Oletteko kateelisia? :)
Mä oon 173/55 käykö kateeks? :) Pakko pitää kropasta huolta, kun on raskas työ. Syöminen ja liikkuminen tasapainossa ja kalorisaanti n. 1700 kcal/vrk.
Onkos muilla palstalaisilla yhtä timmä kehoo? ;)
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:53"]Ap... Mä olen 169cm ja painan 48 kiloa. En ole kateellinen sinulle, itse asiassa omassa kieroutuneessa maailmassani sinä olet lihava ja vielä ihan törkeän pitkä gasellikin. Hyh. Ja syöt ihan liikaa ja todennäköisesti et edes treenaa ollenkaan joten mahassasi on löysää. Ymmärrän että olet täällä kalastelemassa kehuja koska ana foorumilla saisit vain haukut. Hyi että.
[/quote]
Mut ohan 48kg tosi hyvä paino, ja oot varmaam hyvän näkönen. :) ja teen lihaskuntoa päivittäin, sekä uin, juoksen, pyöräilen, pelaan tennistä ja sulista :D
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 12:44"]
Kuinka jokua haluaa lihoa? Mä tykkään ku mun luut näkyy kauniisti ihon alta, ja olen monesti siitä kehuja saanut. Kaverit kysyvät multa laihdutusvinkkejä. :)
Ap
[/quote]
Kauneus on katsojan silmissä....
Esimerkiksi näistä tuon kakkoskuvan nainen on mielestäni huomattavasti seksikkäämpi ja kauniimpi, vaikka hänellä painoa onkin huomattavasti enemmän. Itsellä kävi niin että ollessani noin laiha ihmiset pyysivät laihdutusvinkkejä jne. Nyt näyttäessäni terveen urheilulliselta olen kuullut kuinka aiemmin näytin monen mielestä sairaalta. Ei siis kannata ihmetellä jos ihmiset eivät sinua kadehdi, pääasia kuitenkin että itse viihdyt omassa kehossasi ja painossasi.
http://archive.longislandpress.com/2011/05/31/leann-rimes-defends-thin-body-on-twitter-pictures/
http://www.fitsugar.com/Sporty-Bikini-Tops-30230283#opening-slide
En ole kateelinen kirjoitustaidottomale.
Onnea! Itse olin 172/54 ja se oli elämäni parasta aikaa. Nyt on 15 kiloa tuohon matkaa, mutta yritys on kova.
En ole kateellinen :) Työni takia minulta pitää löytyä lihasta, joten en päästä itseäni huonoon kuntoon :) Syön hyvin ja treeninä on työt :) Painoani en tiedä kun en puntaria omista. Mutta pituutta löytyy 172cm. Veikkaisin painon olevan 65-70. Tiedä vaikka enemmänkin :D
AP, oletko kaunis kasvoistasi? Tunnen kovasti treenaavan, hyväkroppaisen naisen. On vaan ihan hiton ruma, yrittää hakea kehuja kropallaan, kokonaisuus silti pysyy siellä ruman puolella. Haluaa, että muut olisivat kateellisia, mutta kun ei sitä älyäkään ole liiaksi suotu, kadehtivat on vähissä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:09"]
Mä oon 173/55 käykö kateeks? :) Pakko pitää kropasta huolta, kun on raskas työ. Syöminen ja liikkuminen tasapainossa ja kalorisaanti n. 1700 kcal/vrk.
Onkos muilla palstalaisilla yhtä timmä kehoo? ;)
[/quote]
Mä olin noissa mitoissa kuin kävin ensimmäisen työpaikan työhöntuloterveydentarkastuksessa. Olin 25 vuotias. Nyt 15 vuotta myöhemmin tilanne on toinen, mutta olen paljon onnellisempi <3
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:10"]Anoreksia on vakava sairaus.
[/quote]
Mutta en anaile! :)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:10"]Anoreksia on vakava sairaus.
[/quote]
Mutta en anaile! :)
Oh, on varmaan nätti kroppa. Käy kateeks, eli nauti omasta kehostasi!
T. 168/76
Ei käy kateeks. Täysin tyytyväinen omasta hoidetusta vartalostani. Onko sulla huono itsetunto?
Jätän tuon viestin huomioimatta. Vastaan vain otsikon kysymykseen, että olen todella harvoin kateellinen kennellekkään mistään. Olen oppinut että onnelisuus tulee siitä että on onnelinen siitä mitä on jo saanut.
Kyllä naisessa pitää muotoja olla, itse en pitäisi noin laihasta naisesta.
t. mies.
Olen timmimpi kuin sinä! 170/64 eli lihasta löytyy kun salilla käyn joka viikko. :) Kaikkea syön kohtuudella ja osaan nauttia elämästä. Toisin kuin sinä. :)
Timmi? Olet ruipelo. Urheilua harrastava 10cm lyhempi tyttäreni painaa 10kg enemmän ja hänessäkään ei ole montaa krammaa läskiä, vatsassa näkyy sixpacit jne.
Itse olen 169cm, 47kg ja syön noin 3000 kcal/päivä joten en ole kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:14"]Ei käy kateeks. Täysin tyytyväinen omasta hoidetusta vartalostani. Onko sulla huono itsetunto?
[/quote]
Miten niin hoidettu? Ei taida sulla olla samanlaisia mittoja. :D
No minulla on timmi ja urheilullinen kroppa, 165cm ja 54kg ;) Joten ei käy kateeksi. Tämän pidempi en haluaisi edes olla.
Ap... Mä olen 169cm ja painan 48 kiloa. En ole kateellinen sinulle, itse asiassa omassa kieroutuneessa maailmassani sinä olet lihava ja vielä ihan törkeän pitkä gasellikin. Hyh. Ja syöt ihan liikaa ja todennäköisesti et edes treenaa ollenkaan joten mahassasi on löysää. Ymmärrän että olet täällä kalastelemassa kehuja koska ana foorumilla saisit vain haukut. Hyi että.