Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että miesystäväni seuraa sijaintiani

Vierailija
27.12.2020 |

Liian monta sattumaa tapahtunut. Tiesi missä vähän kauempana olevassa kaupassa olin käynyt, muka joku puolituttu näki mut siellä. Mies on yllättäen tullut kadulla vastaan kun olen tullut kaverin luota, jota hän ei tunne, jne
Miten selvitän seuraako puhelintani, onko autossa paikannin, vai ehkä urheilukellossa, jonka olen saanut häneltä lahjaksi?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä ihan suoraan.

Vierailija
2/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä puhelin, kello ja auto kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toisen sijaintia voisi seurata? Olen myös miettinyt että voiko toisen whatsappia tms. kirjoittelua seurata jotenkin? Minusta tuntuu että mieheni on hyvinkin perillä asioista mitä vain viestittelen ystävieni kanssa. Kuulostan vainoharhaiselta, tiedän. Mutta tämä mietityttää kuitenkin.

Vierailija
4/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten teen mitä? Miten mies siitä kärähtää?

Ap

Vierailija
5/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia puhelinappeja ainaki on olemassa.

__

Testaa niin että mene paikkaan a ja lähetä sieltä viesti jossa kerrot olevasi paikassa b. 

Reaktio tähän kertoo paljon.

Vierailija
6/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puhelimesta sijaintitiedot pois päältä.

Vierailija
7/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut puolisot tekee tuota oikeasti. Suoraa kysymällä ei takuulla vastaa mitään.

Vierailija
8/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten teen mitä? Miten mies siitä kärähtää?

Ap

Tapaat kavereita, harrastat, käyt töissä, jne.

Vierailija
9/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toisen sijaintia voisi seurata? Olen myös miettinyt että voiko toisen whatsappia tms. kirjoittelua seurata jotenkin? Minusta tuntuu että mieheni on hyvinkin perillä asioista mitä vain viestittelen ystävieni kanssa. Kuulostan vainoharhaiselta, tiedän. Mutta tämä mietityttää kuitenkin.

Voi olla että vain lukee salaa viestit kun nukut tai olet suihkussa tms. Monen puhelimen näppäinlukko on esim. oma syntymäaika, vaihda näppäinlukko joksikin toiseksi ja katso onko yhtä perillä enää. 

Vierailija
10/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa tosiaan. Laita muka viestiä miespuoliselle kaverillesi. Tarttuu tuohon takuulla.

Vierailija
11/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Whatsappia voi käyttää myös tietokoneella, mitäpä jos hän näkee kaikki viestisi...

Vierailija
12/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin seurataan. Ja varmaan nyt katsotaan kameran kautta. Keksivät aina uuden tavan päästä käsiksi puhelimeen, kun olen saanut poistettua ”heidät” sieltä.

Miksi seuraatte minua? Minulla ei ole mitään hätää, kaikki on hyvin.

Vierailija
13/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se kello on sun ranteessa niin siinä on gps paikannus josta saa tiedot tilattua sähköpostiinsa. Laita gepsit pois laitteista etkä jaa mihinkään sijaintiasi. Estät myös googlen tekemästä sitä.

Vierailija
14/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whatsappia voi käyttää myös tietokoneella, mitäpä jos hän näkee kaikki viestisi...

Sekin vielä. Ei ole mitään salaisia viestejä.

Vierailija
15/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei näe. Siihen tarvitaan puhelimen linkitys.

Vierailija
16/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, me jaetaan toistemme sijainnit jatkuvasti. Helpottaa elämää ja ajoituksia, kun näkee missä toinen liikkuu. Tuo myös turvaa jos oon yksin liikkeellä jossain kaupungilla.

Vierailija
17/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sattumia ja sit ei ole sattumia. Laita stoppi touhulle ennenkuin tulee vahinkoa sulle. Salatouhuista ei seuraa mitään hyvää. Pahimmassa tapauksessa väärinkäsityksiä ja tyyppi saattaa käsittää jonkun miestyökaverisi suhteeksi tai jotain. Hänellä ei selkeästi ole asiat ok jos tekee tuollaista.

Vierailija
18/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se seuraaminen jotenkin? Jos et ole petostelemassa, niin eiköhän se kypsy kauppareissujesi seuraamiseen.

Ps. jos reillä on yhteinen s-kortti niin näkee mitä ja mistä olet ostanut.

Vierailija
19/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on salaisia viestejä puhelimessa tai viimeistään kaverien asiat ei ole puolison asioita. Mieti sitä.

Vierailija
20/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös seuraaminen ole laitonta? Haluan käräyttää siten että voin tehdä rikosilmoituksen. Mun pitää varmaan jättää kello jonkun kaverin luo, auto toisen luo ja itse kännykän kanssa kolmanteen paikkaan ja seurata missä äijää näkyy.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi