Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ENSIKOIDEN tiistai turinat***

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sippuliini, toivottavasti asia selviää pian ja kaikki on masussa hyvin, jaksuja ja haleja sinne lähettelen!

Jouhille ja Yedolle onnea ultraan, meikällä on sitten teidän jälkeen tiistaina myöhään iltapäivällä, ajattelin sitten sielä kysyä siltä ultraajalta, että mille viikolle kannattaa ajoittaa tuo np ultra varaan sen vasta sen jälkeen, edellyttäen tietysti että sielä masussa on vauva!

Kertokaapas hyviä vinkkejä mitä rasvaa te käytätte ehkäisemään niiitä raskausarpia? mitkä ovat hyviä ja mistä niitä saa? En ole vielä mitään käyttänyt että ehkä alkais olla jo aika valmistautua

Jouhille jaksuja muutenkin, olipas inhottava vuoto juttu:( mullahan oli kans sillon pari viikkoo sitten se tuhrutippa, toivotaan ettei mitään vuotoja enää tule! Ja ymmärrän kyllä hyvin hermoilusi, kyllä täälläkin välillä on hermo koetuksella kun tämä alkuraskaus on riskialtista aikaa, vieläkun olen lukenut että tämmösellä kypsemmän iän saavuttaneella keskenmeno prosentti on huomattavasti korkeampi kuin nuorilla äideillä ja sitten seuraavaksi tulee hermoilut muista häriöistä yms. yms. voi kun voisi olla varma että masussa on terve vauva! mutta sellasta kritallipalloa ei valitettavasti ole ja on tyydyttävä elämään päivä kerrallaan, täytyy nyt yrittää nauttia tästä olotilasta, vaikka välillä vaikeaa on kun tuo pahoinvointikin pukkaa nyt joka iltapäivä päälle aika rankasti...yöks, yöks! Mutta kyllä kaikki kestetään vauvan takia :)

ai niin ja onnea asuntokaupoista, me ollaan kans kateltu isompia asuntoja, omituinen pesänrakennusvietti taitaa kaikille iskeä ;)

ja itkuiltu on täälläkin, ei hirveän paljon tarvita

Vierailija
42/44 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=kristallipallo ja tais niitä muitakin viHreitä sattua, kun väsyttää ja silmät harittaa

nauku vkot 6+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottaa Serenity tervetulleeks tänne meitin joukkoon! ja vielä kerran onnittelut!!!

Vierailija
44/44 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks myötätunto halaus Sippuliinille! Toivotaan, että pikku-tikrulla on kaikki hyvin, ja kyllä varmaan onkin, mutta hyvähän siihen on saada varmistus!

Burde ja SS: Mä luin tässä taannoin jotain vauva/ raskaus-kirjaa, oisko ollu " Vauva tilauksessa" . Siinä on juttua kans siitä TENS-hrvelistä, tosin se taitaakin olla alunperin brittiläinen kirja, mutta on kyllä sovitettu ihan täysin Suomenkin oloihin.

Osborne: Kiva kuulla pitkästä aikaa teistäkin :)

Muillakin oli paljon kuulumisia, vielä kun muistais ;) Joku uusi oli taas liittynyt seuraan, tervetuloa!

Jaa niin juu, Tappert ja viikot: Mulla on joka ultrassa ollut viikot enempi tai vähempi " jäljessä" , mutta koko ajan on laskettu menkkojen mukaan, joten ei se niin tarkkaa ole ;) Mutta tosiaan, varmaan np-ultrassa varmistuu.

Muuten turkulaiset, Poppis ja PetraPan ja olikos muita, ootteko saaneet neuvolasta sen kuuluisan Vau-kirjan? Mulle ei kukaan ole moisesta maininnut halaistua sanaa :( On vaan kuulemma asiallinen opus... Mutta jos turkulaisille jossain on sitä jaeltu, voisin jotenkin kauniisti itsekin kysyä sen perään.

Jollain muullakin on vasta nyt eka varsinainen neuvola-lääkäri, samoin kuin mulla, kun eka lääkäri " hoidettiin" np-ultran yhteydessä. Ihmettelinkin joskus itekseni, kun tuntuu että täällä muut on saanu käydä ihan erikseen lääkärit ja ultrat, vaikka samapa tuo.

Kandivaihe: kiva kun aina muistuttelet mua, mikä onni että päästiin pois opiskelija-asunnosta ;) Ehdin asua opiskelijakämpässä ihan liian kauan, kunnes pari vuotta sitten ostettiin oma asunto, aivan liian myöhään näin jälkeenpäin ajatellen :)) Mutta siis, tutulta toi meininki kuulostaa silti, mutta kertaakaan ei oo tullu mieleen, että ois ikävä mennyttä aikaa!

Gallupiin; en pahemmin ole huomannut mitään " tavallisuudesta poikkeavaa" mielialanvaihtelua itselläni... Mutta ihan normaalistikin oisin voinut tehdä saman, kun viime viikolla etsin vaatteita serkun häihin, eikä oikein millään tuntunut mitään löytyvän vaikka kiersin kaikki paikat. Kun menin autolle, aloin itkeä harmitustani :) Tosin se ois mulle ihan mahdollista normaalistikin...

Väsyttää... Ai niin, kävin siellä kaverillakin tänään. En sit tiedä aivan varmaksi, huomasiko hän Ahaan olemassaolon, mutta kerroin kyllä, kun muutaman mutkan kautta keskustelu kääntyi siihen, että koskas teille tulee vauva... Voihan olla, että hän ajatteli tälleen kohteliaasti asiaa kysyä, jos vaikka ei oliskaan vauva tulossa, vaan oisin muuten vaan lihonu ;) Miehen mielestä kyllä maha näkyy jo ihan selvästi :) Samoin sormuksien suhteen, puhuttiin jotain yleisesti jostain häistä ja kaveri sit kysyi, että koskas te meette. Ja sanoi sitten jälkikäteen, että ois huomannut/ nähnyt sormukset... Hyvähän se on tietysti jälkeenpäin sanoa ;)

No niin, jätänpä taas palstaterrorisoinnin toistaiseksi ;) Tuli jo niin pitkä ja omanapainen juttu, ettei kukaan jaksa enää lukea :)

Hyvää iltaa ja yötä!

t. Ope + iltavirkku Ahaa rv 28+1