Epäilen, että miesystäväni seuraa sijaintiani
Liian monta sattumaa tapahtunut. Tiesi missä vähän kauempana olevassa kaupassa olin käynyt, muka joku puolituttu näki mut siellä. Mies on yllättäen tullut kadulla vastaan kun olen tullut kaverin luota, jota hän ei tunne, jne
Miten selvitän seuraako puhelintani, onko autossa paikannin, vai ehkä urheilukellossa, jonka olen saanut häneltä lahjaksi?
Kommentit (86)
Itse sain vuosia sitten exältä läppärin lahjaksi, ja epäilen edelleen että siinä oli jonkinlainen vakoiluohjelma. Hän tiesi liian hyvin mitä kirjoittelin anonyymeille nettipalstoille tai sähköiseen päiväkirjaani, mitä ja minkähintaisia asioita olin tilannut verkkokaupasta tms. Todisteita en koskaan saanut. Myöhemmin ostin itselleni uuden läppärin ja ex yritti kovasti päästä auttamaan sen alkuasetusten, virusturvien ja sen sellaisten asentamisessa ja suorastaan loukkaantui kun sanoin hoitavani ne itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toisen sijaintia voisi seurata? Olen myös miettinyt että voiko toisen whatsappia tms. kirjoittelua seurata jotenkin? Minusta tuntuu että mieheni on hyvinkin perillä asioista mitä vain viestittelen ystävieni kanssa. Kuulostan vainoharhaiselta, tiedän. Mutta tämä mietityttää kuitenkin.
Whatsappia voi käyttää myös tietokoneella, mitäpä jos hän näkee kaikki viestisi...
No ei näe. Siihen tarvitaan puhelimen linkitys.
Ja sen voi tehdä sillä aikaa kun toinen nukkuu tai on suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Eikös seuraaminen ole laitonta? Haluan käräyttää siten että voin tehdä rikosilmoituksen. Mun pitää varmaan jättää kello jonkun kaverin luo, auto toisen luo ja itse kännykän kanssa kolmanteen paikkaan ja seurata missä äijää näkyy.
Ap
Eikö ole yksinkertaisempaa jättää avaimet pöydälle ja lähteä kävelemään?
Vierailija kirjoitti:
Itse sain vuosia sitten exältä läppärin lahjaksi, ja epäilen edelleen että siinä oli jonkinlainen vakoiluohjelma. Hän tiesi liian hyvin mitä kirjoittelin anonyymeille nettipalstoille tai sähköiseen päiväkirjaani, mitä ja minkähintaisia asioita olin tilannut verkkokaupasta tms. Todisteita en koskaan saanut. Myöhemmin ostin itselleni uuden läppärin ja ex yritti kovasti päästä auttamaan sen alkuasetusten, virusturvien ja sen sellaisten asentamisessa ja suorastaan loukkaantui kun sanoin hoitavani ne itse.
Varmaan ollut keylogger.
Vierailija kirjoitti:
Eikös seuraaminen ole laitonta? Haluan käräyttää siten että voin tehdä rikosilmoituksen. Mun pitää varmaan jättää kello jonkun kaverin luo, auto toisen luo ja itse kännykän kanssa kolmanteen paikkaan ja seurata missä äijää näkyy.
Ap
Eikö kannattaisi enemmin kysyä neuvoa vaikka naisten linjasta? Turhaan lähdet virittämään miehelle jotain ansoja, voi olla pahat seuraukset jos mies on tarpeeksi hullu. Tärkeintä olisi nyt vaan päästä irti tuosta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEikö ole yksinkertaisempaa jättää avaimet pöydälle ja lähteä kävelemään?
No me ei edes asuta yhdessä. Ja eroaminenkaan tuskin lopettaa seuraamista. Mutta tarvitsen todisteita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet on mustiksia ja kontrollinhaluisia berz ereig iä.
Minua on seurattu vuodesta 2007. Löysin auton alta gps-paikantimen, oli teipattu ja teippi irronnut hiukan. Ihmettelin, että mikä lanka roikkuu, vetäisin ja paljastui lähetin.
En edes tiedä, kuinka monta kertaa puhelimeeni ja tietokoneeseeni on hakkeroitu. Jollakin on tosi jännää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me ei edes asuta yhdessä. Ja eroaminenkaan tuskin lopettaa seuraamista. Mutta tarvitsen todisteita.
Ap
Ota itsellesi tärkeät jutut talteen ja laita kaikki tehdasasetuksille eli tyhjennä laitteet. Aja läpi laaja tyhjennys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on seurattu vuodesta 2007. Löysin auton alta gps-paikantimen, oli teipattu ja teippi irronnut hiukan. Ihmettelin, että mikä lanka roikkuu, vetäisin ja paljastui lähetin.
En edes tiedä, kuinka monta kertaa puhelimeeni ja tietokoneeseeni on hakkeroitu. Jollakin on tosi jännää.
Exäkin ilmeisesti laittoi puhelimeeni jonkun paikantimen. Oli todella mustasukkainen. Ajattelin, että olkoot, jos paikannin helpottaa hänen oloaan.
Vierailija kirjoitti:
Höh, me jaetaan toistemme sijainnit jatkuvasti. Helpottaa elämää ja ajoituksia, kun näkee missä toinen liikkuu. Tuo myös turvaa jos oon yksin liikkeellä jossain kaupungilla.
Tämä olisi mielestäni todella ahdistavaa. Haluan muutenkin joskus poistua himasta ilmottamatta sen tarkemmin mihin olen menossa.
Täh? mua ei svoi euraa kukaan. Ehkä jotkut kouluajan psykopaatit mutta mulla ei ole edes älälälälälääläläälypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, kuinka monta kertaa puhelimeeni ja tietokoneeseeni on hakkeroitu. Jollakin on tosi jännää.Exäkin ilmeisesti laittoi puhelimeeni jonkun paikantimen. Oli todella mustasukkainen. Ajattelin, että olkoot, jos paikannin helpottaa hänen oloaan.
Kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
No kysy siltä ihan suoraan.
Alapeukuttajat haluaa ryhtyä joihinki ihmeellisiin kikkailuihin? Mä ainakin kysyisin suoraan, "hei, seuraatko mua jotenkin kun näytät aina tietävän missä liikun?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, kuinka monta kertaa puhelimeeni ja tietokoneeseeni on hakkeroitu. Jollakin on tosi jännää.Exäkin ilmeisesti laittoi puhelimeeni jonkun paikantimen. Oli todella mustasukkainen. Ajattelin, että olkoot, jos paikannin helpottaa hänen oloaan.
Kammottavaa.
Tiedän, mutta oli hyvin mustasukkainen. Se on sairaus, ei sille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOta itsellesi tärkeät jutut talteen ja laita kaikki tehdasasetuksille eli tyhjennä laitteet. Aja läpi laaja tyhjennys.
Mutta kun haluan käräyttää miehen laittomasta toiminnasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysy siltä ihan suoraan.
Alapeukuttajat haluaa ryhtyä joihinki ihmeellisiin kikkailuihin? Mä ainakin kysyisin suoraan, "hei, seuraatko mua jotenkin kun näytät aina tietävän missä liikun?"
Huomaa, ettet ole ollut sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa tekemisissä. Käräyttäminen on siksi hyödyllistä, että saa todistusaineistoa tulevaa varten. Tuollainen ihminen ei välttämättä luovuta, vaikka ero tulisi ja ajankohtaiseksi voi tulla jopa lähestymiskiellon hakeminen.
Tuollaiset ihmiset menee pahemmiksi jos heidän antaa seurata. Heidän sairaus pahenee. Laita heti stoppi.