Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarpiin (ehkäisyyn) kookosöljyä?

Vierailija
29.05.2014 |

Edellisessä raskaudessa arpia alkoi tulla viikon 25 jälkeen, vaikka rasvasin itseäni aamuin illoin kosteusvoiteilla. Uusia arpia ei ole tullut, enkä niitä haluaisi, joten auttaisko kookosöljy? Kellään kokemusta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt bio oilia, toimii ainakin hyvin :)

Vierailija
2/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden arpien tuloa voi ulkoisesti rasvaamalla ehkäistä. Muutenhan niitä ei olisi kellään, kun kaikki käyttäisivät tätä helppoa keinoa. Kookosöljy on kyllä hyvää raskausaikana, kun siinä ei ole kaiken maailman kemikaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että rasvaus auttaa. Kysehän on nahan repeämisestä, eikä rasvaus mitenkään venytä ja  luo uutta nahkaa. Itse en rasvanut ollenkaan, eikä minulla ole yhtään arpea. Ystäväni rasvasi kaikilla mahdollisilla rasvoilla, mutta hänellä on vatsa täynnä arpia.

Vierailija
4/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva ei automaattisesti auta mutta se saattaa ehkäistä arpia sillä joustava ja kosteutettu iho venyy ja palautuu helpommin.

Vierailija
5/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihorasvat pehmentävät vain ihon pintaa, repeämistä ei voi estää sieltä syvemmistä kerroksista, johon ratkeamat ja arvet tulevat.

Vierailija
6/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no auttaa tai ei :/ Venyvä iho kutisee niin haluan myös senkin takia rasvata.

Vierailija
7/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin Body Shopin kaakovoita. Siitä ei ainakaan ollut mitään hyötyä. Päivittäisestä rasvaamisesta huolimatta tulin täyteen arpia.

Vierailija
8/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viikkolla 21 käytän nimenomaan luomu kookosöljyä vatsaan, suosittelen imeytyy kivasti ja kosteuttaa hyvin. Ei arpia estä mutta kyllä kosteutettu ja hoidettu iho kestää rasitusta paremmin kuin kuiva ei hoidettu. Eli hoida ihoasi kyllä se parempi on kun ei hoidettu :)

Vierailija
9/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku tossa sanoi ettei arpien tuloa voi rasvaamalla estää, niin on sekin kyllä totta että iho joustaa paremmin kun se on hyvin kosteutettu. Uskon että raskausarpeni jäivät hyvin minimaaliseksi koska öljysin ihoni ja koska välttelin kemikaaleja käytin kookosöljyä. En myöskään revennyt. Sain ekan synnytyksen jälkeen 1 tikin pieneen haavaumaan, muuten molemmat synnytykseni ilman repeämiä. Öljyämisestä ehkä oli apua tässäkin.

Vierailija
10/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy kosteuttaa vain ihon pintaa, raskausarpien repeämät tulevat paljon syvemmälle, joten eipä sillä taida merkitystä olla. Niin syvälle ei siis voi kosteuttaa, että sillä olisi vaikutusta. Mutta jos on kuiva iho ja tarvitsee rasvausta, kookosöljy on kyllä hyvä vaihtoehto.

Vierailija
11/15 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne vaalenevat melkein huomaamattomiksi.

Vierailija
12/15 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä artikkeli aiheeseen liittyen: kookosöljy raskausarpiin

Vierailija
13/15 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti taitaa olla henkilön ihosta kii. Äidilläni 4 lasta ja ei yhtään raskausarpia, jotka teki 60-70 luvulla, ilman rasvoja. Itsellä ei lapsia, mutta saan raskausarpia jo parin kilon painonnoususta. Olen niitä ihan täynnä. Pohkeet, perse, maha, tissit,reidet....

Vierailija
14/15 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras voide raskausarpiin - https://shуtobuy.fi Käytin kahdessa raskaudessa eikä raskausarpia tullut. 

Vierailija
15/15 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kookosöljy ei riitä. Iho tarvitsee useampia öljyjä. Kookosöljy ei sisällä kaikkia ihon tarvitsemia vitamiineja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme