Mies teki laihtumisestani AARREKARTAN!
Joo ylipainoa on sellaset 30 kiloa mulla ja yritän tosissaan laihduttaa, mut se ei ole niin helppoo. Mies on väittänyt että oon ok ja tosi haluttava hänen mielestään jne, mut tänään oli sit yllätys odottamassa: mies oli tehnyt aarrekartan mun laihtumisesta!?!
Oli siis liimaillut vartalokuvia paperille piirtämänsä tien varrelle ja viimeisenä tien päässä oli sit joku bikinimallikuva. Läskein kuva oli mun oma rantakuva viime kesältä, ja sit viimeisenä kuvana joku bikinimalli! Kuvat tien varrella oli kuulemma kolmen kilon välein, ja oli niihin muihin liimaamiinsa vartalokuviin liittänyt mun naaman! Ainoo missä mä olin kokonaan itse oli se eka läskikuva... Pikkasen raivostuin ukolle, ja se vaan hämmentyneenä selittää että tää saattais motivoida mua ja konkretisoida laihtumista??? Voi luoja! Kihisen vieläkin x( Mua siis pitäisi motivoida se, että nyt ainakin tiiän miehen haluavan ennemmin jotain ylitreenattua täysrasvatonta bikinimallia kuin mua!
Kommentit (45)
Ei mua loukkaa, jos mies toteaa mun olevan tuhdissa kunnossa. Tottahan se on ja näen sen itsekin peilistä. Hiljalleen pudottelen painoa omaan tahtiini. Välillä herkuttelen, välillä panostan syömisiin enemmän.
Mutta! Mies kehuu mua päivittäin ja on jatkuvasti sormet kiinni vartalossani. Tiedän olevani nätti ja mieskin sen osoittaa.
Ja tuhteja olemme molemmat :) Nyt kesän aikana olisi yhteinen tavoite päästä parempaan kuntoon ja painoakin saisi tippua. Molemmille tullut 12-15 kg "ylimääräistä."
Näin meillä. Ei kaikille paino ole herkkä juttu.
Buahhahhaa!
Mut ajattele positiivisesti. Olishan se voinut tehdä vielä typerämmänkin aarrekartan.
Aina kun olisit laihtunut 5 kg, saisit palkinnon ja ne olisi tällaisia:
- 5 kg: saat ottaa multa suihin
- 10 kg: saat panon takaapäin
- 15 kg: pano lähetyssaarnaajassa
- 20kg: nyt alat olla jo niin paljon laihempi, että saat ratsastaa päällä
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:29"]Buahhahhaa!
Mut ajattele positiivisesti. Olishan se voinut tehdä vielä typerämmänkin aarrekartan.
Aina kun olisit laihtunut 5 kg, saisit palkinnon ja ne olisi tällaisia:
- 5 kg: saat ottaa multa suihin
- 10 kg: saat panon takaapäin
- 15 kg: pano lähetyssaarnaajassa
- 20kg: nyt alat olla jo niin paljon laihempi, että saat ratsastaa päällä
[/quote]
Oletpa hulvaton.
Olette taineet olla aika vähän aikaa yhdessä jos ukko ei ole vielä oppinut että kotona ollaan hissukseen ja pysytään pois naisen tieltä.
Kaikenlainen aktivitoiminen johtaa aina riitaan.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:01"]No hei, sä voit ainakin olla ihan varma siitä, että ukkosi on kanssasi ihan muista syistä kuin ulkonäkösyistä!
[/quote]
Mutta tuntuu vähän siltä, että mies kuitenkin odottaa naisen laihtuvan bikinimalliksi saakka ja muuten ei kelpaa. Miehet :-(
[/quote]Ei vaan haluatko SINÄ laihtua vai et?
Aah, niin ihanan hyvä tekosyy lopettaa laihdutus ja saa sen vielä ukon syyksi. Voi teitä naisia.
Kiitos nro 13 hyvästä ideasta :)
Meillä on molemmilla laihdutettavaa ja olemme aloittaneet jo urakan. Ehdotin just miehelle tällaista motivoimaan urakassa :)
Tee miehellesi vastaava kartta tai pari. Miehen minipenis-hieman suurempi penis-keskikokoinen penis jne. Toinen aarrekartta surkeasta erektiosta tai ala-arvoisesta rakastelutyylistä.
Kaamea mies. Olen pahoillani puolestasi. JSSAP.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:52"]
Joo ylipainoa on sellaset 30 kiloa mulla ja yritän tosissaan laihduttaa, mut se ei ole niin helppoo. Mies on väittänyt että oon ok ja tosi haluttava hänen mielestään jne, mut tänään oli sit yllätys odottamassa: mies oli tehnyt aarrekartan mun laihtumisesta!?!
Oli siis liimaillut vartalokuvia paperille piirtämänsä tien varrelle ja viimeisenä tien päässä oli sit joku bikinimallikuva. Läskein kuva oli mun oma rantakuva viime kesältä, ja sit viimeisenä kuvana joku bikinimalli! Kuvat tien varrella oli kuulemma kolmen kilon välein, ja oli niihin muihin liimaamiinsa vartalokuviin liittänyt mun naaman! Ainoo missä mä olin kokonaan itse oli se eka läskikuva... Pikkasen raivostuin ukolle, ja se vaan hämmentyneenä selittää että tää saattais motivoida mua ja konkretisoida laihtumista??? Voi luoja! Kihisen vieläkin x( Mua siis pitäisi motivoida se, että nyt ainakin tiiän miehen haluavan ennemmin jotain ylitreenattua täysrasvatonta bikinimallia kuin mua!
[/quote]
Tottakai hän haluaa treenatun bikinimallin, kuka mies ei haluaisi?
Miltä miehesi näyttää? Sopiiko hän esittelemään pyykkilautavatsoineen niukkoja uimahousuja?
Niin arvelinkin...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:01"]
Ihmisiä on moneen junaan, mutta itse olisin ainakin loukkaantunut. Etenkin, jos mies on vielä uskotellut ap:n olevan ok sellaisenaan. :( Itse loukkaannuin viime vuonna kesällä valtavasti, kun olimme mieheni kanssa rannalla, ja mies tokaisi: "Jos sulla olis tollanen kroppa niin en pystyis pitää näppejäni erossa siitä" ja osoitti pyykkilautavatsaista ja isotissistä tummaverikköä. Enpä ollut sen jälkeen kovin innostunut makuuhuoneen puolella, en ole edelleenkään.
[/quote]
Miten sulla antaa ylpeys periksi ylipäätään enää olla ton miehen kanssa?!
Tuollainen vartailu ja huomauttelu on tahallista satuttamista ja vallankäyttöä, mikä taas kertoo siitä, että suhteessa on muutenkin perusteet ihan perseellään.
Itse olisin tuossa tilanteessa sanonut, että minä tulen tällaisessa paketissa. Jos haluat tuota (osoittaisin kyseistä naista) niin mene ja käy hakemassa. Sitten olisin lähtenyt ja jättänyt miehen omilleen. Suhteen jatkosta ei luonnollisesti tulisi yhtään mitään tuollaisen jälkeen.
[/quote]
Kirjoittajan mies ei ole todellakaan tarpeeksi "älykäs" moiseen vallankäyttöön. Kommentti on todella loukkaava ja kertoo tosiaan valitettavasti totuuden siitä, miten mies naisensa näkee. Ja tämä kuva ei ole kaunis.
Sinänsä kiinnoistasi miten kirjoittajan suhde eteni tuon jälkeen. Onko nainen sanonut olleensa loukkaantunut kommentista ja mahdollisesti kysellyt, etteikö mies pidä häntä haluttavana. Vai onko niin, että miehen oma kroppa on niin plösähtänyt, ettei hän oletakaan vaimonsa haluavan häntä ja siksi voi laukoa moisia idioottimaisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:52"]
[/quote]
Tottakai hän haluaa treenatun bikinimallin, kuka mies ei haluaisi?
[/quote]
No kannattais sitten hankkia sellainen eikä yrittää muuttaa toista sellaiseksi millainen hän ei ole!
Taas tuota kuuluisaa miesten logiikkaa...
Tuttu parisuhdeongelma:
1. Nainen valittaa jotain ongelmaansa.
2. Mies tarjoaa "konkreettisesti" apuaan ja miettii miten sen ongelman saisi pois.
3. Nainen loukkaantuu, koska ei olisi kaivannut mieheltä mitään ratkaisumalleja vaan pelkästään olkapään.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 17:01"]
Tuttu parisuhdeongelma:
1. Nainen valittaa jotain ongelmaansa.
2. Mies tarjoaa "konkreettisesti" apuaan ja miettii miten sen ongelman saisi pois.
3. Nainen loukkaantuu, koska ei olisi kaivannut mieheltä mitään ratkaisumalleja vaan pelkästään olkapään.
[/quote]
Tuttu parisuhdeongelma:
1. Mies haaveilee timmeistä nuorista urheilijanaisista vaikka ei itse ole urheilullinen.
2.Mies saa naisen, joka jostain syystä rakastaa miestä.
3.Miehestä tulee ylimielinen sika, joka yrittää muuttaa naisen ihannenaisekseen ilkeillä kommenteilla ja huomautuksilla.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:09"]
Pelkän otsikon perusteella ajattelin että loistoidea! Siis mielessäni näin "oikean aarrekartan" Siis lähdetään siitä lähtöpainosta, -5kg kohdalla on palkintona vaikka kasvohoito, -10kg kohdalla vaikka romanttinen hemmotteluviikonloppu, -15kg kohdalla uudet vaatteet jne.. Pääpalkintona sitten tavoitteen saavutettua jotain oikein ihanaa!! Mutta ei se sitten ollutkaan sellainen.. :( Ehkä miehen yritys oli hyvää tarkoittava, mutta toteutus perseestä! Tsemppiä ap:lle kuitenkin laihdutukseen, täällä toinen laihduttaja. :)
[/quote]
Mä luulin kanssa, että on jotain palkintoja :D Ihan paska kartta ap:lla.
Kyllähän kuka tahansa mies haluaa tyttöystävän laihtuvan jos ylipainoa on 30kg. Mitä sitä jeesustelemaan? Älä ole sille ikuisesti vihainen :)
Mä sanoin kerran omalle miehelle kun katsottiin Rakas sinusta on tullut pullukka -ohjelmaa että meidän pitäisi ilmoittautua siihen. Mies uskalsi kysyä että kumpi on kumpi :D
Miksi te naiset päästätte itsenne tuollaisiksi traanivalaiksi, ja sitten suututte, kun mies ei hekumoikaan ihrojanne? Tottakai jokainen ukko katselisi mieluummin sitä bikinimissin kroppaa, kuin tuollaista laardipalloa. Poislukien tietysti ne läskistä innostuvat syöttäjämiehet, mutta niitä nyt on ehkä promille.
Mä en ymmärrä alkuunkaan. Eikös tuo miehen aarrekarttamalli nimenomaan konkretisoi sitä laihdutusta ja sen seurauksia (terveysvaikutuksia on varmasti vaikeampi havainnollistaa). Minua huvittaisi tuollainen juttu, enkä käsitä miten niin moni on vetänyt ap:n puolesta herneet nenään. No, tietty en ole itse ylipainoinen, joten ehkä juju piilee siinä.
Mun mielestä toi oli ihana ajatus! Mies on oikeasti nähnyt vaivaa ja tsempannut!
Ok, jos paino on arka paikka, kai tosta voi suuttua mutta mun mielestä toi oli lähinnä hauska ajatus
Kai se mies vaan hyvää tarkoitti