä sitten johtuu, että lähipiirissäni juuri yhdessäkään perheessä noin ei ole: miehet joko "remontoivat" tai lähtevät reissuun poikaporukassa (ei tietenkään lapsia mukaan) tai vain röyhkeästi kaivelevat napaansa sohvalla sillä aikaa kun lapsi on päiväkodissa. Sorry, mutta näin on.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu kuin omasta puolestani. Meillä mies on ilman muuta lasten kanssa kotona lomallaan.

Vierailija
2/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan, mutta totta helvetissä on hoitanut. Mä olen MIEHEN kanssa hankkinut lapseni, en mikään keskenkasvuisen urpon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hoitaa omat lapsensa. Ei olisi isä jos ei hoitaisi.

Vierailija
4/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista en tiedä, mutta minun mieheni kyllä hoitaa lapsensa lomallaan. Enkä tiedä lähipiirissäni ketään, joka ei hoitaisi. Niin erilaisia lähipiirejä ihmisillä on.

Vierailija
5/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on kotona lasten kanssa lomalla. Muiden miehistä en tiedä.

Vierailija
6/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 20:44"]

Kaikista en tiedä, mutta minun mieheni kyllä hoitaa lapsensa lomallaan. Enkä tiedä lähipiirissäni ketään, joka ei hoitaisi. Niin erilaisia lähipiirejä ihmisillä on.

[/quote]

Sama. 

Vierailija
7/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hoitaa. Mulla on kaksi viikkoa kesälomaa, miehellä viisi viikkoa, ilman muuta mies hoitaa lapset silloin. Lapsia on kolme.

Vierailija
8/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tunne ketään sellaista miestä. Taitaa kertoa teidän ystäväpiiristä enemmänkin. Kuka nainen suostuu tuollaiseen? Lapset hankitaan yhdessä ja yhdessä myös hoidetaan.

Vierailija
9/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies on hoitanut ja niin on kavereidenkin miehet. Useampi isä on tehnyt lasten vuoksi lyhennettyä työaikaa tai etätöitä, jopa ollut hoitovapaalla tai järjestellyt työkuvioitaan. Sulla ilmeisesti aika erilainen kaveripiiri kuin mulla.

Vierailija
10/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, tottakai isi hoitaa siinä kuin äitikin! Tuli jo pariutumisvaiheessa olennaiseksi tuo perheeseen suhtautumisen pointti...

Vierailija
11/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lasteni isä on aina hoitanut lomillaan lapset.

Vierailija
12/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mies lomailee lasten kanssa. Yleensä keksivät joitain kivoja pikkureissuja, jos mä olen töissä. Ovat sitten päivän hurvittelemassa ja iltapäivästä kotiin tai menevät mummolaan. 

Vierailija
13/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei edes keskustellut asiasta. Lapset jäivät automaattisesti päiväkotiin hänen kahdeksi ensimmäiseksi lomaviikokseen. Ensimmäisen viikon hän remontoi mökkiä (lue: järjestää siellä ryyppybileitä kavereilleen) ja toisen viikon hän viettää ruotsin laivalla/ talkoohommissa. Tämä oli automaatio eikä kysynyt lupaa minulta tai päiväkodilta. Hän sanoo, että mikäs loma se sellainen olisi jos joutuu lapsenvahdiksi.

Vierailija
14/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei voi toisten puolesta puhua mutta omastaan voi. Meillä vanhemmat ovat tasa-arvoisia ja lapsille pyritään saamaan mahdollisimman pitkä kesäloma. Mies ei harrasta mitään "remontteja" tai viikon reissuja poikaporukalla..

Vierailija
15/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies hoitaa lapsen lomallaan. Hoitaa myös pitkin vuotta silloin, kun vapaapäivä sattuu arkipäivälle. Jos miehellä joku meno, joka osuu mun työvuoron kanssa vähän päällekkäin, vie lapsen naapurille tai mummolaan tunniksi tai pariksi. Meillä tehtiin tässä taannoin remonttia, lapsi oli kotona ja mies kyllä pystyi remontoimaan samalla kun katsoi lapsen perään.

Vierailija
16/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on juuri nyt lomalla ja on ollut noin 2 viikkoa eli koko tähän astisen lomansa lapsen kanssa yhtä soittoa. 

Vierailija
17/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huono ystäväpiiri.

Itse en tunne ketään tollaista miestä. Suurin osa pitää lomansa samaan aikaan, jotkut lomittaa 2vko-2vko-2vko, joista keskimmäiset yhdessä.

Vierailija
18/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on sellaisessa työssä että on 24 h töissä ja kolme vuorokautta vapaalla. LApset olleet hoidossa maks 2 pv viikossa, miehen työpäivän ja sitä seuraavan leppopäivän, muutoin miehen kanssa kotona. Sama pätee kesälomiin-jos jompi kumpi meistä on lomalla niin lapset aina olleet myös kotona. Ei olisi tullut mieleenkään viedä lapsia hoitoon lomilla. Lapsilla ollutkin aina pitkät 2-2,5 kk lomat hoidosta ja lyhyet hoitoviikot.

Vierailija
19/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei hoida. Mutta onneksi uusi puolisoni ymmärtää että lapset tarvitsevat lomaa ja he ovat lomalla hänenkin lomaviikoillaan (meillä ei ole yhtäaikaa ollenkaan lomaa).

Vierailija
20/75 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan erottu, just sain lasten isän suostumaan siihen, että pitää lomallaan viikon lapsia jotta saavat edes sen lomaa päiväkodista. Itselläni uusi työ eikä kesälomaa ollenkaan tänä kesänä. Tuskin hoitaisi enempää vaikka yhdessäkin oltaisiin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä