Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että miesystäväni seuraa sijaintiani

Vierailija
27.12.2020 |

Liian monta sattumaa tapahtunut. Tiesi missä vähän kauempana olevassa kaupassa olin käynyt, muka joku puolituttu näki mut siellä. Mies on yllättäen tullut kadulla vastaan kun olen tullut kaverin luota, jota hän ei tunne, jne
Miten selvitän seuraako puhelintani, onko autossa paikannin, vai ehkä urheilukellossa, jonka olen saanut häneltä lahjaksi?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snapchatissa on helppo stalkata jos on vahingossa sijaintijako päällä.

Mun pitäisi vahingossa myös olla snapchatissä

Vierailija
62/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä temppuja + yksityisetsivä joka paikkaan piiloon, minne seurantalaite on kulloinkin jätetty. Voi kirjata tarkistuskäynnit ylös. Tai ehkä etsivällä olis parempiakin ideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se kello Helsinki - Rovaniemi junaan. Sillä saa vilskettä aikaan jos seuraa.

Pistä kello menemään suoraan Kemijärvelle saakka. Tuona aikana vaihtaisin osoitetta ja tuhoisin saastuneet laitteet. Numero sekä meili kanssa uusiksi.

Vierailija
64/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma, mutta luulen, että meidän auto taitaa tallentaa sijantitietoja. Laskee samalla bensan kulutusta ja muuta sellaista.

Vierailija
65/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sometilit piiloon ja jätkä estolle

Vierailija
66/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kiva 😊

Jep. Avattiin joululahjasuklaalevy :D

Vierailija
67/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kauhea toisten vainoaminen on sairasta . Demonit seuraa toisia . Eikä muiden uskontojen ihmisiä saa seurata laittomasti . Kaikki pettää miehet käy vieraissa itse joten heille ei pidä antaa mitään eri vapauksia kyttäämisessä . Miehet pettää ihan hirveesti vaimojaan joka paikassa . Bordellit on täynnä vaimojaan pettäviä miehiä eikä niillä miehillä ole mitään oikeutta vaatia muilta mitään. Baarit on täynnä gigoloja joilla on vaimot. Ei kyllä noin sairasta voi sallia täällä . Eikä hyväksyä . On oikeus yksityisyyteen . Vapaus elää ja liikkua myös naisilla. Miesten pahat teot on heidän syntinsä . Miten kasvattaa lapset noin sairaiksi ? Älä seuraa älä vainoa älä vakoile. Ole normaali.

Vierailija
68/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tossa TV sarjassa ranskalainen vakooja sarja on totta noi seurantalaitteet mitä siinä on . Ei saa seurata ketään se voi olla pakkomielle tahallista kiusantekoa . Sairasta vapauden riistoa ! Laitonta. Pyydät jonkun tutkimaan . Et ota kännyä mukaan vaan päin vastoin pyydä joku viemään se avattuna toiseen paikkaan missä et itse ole .

Vierailija
69/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuvaa salaa ketään kirjoitti:

Toi kauhea toisten vainoaminen on sairasta . Demonit seuraa toisia . Eikä muiden uskontojen ihmisiä saa seurata laittomasti . Kaikki pettää miehet käy vieraissa itse joten heille ei pidä antaa mitään eri vapauksia kyttäämisessä . Miehet pettää ihan hirveesti vaimojaan joka paikassa . Bordellit on täynnä vaimojaan pettäviä miehiä eikä niillä miehillä ole mitään oikeutta vaatia muilta mitään. Baarit on täynnä gigoloja joilla on vaimot. Ei kyllä noin sairasta voi sallia täällä . Eikä hyväksyä . On oikeus yksityisyyteen . Vapaus elää ja liikkua myös naisilla. Miesten pahat teot on heidän syntinsä . Miten kasvattaa lapset noin sairaiksi ? Älä seuraa älä vainoa älä vakoile. Ole normaali.

Vainoaminen on sinällään sallittua sillä saat max. 2v. kakkua ja sitten taas ulos. Ihmisen henki tuntuu olevan yhtä halpa. Ehdotat sitä ettei vainottu saa tehdä mitään, vainoajan pitäisi antaa olla.

Vierailija
70/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysy siltä ihan suoraan.

Alapeukuttajat haluaa ryhtyä joihinki ihmeellisiin kikkailuihin? Mä ainakin kysyisin suoraan, "hei, seuraatko mua jotenkin kun näytät aina tietävän missä liikun?"

Huomaa, ettet ole ollut sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa tekemisissä. Käräyttäminen on siksi hyödyllistä, että saa todistusaineistoa tulevaa varten. Tuollainen ihminen ei välttämättä luovuta, vaikka ero tulisi ja ajankohtaiseksi voi tulla jopa lähestymiskiellon hakeminen.

Okei, mutta voi sen käräyttää myöhemminkin. Miehen reagointi kysymykseen kyllä varmaankin selventäisi tilannetta.

Vierailija
71/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten älykelloa voi seurata?

Riippuen älykellon ominaisuuksista, voit luoda sille tilin, josta voit käydä katsomassa esim. kännykkäsi tai tietokoneesi kautta mitä reittejä olet juossut.

Vierailija
72/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös seuraaminen ole laitonta? Haluan käräyttää siten että voin tehdä rikosilmoituksen. Mun pitää varmaan jättää kello jonkun kaverin luo, auto toisen luo ja itse kännykän kanssa kolmanteen paikkaan ja seurata missä äijää näkyy.

Ap

Laitat ne älylaitteet vaan kiinni kun poistut kotoa.

Vierailija
73/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso onko puhelimessasi tai tietokoneessasi ylimääräinen sovellus tai otatko pois sijainnin jako -toiminnot jo olemassa olevista sovelluksista /laitteista. Lähde pois vaivihkaa miehen luota, ei kannata seurustella, jos on hän seuraa joka paikkaan. Tunnustele laukun ja takin vuoret, katso asunto /auto läpi onko ylimääräistä laitetta, vaikka se on naurettavaa - mutta kun kerrankin saa leikkiä etsivää. Laita joku alusta alle ja maatessa näkee taskulampun kanssa pöytien alle. :D

Vierailija
74/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään että ei vain sovellukset, vaan jos on joku ohjelmisto ladattu, näkee päivämäärän milloin, esim. tarpeeksi pätevässä huoltoliikkeessä.

Vierailija
75/86 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen voi myös viedä huoltoliikkeeseen tutkittavaksi seurantaohjelmien varalta. Itse ottaisin selvää missä laitteessa seuranta on ja tekisin rikosilmoituksen. Noin hullu ihminen voi alkaa vainota eron jälkeen ja silloin on hyvä olla näyttöä että on käyttäytynyt rikollisesti aikaisemminkin.

Vierailija
76/86 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin eilen kellon pois käytöstä ja tänään mies kyseli, oonko ollenkaan lenkillä käynyt. Olen kyllä käynyt..

Mulla on itsellä kännykässä sovellus, mistä näen tallennetut harjoitukset ym, mutta voiko kello olla yhdistetty kahteen kännykkään?

Ap

Vierailija
77/86 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/86 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duunikaverin mies (nyt ex) sekos ja alkoi jäljittämään laittamalla autoon paikantimen ja kännykkään pisti jonkun ohjelman jolla seuras sähköpostia ja tekstareita.

Vierailija
79/86 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä kello postilla itsellesi

Vierailija
80/86 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kello postilla itsellesi

Ja jos katoaa postissa, tuo mies pystyy selvittämään mistä löytyy =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi