Oletteko kateelisia? :)
Mä oon 173/55 käykö kateeks? :) Pakko pitää kropasta huolta, kun on raskas työ. Syöminen ja liikkuminen tasapainossa ja kalorisaanti n. 1700 kcal/vrk.
Onkos muilla palstalaisilla yhtä timmä kehoo? ;)
Kommentit (53)
Näin miehenä voin sanoa, että tuo 168/76 on varmaan seksikkäin tässä ketjussa.
Täytyy myöntää, että vähän kirpaisee...
t. 165/55
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:16"]Timmi? Olet ruipelo. Urheilua harrastava 10cm lyhempi tyttäreni painaa 10kg enemmän ja hänessäkään ei ole montaa krammaa läskiä, vatsassa näkyy sixpacit jne.
[/quote]
Läski sun tyttö on! Jos se kerta on 164/65 ja muka lihasta on.. pyh ja pah, miehet varmaan yökkää nähdessään sen. :D
[/quote]
Joo kuulehan ruipelo, kyllä se lihas vaan painaa enemmän kuin läski.
Hienoa sulle!:) mut ei luvut kaikkea kerro. Esim. Mä ite oon 163/49 ja raskaana...eli en oo missään timmissä kunnossa ja syönki mitä haluan..:)
Ei käy kateeksi. Olen juuri hyvä tämmöisenä kuin olen, ja se näkyy kyllä ulospäinkin itsevarmuutena ja iloisena kuplivana luonteena:) Ja olen muuten hiukan ylipainoinen. Käykö sinun kateeksi ihmisiä, jotka osaavat rakastaa omaa kehoaan puutteistaan huolimatta?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:16"]Timmi? Olet ruipelo. Urheilua harrastava 10cm lyhempi tyttäreni painaa 10kg enemmän ja hänessäkään ei ole montaa krammaa läskiä, vatsassa näkyy sixpacit jne.
[/quote]
Läski sun tyttö on! Jos se kerta on 164/65 ja muka lihasta on.. pyh ja pah, miehet varmaan yökkää nähdessään sen. :D
[/quote]
[/quote]
Ehkä painaa, mut toi tyttö on ylipainoinen, kun mä taas en :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:23"]Hienoa sulle!:) mut ei luvut kaikkea kerro. Esim. Mä ite oon 163/49 ja raskaana...eli en oo missään timmissä kunnossa ja syönki mitä haluan..:)
[/quote]
No mut oot kuiteski raskaana, eli ei se ny haittaa.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:24"]Ei käy kateeksi. Olen juuri hyvä tämmöisenä kuin olen, ja se näkyy kyllä ulospäinkin itsevarmuutena ja iloisena kuplivana luonteena:) Ja olen muuten hiukan ylipainoinen. Käykö sinun kateeksi ihmisiä, jotka osaavat rakastaa omaa kehoaan puutteistaan huolimatta?
[/quote]
Ei käy. Diggaan omastani myös, en halua olla läski ;D
Ei käy kateeksi, kun olen 173/54 ja syön mitä haluan.
Paino ja pituus eivät kerro onko vartalo hyvä vai huono. Sinulla voi kyllä olla hyvä, kun olet hoikka. Vartalon luonnollinen malli on paljon tärkeämpi tekijä. Vaikka mitat olisivat paperilla kohdillaan, henkilöllä voi olla silti esim. lyhyet jalat, olematon takapuoli tai rinnat, liian leveä alaosa tai hartiat, tasapaksu keskivartalo ilman vyötäröä, joita en itse laske hyvään vartaloon kuuluvaksi.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:16"]Timmi? Olet ruipelo. Urheilua harrastava 10cm lyhempi tyttäreni painaa 10kg enemmän ja hänessäkään ei ole montaa krammaa läskiä, vatsassa näkyy sixpacit jne.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ehkä painaa, mut toi tyttö on ylipainoinen, kun mä taas en :)
Ap
[/quote]
No lähes jokainen joka treenaa ja jolla on lihasta on "ylipainoinen" joka taas on aivan eri asia kuin että se olisi läskiä. Jos on lihasta niin ei ole ylipainoinen.
Tää on nyt joku teini taas joka on Demin sijaan eksynyt tänne. Get a life
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:14"]Ei käy kateeks. Täysin tyytyväinen omasta hoidetusta vartalostani. Onko sulla huono itsetunto?
[/quote]
Miten niin hoidettu? Ei taida sulla olla samanlaisia mittoja. :D
[/quote]
Ei niin, en ole yhtä pitkä kuin sinä vaan kymmenen senttiä lyhyempi. Luustoltani siro. Paino alkaa nelosella. Päivittäinen juoksuharrastus ja kasvisvoittoinen ruokavalio on minulle vartalonhoitoa. Lihaskunto pitää kiinteänä. Olen vuosia nähnyt vaivaa vartaloni eteen, mutta ei minulla ole tarvetta ylpeillä sillä, vaikka omista tuloksista tyytyväinen olenkin. Vartalon koostumus lienee jopa "tärkeämpi" mittari, kuin fysiologiset mitat. Laihan/kevyen kroppa saattaa olla todella löysä, kun taas painavan timmi ja lihaksikas.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:33"]Tää on nyt joku teini taas joka on Demin sijaan eksynyt tänne. Get a life
[/quote]
Heh, 26 vuotta on ikää :D
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:09"]Mä oon 173/55 käykö kateeks? :) Pakko pitää kropasta huolta, kun on raskas työ. Syöminen ja liikkuminen tasapainossa ja kalorisaanti n. 1700 kcal/vrk.
[/quote]
Mikä on katee? Entäs timmä?
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:33"]Tää on nyt joku teini taas joka on Demin sijaan eksynyt tänne. Get a life
[/quote]
Heh, 26 vuotta on ikää :D
[/quote]
Oletpa harvinaisen lapsellinen.
Olen 165cm ja 61kg ja ei en ole kateellinen. Jos painaisin suhteessa yhtä vähän niin olisin luiseva en timmi. Saisin myös sanoa heipat jo ennestään pienille tisseille ja pyöreälle takamukselle.
Omaa silmää miellyttää eniten normaalipainon rajoissa oleva vartalo ja mielellään sellainen jossa näkyy liikunta.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:09"]Mä oon 173/55 käykö kateeks? :) Pakko pitää kropasta huolta, kun on raskas työ. Syöminen ja liikkuminen tasapainossa ja kalorisaanti n. 1700 kcal/vrk.
[/quote]
Olen suunnilleen samoissa mitoissa, mutta tarvitsen ainakin 2500 kaloria päivässä etten laihdu. Siksi epäilen timmiyttäsi, koska tuolla kalorimäärällä ilmeisesti vain vetelehdit.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:20"]Näin miehenä voin sanoa, että tuo 168/76 on varmaan seksikkäin tässä ketjussa.
[/quote]
Selkokielellä:näin lihavana naisena voin sanoa jne.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:16"]Timmi? Olet ruipelo. Urheilua harrastava 10cm lyhempi tyttäreni painaa 10kg enemmän ja hänessäkään ei ole montaa krammaa läskiä, vatsassa näkyy sixpacit jne.
[/quote]