Miksi aiot/et aio ottaa koronarokotetta?
Kommentit (42)
En ota rokotetta, ,kuten en ota mitään muitakaan rokotteita tai lääketieteelliistä hoitoa. Ylikansoitetulla planeetalla on minusta edesvastuutonta tehdä mitään, mikä vähentää todennäköisyyttä ihmispopulaation vähenemiseen. Minulle jokainen kuolema on iloinen asia.
Tuotahan ei kyllä nävytä tökättävän sellaiseen paikkaan jossa olisi mikrosirulle otollisimmat olot, eli oikean käten peukalonhangan huudeille. Lisäksi tuo ainakin mainostuskuvissa laitetaan yleensä vasempan käteen
Otan. Vastuullisuudesta. Emme ikinä pääse koronasta eroon, jos suurin osa ajattelee vain itseään.
Ja olen yleisesti ottaen rokotuskielteinen. En ole ikinä ottanut influenssarokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joka ei ota, niin matkustuskieltoon loppuiäksi, myös kotimaassa. Ja jos sairastuu koronaan, hoitomaksut omasta pörskästä. Jos tartuttaa koronan, häkki vois heilahtaa.
Ei tule tapahtumaan. Kiukuttaako mammaa?
Vierailija kirjoitti:
Otan. Vastuullisuudesta. Emme ikinä pääse koronasta eroon, jos suurin osa ajattelee vain itseään.
Ja olen yleisesti ottaen rokotuskielteinen. En ole ikinä ottanut influenssarokotuksia.
Ihminen saa rakastaa itseäänkin, kuhan mieluusti saman verran kuin lähimmäistään. Kävisikö täten mitenkään päinsä, ettei halua lähimmäisensä joutuvan ressaamaan rokotteen sivuvaikutteista ja antaa myös itselleen luvan jättää väliin uhrarohkea kokeilu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ei ota, niin matkustuskieltoon loppuiäksi, myös kotimaassa. Ja jos sairastuu koronaan, hoitomaksut omasta pörskästä. Jos tartuttaa koronan, häkki vois heilahtaa.
Ei tule tapahtumaan. Kiukuttaako mammaa?
Miksi kiukuttais? Ei mulla oikeasti kiinnosta, saatko koronan ja miten sulle käy.
Otan rokotteen koska se on meille opettajille pakollinen
:(
Toivottavasti en saa mitään pahaa sivuvaikutusta
Ajatteluni mahdollisimman loogisesti pureskeltuna:
1) Nykyisen tiedon valossa, korona ei ole minulle kovinkaan vaarallinen.
2) Rokote on kehitetty kovalla kiireellä ja sen mahdollisista pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tietoa.
3) Kohta 1) ja kohta 2) johtavat riskianalyysiin, jossa vertaan koronan ja rokotteen mahdollisia vaikutuksia terveyteeni ja koska rokotteesta on saatavilla paljon vähemmän empiiristä tietoa, päädyn odottavalle kannalle ja seuraan tuleeko rokotteesta sivuvaikutuksia näissä ihmiskokeissa. Jos ei tule, otan rokotteen, todennäköisesti joskus vuosien päästä.
On sulaa hulluutta mennä etunenässä ottamaan rokote, jollei kuulu riskiryhmään. Tosin, minun kannaltanihan nämä innokkaimmat rokotteenottajat ovat vain hyvä asia, sillä periaatteessa he ottavat minulle kuuluvan riskin ja minä hyödyn tiedosta, joka saadaan heidän rokottamisestaan.
En ota, koska rokotus ei estä saamasta tautia tai tartuttamasta sitä eteenpäin.
En näe järkevänä ottaa rokotetta, joka saattaa lieventää vain oireita, kun todennäköistä on että sen tulen sairastamaan aika lievänä kuitenkin, jos tulen.
En kuulu riskiryhmään enkä hoida koronapotilaita. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota.
Siinä on käytetty abortoitujen sikiöiden soluja. Iltiksen mukaan.
Lisäksi se ei edes anna kummoistakaan suojaa, ei itselle ja muut voi saada sitten minulta sen tartunnan.
Eikä sitä ole tutkittu, testattu ja turvalliseksi todettu.Paitsi että rokottamattomalla on 20x suurempi riski saada tauti kuin rokotetulla, eli se suoja on todella hyvä. Fauci sanoi aikanaan, että jos koronarokotteen suojateho oli 70% olisi se todella hyvä, mutta nyt paljastui että se on 95%. Eli on tutkittu, testattu ja turvalliseksi todettu.
Opetelkaa lukemaan. Se suoja on taudin vakavalta muodolta, ei siis suoja tautia vastaan.
Rokotetut saa taudin edelleen ja tartuttavat sitä, kuten muutkin, mutta todennäköisesti niillä ei tule vakavia oireita eli eivät päädy sairaalaan
En välttämättä sairastuisi itse vakavasti, mutta kukaan ei voi tietää varmaksi, millaisen version taudista saa. Terveelle nuorelle aikuisellekin tauti voi olla kohtalokas tai ainakin aiheuttaa kuukausia kestäviä vaikeita oireita, jopa pysyviä.
Rokote suojaa taudin vakavilta muodoilta. Jos otan rokotteen, en siis tule kuormittamaan sairaaloiden toimintaa. Haluan, että lääkäreiden ja hoitajien työpanosta riittää muuhunkin kuin koronan hoitamiseen, esim. kolari- ja syöpäpotilaiden hoitamiseen, joten otan rokotteen.
En keksi yhtään mahdollista rokotteen sivuvaikutusta, joka olisi pahempi kuin koronaviruksen mahdollinen sivuvaikutus, kuolema.
En ota, koska korona vaikuttaa varsin kesyltä taudilta. Olen sen myös itse äskettäin sairastanut, en muista milloin viimeksi olen sairastanut näin lievän nuhan. Ainoat oireet oli lievä nenän tukkoisuus ja huonontunut haju- ja makuaisti noin viikon ajan. No, sain sopivasti joulun alla palkallisen loman. Tiedän n. 20 sairastanutta, suurimmalla osalla oli yhtä lievä tauti, yksi kertoi olleensa vain väsynyt ja muutamalla ei ollut mitään. Juu, ei ihan hirmuisesti pelota. En todellakaan riskeeraa erinomaista terveyttäni jollain hörhöjen rokotteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota.
Siinä on...Paitsi...
Opetelkaa lukemaan. Se suoja on taudin vakavalta muodolta, ei siis suoja tautia vastaan.
Rokotetut saa taudin edelleen ja tartuttavat sitä, kuten muutkin, mutta todennäköisesti niillä ei tule vakavia oireita eli eivät päädy sairaalaan
Modernan ja AstraZenecan rokotteet tiettävästi antavat 100% suojan juuri vakavaa muotoa vastaan ja tämä Pfizer-BioNTechinkin yli 90%. Eli jos on mahdollisuus valita, niin...?
Vierailija kirjoitti:
Kiireellä kyhätty rokote, joka ei estä tartuttamasta muita, jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei tiedetä, tautiin, jonka suurin osa sairastaa oireettomana tai vähäoireisena. Kiitos, mutta ei kiitos!
Tämä. Minulla on just samat perusteet miksi en ota rokotetta.
Miksi rokote on nyt poliittinen asia? En ole persu enkä ole salaliittoteoreetikko.
Korona rokotteen on tarkoitus tehdä eurooppalaisista miehistä eu nukkeja jotta mustat miehet tulevat siementämään meidän naiset ja siittämään lapset. Kukaan järkevä ei ota sitä Bill Gatesin ja Sorosin rokotetta.
Rokotteen ottaminen ei onnistu jos on naamassa täyteaineita. Aika monelta bimbolta jää siis ottamatta, mutta kun juottolaan pitäisi päästä...voi eiiiiiiiiii!
Rokotteet ei ole "kiireellä kyhätty". Niistä on paljon tutkimusdataa. Lääkevirastot eivät yksinkertaisesti anna myyntilupaa tutkimattomalle rokotteelle.
On useita syitä, miksi näitä on voitu kehittää tavallista nopeammin. Niistä voi lukea ihan netistä. Valitettavasti monesta on jännempää uskoa salaliittoteorioihin.
Vierailija kirjoitti:
En ota.
Siinä on käytetty abortoitujen sikiöiden soluja. Iltiksen mukaan.
Lisäksi se ei edes anna kummoistakaan suojaa, ei itselle ja muut voi saada sitten minulta sen tartunnan.
Eikä sitä ole tutkittu, testattu ja turvalliseksi todettu.
Ei ole.
https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-vaccine-idUSKBN27W2I7 
Perussuomalaisena naisena lisään vielä että meillä myös isäntä sanoi että rokotetta en ota minä eikä lapset. Että niin! Ajatelkaahan omilla aivoillanne muutkin.