Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten PayPaliin siirretään rahaa? Mammat auttakaa!

Vierailija
27.12.2020 |

Miten omalta Danske Bankin tililtä siirretään rahaa PayPalin omalle tilille ilman lisäkuluja? ...eli olen ostamassa yhtä juttua, mihin tarvitaan PayPal tili ja siirto Suomesta Usaan.

Ongelma on se, että jos antaa maksun mennä luottokortin kautta, käyttää PayPal siinä niin huonoa valuuttakurssia, että häviän n.40e tai enemmän. Haluan käyttää Dansken omaa valuuttalaskuria.

Hjälp! Onko mammoilla kokemusta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, miten maksun yhteydessä saa PayPalissa kytkettyä "friends and family" -valinnan päälle? Se pitää saada päälle, jotta PayPal ei veloita $50 vastaanottajan päässä. Nyt se ei ole minulla valittavissa, pelkkä "lähetä maksu nyt". Minulla oli myös Xoom päällä, ei silti toiminut.

Onkohan tässä nyt joku maakohtainen ero, että USA:n ulkopuolelta ei saa friends and family valintaa? Muut kansainväliset siirrot tässä palvelussa ovat muilla käyttäjillä toimineet, myös friends and family -valinta.

Vierailija
22/27 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
24/27 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, miten maksun yhteydessä saa PayPalissa kytkettyä "friends and family" -valinnan päälle? Se pitää saada päälle, jotta PayPal ei veloita $50 vastaanottajan päässä. Nyt se ei ole minulla valittavissa, pelkkä "lähetä maksu nyt". Minulla oli myös Xoom päällä, ei silti toiminut.

Onkohan tässä nyt joku maakohtainen ero, että USA:n ulkopuolelta ei saa friends and family valintaa? Muut kansainväliset siirrot tässä palvelussa ovat muilla käyttäjillä toimineet, myös friends and family -valinta.

Onko tuo "friends and family " maksu PayPalissa mahdollinen muualla kuin Usan sisällä nykyään? Ja jos on mahdollinen, millä selaimella sen saa toimimaan?

Vierailija
25/27 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos linkittää tilin paypaliin ja joku hakkkeroi tunnukset niin tilin voi tyhjentää vaikka hakkerilla ei ole pankkitunnuksia, näinkö menee?

Vierailija
26/27 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että kukaan ei tiennyt tästä tarkemmin.

Ensinnäkin selvisi, että F-securella oli yhteensopimattomuus PayPalin kanssa. Sitten sellainen, että myyjän antama suora linkki tavallaan "miinusti" friends and family

-valinnan, se maksu olisi mennyt läpi ilman tätä toimintoa, eli $50 lisämaksu myyjälle. Piti käyttää sähköpostiosoitetta, se oli se, millä pääsi eteenpäin.

Friends and family -valinta AKTIVOITUU vasta Xoomissa, KUN maksua vie eteenpäin "seuraava" -nappia klikkaamalla. Eli ei ole itse valittavissa oleva ominaisuus.

F-secure esti "maksa nyt" -toiminnon tekemisen, eli virusturva piti poistaa koneelta ja asentaa uusi versio siitä. Niin ja puhelimella tarvittavat valikot eivät tule PayPalissa ollenkaan näkyviksi.

Se kuka täällä sanoi aiemmin "se on vain PayPal", niin ihan oikeasti mene itseesi. Maksettava summa oli suuri ja F-securen ja PayPalin välillä oleva ongelma koko Suomen laajuinen, niin älä nälvi jos et tiedä asioista, (etenkin, kun toinen on hädässä.)

Ap

Vierailija
27/27 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan siirtäminen PayPalin saldolle on näin helppoa:

https://www.paypal-topup.fi/

Tämä on Ruotsin valtion hyväksymä virallinen rahalaitos. Ohjeet suoeksi, ei ylimääräisiä maksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi