Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki laihtumisestani AARREKARTAN!

Vierailija
29.05.2014 |

Joo ylipainoa on sellaset 30 kiloa mulla ja yritän tosissaan laihduttaa, mut se ei ole niin helppoo. Mies on väittänyt että oon ok ja tosi haluttava hänen mielestään jne, mut tänään oli sit yllätys odottamassa: mies oli tehnyt aarrekartan mun laihtumisesta!?!

Oli siis liimaillut vartalokuvia paperille piirtämänsä tien varrelle ja viimeisenä tien päässä oli sit joku bikinimallikuva. Läskein kuva oli mun oma rantakuva viime kesältä, ja sit viimeisenä kuvana joku bikinimalli! Kuvat tien varrella oli kuulemma kolmen kilon välein, ja oli niihin muihin liimaamiinsa vartalokuviin liittänyt mun naaman! Ainoo missä mä olin kokonaan itse oli se eka läskikuva... Pikkasen raivostuin ukolle, ja se vaan hämmentyneenä selittää että tää saattais motivoida mua ja konkretisoida laihtumista??? Voi luoja! Kihisen vieläkin x( Mua siis pitäisi motivoida se, että nyt ainakin tiiän miehen haluavan ennemmin jotain ylitreenattua täysrasvatonta bikinimallia kuin mua!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä alkuunkaan. Eikös tuo miehen aarrekarttamalli nimenomaan konkretisoi sitä laihdutusta ja sen seurauksia (terveysvaikutuksia on varmasti vaikeampi havainnollistaa). Minua huvittaisi tuollainen juttu, enkä käsitä miten niin moni on vetänyt ap:n puolesta herneet nenään. No, tietty en ole itse ylipainoinen, joten ehkä juju piilee siinä.

Vierailija
42/45 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:09"]

Pelkän otsikon perusteella ajattelin että loistoidea! Siis mielessäni näin "oikean aarrekartan" Siis lähdetään siitä lähtöpainosta, -5kg kohdalla on palkintona vaikka kasvohoito, -10kg kohdalla vaikka romanttinen hemmotteluviikonloppu, -15kg kohdalla uudet vaatteet jne.. Pääpalkintona sitten tavoitteen saavutettua jotain oikein ihanaa!! Mutta ei se sitten ollutkaan sellainen.. :( Ehkä miehen yritys oli hyvää tarkoittava, mutta toteutus perseestä! Tsemppiä ap:lle kuitenkin laihdutukseen, täällä toinen laihduttaja. :)  

[/quote]

Mutta kun ei noikan kelpaa. tuolla samalla logiikallahan sinun ehdotuksesi voi tulkita näin:

-kasvohoito = ihosi on huonossa kunnossa

-romantiikka = harkitsen romantiikkaa kun olet laihtunut 10kg eli nyt ei tylisi mieleenikään

- uudet vaatteet = ten tykkää nykyisistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:56"]Mieheshän on tosi hervoton. Oikein huumoriveikko.

Tee sille asrrekartta siitä miten jätät sen. Loppuun joku pultsariäijä nyyhkimään ja haaveilemaan bikinimisseistä. 

[/quote]

Aloitus on varmaan provo mutta tää on hulvaton :DD. Mä varmaan oikeesti tekisin tuollaisen :D.

Vierailija
44/45 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ja tuon yhden vastaajan omat miehet varmaan näyttää sitten tältä:

http://fashioncirqledata.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/02/Sidharth-Malhotra-shows-of-his-hot-body-at-a-beach.jpg

Vierailija
45/45 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt ihan ensiksi ennenkuin kamalasti loukkaannut, että olikohan miehelläsi ihan oikeasti tarkoitus loukata, ja vittuilla sinulle tekemällä tollainen "Aarrekartta"?

Veikkaanpa ettei ollut, vaan tarkoitus oli varmaankin hyvä.  Ei vaan ajatellut nenäänsä pitemmälle.

Mitäs sitäpaitsi luulet, loukkaantuisiko hän ja suuttuisi, jos hän laihduttaisi ja sinä olisit askarrellut hänelle tollaisen kartan, johon olisit liimaillut hyväkroppaisten miesten kuvia? Enpä usko sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi