Oletteko kateelisia? :)
Mä oon 173/55 käykö kateeks? :) Pakko pitää kropasta huolta, kun on raskas työ. Syöminen ja liikkuminen tasapainossa ja kalorisaanti n. 1700 kcal/vrk.
Onkos muilla palstalaisilla yhtä timmä kehoo? ;)
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:54"]No ei käy kateeksi. Olen saman pituinen, mutta paino 52kg. Enkä todellakaan ylpeile sillä, kroppa on kauhean näköinen. Luut törröttää joka paikasta. Noilla mitoilla ei voi timmiksi kutsua vaan ruipeloksi.
[/quote]
Ap:n mitoilla en ole ruipelo. Luuni eivät törrötä. Riippuu rakenteesta miltä näyttää. Isoluinen tietenkin näyttää pahalta noilla mitoilla
En kyllä ole kateellinen tippaakaan! Treenaan kovaa ja sain tehdä aika paljon töitä että sain painon nousemaan tuosta. Nyt on kiva, kyykkytreenillä muokattu takapuoli entisen olemattoman perän sijaan. :)
Tuot mieleen kämppäkaverini opiskeluajoilta. Hän söi joka aamu fletkuvan viilin ja hänellä oli lattapylly ja huono kunto. Mutta laiha oli, kyllä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:33"]
Tää on nyt joku teini taas joka on Demin sijaan eksynyt tänne. Get a life
[/quote]
hahaha. läski yh?
miehesi lähti toisen miehen matkaan ?
En ainakaan aloittajalle ole kateellinen. Olen kateellinen jossain määrin ihmisille, jotka ovat pitkäpinnaisia, ajattelevia ja fiksuja.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:26"]
Ehkä painaa, mut toi tyttö on ylipainoinen, kun mä taas en :)
Ap
[/quote]Pääsi sisällä on läskiä.
En todellakaan. :D Olen itse juuri lihotuskuurilla.
T: 172 cm/55 kg
BMI lievän alipainon puolella. En minä ainakaan ole kateellinen. Hanki elämä.
Itse olen 165/55 ja mielestäni sopiva näin :). Ja ei käy kateeksi.
En kadehdi.Vuosi sitten painoin 51/171, ja näytin pahalta. Nyt vuoden ollut lihotuskuurilla, joka aika vaikeaa, kun haluan kuitenkin syödä myös terveellisesti.Nyt painoa 59, ja näytän paljon paremmalta. Rakas työ mullakin, ja siinäkin jaksan paremmin kuin luukasana.Kun ikää yli 30, ei tuo liika laihuus todellakaan näytä hyvältä, vaan naama roikkuu ym, lopeta ajoissa se kalorien laskeminen, ei sua kadehdita, vaan säälitään.
Painostasi kyllä mutta en pituudesta. Syystä tai toisesta mä pidän enemmäm lyhyistä naisista.
Kuinka jokua haluaa lihoa? Mä tykkään ku mun luut näkyy kauniisti ihon alta, ja olen monesti siitä kehuja saanut. Kaverit kysyvät multa laihdutusvinkkejä. :)
Ap
No ei käy kateeksi. Olen saman pituinen, mutta paino 52kg. Enkä todellakaan ylpeile sillä, kroppa on kauhean näköinen. Luut törröttää joka paikasta. Noilla mitoilla ei voi timmiksi kutsua vaan ruipeloksi.