Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että miesystäväni seuraa sijaintiani

Vierailija
27.12.2020 |

Liian monta sattumaa tapahtunut. Tiesi missä vähän kauempana olevassa kaupassa olin käynyt, muka joku puolituttu näki mut siellä. Mies on yllättäen tullut kadulla vastaan kun olen tullut kaverin luota, jota hän ei tunne, jne
Miten selvitän seuraako puhelintani, onko autossa paikannin, vai ehkä urheilukellossa, jonka olen saanut häneltä lahjaksi?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta folioita ja tee hattu.

Vierailija
82/86 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki sijaintipalvelut pois päältä. Teepä se niin ei enää kyttää, mikäli sitä harrastaa! Ahdistavaa, miettisin myös miehen vaihtoa sinuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko puhelimeen asentaa jonkun ohjelman etänä, jos ajatellaan että siinä on kuitenkin esim. sormenjälki pääsykoodina? 

Vierailija
84/86 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa sua urheilukellolla.

Tapailin syksyllä vähän aikaa miestä, joka sivulauseessaan kertoi asentaneensa 17 v tyttärensä puhelimeen jäljityssovelluksen. Ei pitänyt sitä mitenkään outona saati rikollisena tekona, oli kuulemma vain kätevämpi seurata missä tyttö menee.

Miehestä paljastui muutenkin besserwisser-taipumusta, tiesi kaikesta kaiken ja kaikkein parhaiten. Asetti itsensä yläpuolelleni ja oli jotenkin oudon holhoava ja isällinen. En oikein saanut selville mikä hänessä oli vikana, kun päällisin puolin vaikutti kunnolliselta mieheltä.

Vierailija
85/86 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten älykellon avulla pystyy seuraamaan?

Vierailija
86/86 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, onko selvinnyt mitään uutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi