Epäilen, että miesystäväni seuraa sijaintiani
Liian monta sattumaa tapahtunut. Tiesi missä vähän kauempana olevassa kaupassa olin käynyt, muka joku puolituttu näki mut siellä. Mies on yllättäen tullut kadulla vastaan kun olen tullut kaverin luota, jota hän ei tunne, jne
Miten selvitän seuraako puhelintani, onko autossa paikannin, vai ehkä urheilukellossa, jonka olen saanut häneltä lahjaksi?
Kommentit (86)
Mulla on kaikki sijaintipalvelut pois päältä. Teepä se niin ei enää kyttää, mikäli sitä harrastaa! Ahdistavaa, miettisin myös miehen vaihtoa sinuna.
Voiko puhelimeen asentaa jonkun ohjelman etänä, jos ajatellaan että siinä on kuitenkin esim. sormenjälki pääsykoodina?
Seuraa sua urheilukellolla.
Tapailin syksyllä vähän aikaa miestä, joka sivulauseessaan kertoi asentaneensa 17 v tyttärensä puhelimeen jäljityssovelluksen. Ei pitänyt sitä mitenkään outona saati rikollisena tekona, oli kuulemma vain kätevämpi seurata missä tyttö menee.
Miehestä paljastui muutenkin besserwisser-taipumusta, tiesi kaikesta kaiken ja kaikkein parhaiten. Asetti itsensä yläpuolelleni ja oli jotenkin oudon holhoava ja isällinen. En oikein saanut selville mikä hänessä oli vikana, kun päällisin puolin vaikutti kunnolliselta mieheltä.
Miten älykellon avulla pystyy seuraamaan?
Jännää, onko selvinnyt mitään uutta?
Osta folioita ja tee hattu.