Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
positiivinen ovulaatio testi
29.05.2014 |
anteeksi tietämättömyyteni mutta olemme yrittäneet lasta noin kaksi vuotta. Emme ole niin tosissaan mutta ajatuksella tärppää jos tärppää. Tässä kierrossa tikutin ensimmäisen koskaan ja sain tänään positiivisen ovistestin. Eli onko ovis nyt vai miten niitä dpo päiviä lasketaan?
Kommentit (3)
Todennäkösesti ovuloit jos kerta tikku niin näyttää. Toisaalta mulla ovulaatiotesti paljastikin alkaneen raskauden. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai siis tarkoitan kun jossain ohjeessa oli, että ennen plussaa Pitäis sekstailla jos haluaa raskautua vai miten Se on? Miten Se päivien laskeminen kun joissakin plastoilla on joku Bpo vai mikä Se lyhenne on? Miten niitä päiviä lasketaan?
Alue: Aihe vapaa
Siis tikutin oviksen ensimmäistä kertaa. En ole koskaan ennen yrittänyt tikuttaa ovista ennen tätä kuuta.