Ahdistaa se, kun en koskaan tule saamaan aidosti kiinnostavaa tai hyvännäköistä seurustelukumppania
Olen beta- tai jopa omeganainen, joten minun tulee tyytyä johonkin maksimissaan betatason kumppaniin. V*tuttaa. Ikinä en voi saada aidosti kiinnostavaa tai seksuaalisessa mielessä innostavaa kumppania. Miten voisin nostaa tasoani?
T. Nainen 35+
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olen beta- tai jopa omegamies, joten minun tulee tyytyä johonkin maksimissaan betatason kumppaniin. V*tuttaa. Ikinä en voi saada aidosti kiinnostavaa tai seksuaalisessa mielessä innostavaa kumppania. Miten voisin nostaa tasoani?
T. Mies 35+
Tämä on se vakioteksti täällä, eli eiköhän ap vitsaile.
En vitsaile. Sad but true. Ja olisin onnellinen hyvännäköisestä ja kiinnostavasta naisestakin.
T. Ap (bi & 35+)
Jaa. Minä olen selkeästi betanainen ja jo toista kertaa naimisissa. Sekä eksä että nykyinen ovat komeita ja hyvinkoulutettuja. Minä en istunut kotona säälimässä itseäni ja itkemässä geenilotossa saamaani huonoa suoraa, vaan elin elämääni ja osallistuin kaikkeen mikä kiinnosti. En minä anna vähemmän kauniin naaman ja kropan estää iloitsemasta elämästä. Ihmiset kiinnostuvat minusta koska olen positiivinen ja itseluottamus on kunnossa. Voisin olla sinkkukin, koska sinkkuudessa oli minusta tosi paljon hyviä puolia, mutta nyt meni näin päin ja olen hyvin onnellinen.
Ei kannata jäädä sohvannurkkaan rypemään itse aiheutetussa ahdistuksessa, meillä on vain yksi elämä eikä pariutuminen juuri tietynlaisen miehen tai naisen kanssa ole se ainoa autuaaksitekevä asia. Tulet sen vielä huomaamaan. Unohda hetkeksi se oma napa ja ala nauttia maailmasta ympärilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minä olen selkeästi betanainen ja jo toista kertaa naimisissa. Sekä eksä että nykyinen ovat komeita ja hyvinkoulutettuja. Minä en istunut kotona säälimässä itseäni ja itkemässä geenilotossa saamaani huonoa suoraa, vaan elin elämääni ja osallistuin kaikkeen mikä kiinnosti. En minä anna vähemmän kauniin naaman ja kropan estää iloitsemasta elämästä. Ihmiset kiinnostuvat minusta koska olen positiivinen ja itseluottamus on kunnossa. Voisin olla sinkkukin, koska sinkkuudessa oli minusta tosi paljon hyviä puolia, mutta nyt meni näin päin ja olen hyvin onnellinen.
Ei kannata jäädä sohvannurkkaan rypemään itse aiheutetussa ahdistuksessa, meillä on vain yksi elämä eikä pariutuminen juuri tietynlaisen miehen tai naisen kanssa ole se ainoa autuaaksitekevä asia. Tulet sen vielä huomaamaan. Unohda hetkeksi se oma napa ja ala nauttia maailmasta ympärilläsi.
Olen käyttänyt käytännössä 95% aikuisiästäni siihen, että olen harmitellut nimenomaan huonoa onneani geenilotossa ja kaksia saamiani pakkeja. Olen opiskellut ja tehnyt töitä ihan tyydyttävästi, mutta olen ollut pääosin onneton ikisinkku. Onnellista seurusteluaikaa olen kokenut yhteensä noin vuoden verran (aika sisältää kaikki kolme elämäni suhdetta ja niisä ensimmäiset kuukaudet).
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko terapeuttihullu vai joku muu? Kirjoitustyyli ei täsmää. Mietin, jaksanko vastata mahdolliselle trollille.
Kyseessä ei ole kukaan muu kun palstan ikioma arvosanahullukko.
Ap:n toiveet kuulostavat kovin pinnallisilta, haussa status eikä kumppani. Mitä sinulla olisi jos saisit tällaisen miehen? Kyllä kristallikruunujen allakin on kyyneleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laihduta ja treenaa sporttista kroppaa?
Mittani ovat 172 cm ja 62 kg, tosin voisin tuosta nipistää muutaman kilon pois. Siltikään paino ei ole se ydinongelma, vaan osa kasvonpiirteistäni.
T. Ap
Ongelmasi on kylläkin siellä kasvonpiirteiden alla.
Sä uskottelet itsellesi ihan palturia ja uskot siihen.
Tai jos olet hirmu pinnallinen, niin ei sulle sovikaan fiksu.
Mutta aivot oppii sen mitä niille tuputat... ne uskoo sen totena, kun vaan tarpeeksi syötöt.
Että kannattaa harkita, mitä toivoo... se saattaa toteutua.
Opettele meikkaamaan, saat aikaan ihan erilaiset kasvot!
Käytä peruukkia, ei sitä pimeässä kukaan huomaa.
Tottahan käytät megatopattuja rintsikoita?
Elämä on kowaa
Sincc