Rintani ovat niin kamalat, että ne estää treffailun jatkamisen :(
En kehtaa näyttäytyä koskaan ilman liivejä miehen seurassa ;( Ei ole rahaa kohotukseen.
Kohtalotovereita?
PS, ne on oikeasti kamalat, tyhjät, täysin tyhjät.. nännit ylempänä kuin nahka ja kuoppa :(
Olen tavannut ihanan miehen. Olen omasta mielestäni kaunis, en vain pysty etenemään astetta syvemmälle :(
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Kärsin monta vuotta rinnoistani, kunnes tajusin tehdä asialle jotain. Koko elämäni parani ja koko kroppa tuntuu enemmän omalta implanttien oton jälkeen. Suomessa on turvallista käydä leikkauksessa (Sairaala KL, Siluetti ym.)
Tsemppiä, ja terveisiä kaikille silikoneista huutelijoille, että kukaan ei tajua että olen käynyt leikkauksessa. Edes rintaa kokeillessa. 90-luvun silikoonit on niin last season, nykyään homma aivan eri tasolla.
Ja ei, en tarkoita että suosittelen vain leikkausta, mutta itselläni asiaa auttoi se.
Näitä leikkauksien tuomitsijoita on aina niistä ei kannata välittää. Silikonit voivat myös näyttää ja tuntua hyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina häpeävät kaikkea mutta miehet eivät häpeä mitään. Lopettakaa se itsenne häpäisy. Ei ne miehet täällä määrää miltä naisten pitää näyttää harva kun heistä itsestäkään näyttää pas ka raposilta.
Miehet joilla on pieni tuntuvat häpeävän sitä, jos palstaa on uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
En tiedä, onko aloitus provo vai ei, mutta itselläni on sama tilanne. Epämuodostuneet rinnat estää seurustelun, koska häpeän niitä liikaa.
Näin käy kun tavoittelee vain itseään parempia miehiä.
M/40
Hyvin ei taida mennä sullakaan, koska vaikutat olevan sellainen itseäänkin huonompi mies.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet ei oikeasti välitä rinnoista ja ne jotka välittää, ei hakeudu sinun seuraan (onneksi). Naisen kehossa on paljon muutakin silmää kiehtovaa. Sitä paitsi sulla on oikeus olla sinä rintoinesi kaikkinesi eikä sun tarvitse häpeillä tai pyydellä sitä anteeksi.
Tiedän itse kokemuksesta, koska mulla on synnynnäinen kehityshäiriö rinnoissa (jäi teini-iän nuppuvaiheeseen). Pidin oman mukavuuden vuoksi aina rintsikat päällä eikä miehet oo painostanut tai sanoneet muutenkaan mitään ihmeellistä. Kävin pari vuotta sitten korjausleikkauksessa ja olen nyt tyytyväinen eli jos et kerta kaikkiaan ole ITSE sinut vartalossasi niin vaihtoehtoja on, mm. rasvansiirto tai implantit. Mutta jos vain pelkäät muiden mielipiteitä niin silloin paras hoito on esim. itsemyötätunnon harjoittelu. Tsemppiä, olet kaunis
Hei, mistä olet saanut "diagnoosiksi" tuon kehityshäiriön? Luulen, että mulla on sama, sillä sitten varhaisteiniyden mun pienet tissit eivät ole muuttuneet miksikään. Kaksi lastakin on imetetty, eikä mitään muutosta mihinkään suuntaan. Operaatioita mietin, mutta jos siis olis diagnosoitu kehityshäiriö, saisiko operaation terveyskeskuksen puolelta??
Kuulut siis pieneen osaan.