”Halusin vain antaa hyvänyön suukon” - mies pussasi kaveriani
Eräs vähän vieraampi ystäväni oli eilen meillä, ja illan kuluessa istui mieheni viereen sohvalle. Koko loppuillan oli sit ihmeellistä menoa kun nainen mm. otti mieheni käden käsiinsä ja jopa silitti kämmenselkää. Jossain vaiheessa mieheni myös taputti naista polvesta. sit kun nainen teki lähtöä yömyöhään, niin hän pussasi mua poskelle ja miestäni poskelle JA SUULLE ja tämän jälkeen mieheni vielä erikseen pussasi häntä suulle. Sit nainen lähti. Kun kysyin mieheltä että mitä vtua hän meinasi, niin ”halusin vain antaa hänelle hyvänyön suukon”. Olen nyt ihan helevetin kiukkunen miehelleni ja ystävälleni. Miehen mielestä ei ole tapahtunut mitään, kuulemma pillastuin turhasta.
Eikö hyvänyön suukot kuulu ainoastaan omalle kumppanille???? Mitä seuraavaksi? Olemme naimisissa, olleet monta vuotta. Mitä ihmeen sekoilua tämä nyt on?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mies tunne katumusta. On maannut koko päivän työhuoneen sohvalla. En ole aamun jälkeen kunnolla nähnytkään, kun on niin loukkaantunut siitä kun ripitin häntä yöllä asiasta. Että tämmöinen aviomies mulla.
-ap
Käsittämätöntä käytöstä! Luulisi että olisi edes nyt katuvainen kun pää on selvä. Olen tosi kiukkuinen puolestasi.
Minä laittaisin kyllä eron vireille ja heti! Törkeä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mies tunne katumusta. On maannut koko päivän työhuoneen sohvalla. En ole aamun jälkeen kunnolla nähnytkään, kun on niin loukkaantunut siitä kun ripitin häntä yöllä asiasta. Että tämmöinen aviomies mulla.
-apUskomaton pelle on kyllä miehesi. Tottunut ilmeisesti käyttäytymään kuin sika kustannuksellasi. Tässä ketjussa oli monia hyviä pointteja mitä sinun kannattaa Ap pohtia suhteenne jatkon kannalta. Ellet sitten tiedostaen valitse olla tuollaisen paskiaisen kanssa avioliitossa.
Mieskö tässä on ainut vikapää? Oikeasti? Ap:n kaverilla ei mitään vastuuta mistään?
Eroa jos et voi hyväksyä käytöstä, itse en eroaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apUskomaton pelle on kyllä miehesi. Tottunut ilmeisesti käyttäytymään kuin sika kustannuksellasi. Tässä ketjussa oli monia hyviä pointteja mitä sinun kannattaa Ap pohtia suhteenne jatkon kannalta. Ellet sitten tiedostaen valitse olla tuollaisen paskiaisen kanssa avioliitossa.
Mieskö tässä on ainut vikapää? Oikeasti? Ap:n kaverilla ei mitään vastuuta mistään?
Ap ei ole naimisissa kaverinsa kanssa. Ne välit voi pistää poikki vaikka viestillä. Aviomies taas on vastuussa liittonsa tilasta ja siitä että käyttäytyy asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole naimisissa kaverinsa kanssa. Ne välit voi pistää poikki vaikka viestillä. Aviomies taas on vastuussa liittonsa tilasta ja siitä että käyttäytyy asiallisesti.
Itse en laittaisi edes viestiä, ei ole selittelyjen arvoinen. Jos kaverin päässä liikkuu edes jotain, niin ymmärtää kyllä välien katkaisemisen. Ja tosiaan komppaan edellistä, aviomiehen kanssa Ap:n oletettavasti tulisi jatkaa elämää joten ne välit pitää selvittää tavalla tai toisella. Kaveri on yksi lysti, kun ei ilmeisesti ole edes läheinen.
Mies on ollut aamusta lähtien työhuoneessa, muutaman kerran käynyt vessassa, käynyt syömässä jotain, yhden ainoan kerran sanoi mulle ”heippa, mitä sä teet”. Siis heippa?!?! Lapsi kävi kerran katsomassa häntä kun oli huolissaan miksi isi nukkuu koko päivän.
Siellä työhuoneessa se mököttää nytkin ja varmaan jää nukkumaankin sinne. Katsotaan, mitä huominen tuo tullessaan. Ollaan kumpikin ensi viikko lomalla. Taitaa tulla mukava lomaviikko.
Sanallakaan ei ole sanonut olevansa pahoillaan tai pyytänyt anteeksi. Täysi ääliö.
-ap
Suomalaiseen tapakulttuuriin ei kuulu tervehdys-, ero-, eikä hyvänyönsuukot.
Jätä se sika.
Miten paska voikaan AVIOmies olla? Miksi menit naimisiin tuollaisen kanssa?
Ap tässä terve. Mies lähti aamiaisen jälkeen asioille, ja laittoi tekstiviestin että pyytää anteeksi mutta se kaikki oli vain viatonta sosiaalisuutta. Hän palasi kotiin reilu tunti sitten. Lapsi ei ollut silloin kotona ja mies otti asian puheeksi, että hän pyytää anteeksi mutta asiassa ei ollut mitään sellaista, mistä pitäisi suuttua, että se oli viatonta ja ylireagoin. No, illan kuluessa oli tapahtunut mm. että mies oli pitänyt kättään naisen polvella useamman kerran, nainen oli ottanut mieheni käden käsiinsä ja silitellyt kättä ja sitten tämä pussaaminen illan päätteeksi. Että sellaista viatonta sosiaalisuutta. Halusin katsoa mihin asti mieheni ja ystäväni ovat valmiita menemään minun silmieni alla. Sen kyllä tietää mihin olisi ilta päättynyt jos en olisi ollut paikalla.
Nyt mies on taas siellä työhuoneessa mököttämässä kun kannan ”edelleen kaunaa”.
Ystävälleni en ole laittanut mitään viestiä tms. mutta eiköhän ystävyys ollut tässä.
T. Ap
Jo on pokkaa ukkelilla mököttää kun hän tässä on se joka on väärin tehnyt samoin kuin ystäväsi.
Miehesi ei tunne katumusta tai syyllisyyttä, koska ei koe tehneensä mitään väärää. Hänestä se oli vain viatonta, hah! Näin nämä tietyn tyyppiset miehet ajattelevat - että heillä on oikeus avioliitossakin viattomasti suudella, kosketella tai vaikka panna vierasta naista. AINA löytyy selityksiä ja aina yritetään selittää asia parhain päin. Tarpeeksi monta kertaa uskot, lopulta ymmärrät että koko liitto on perustunut valheelle.
En voi sanoa puoledtaan enkä vastaan, että onno provo vai ei, koska voin sanoo kaikille epäilijöille, että tälläisiä "kömmellyksiä" voi sattuu ihan kelle tahansa ihan oikeasti todellisessa elämässä. Eli tää ei oo ees mikään pelkkä elokuva klisee juttu...
Mut jos aloittaja tää tosiaan pitää paikkansa, niin kysy mieheltäs, että miksi hän oikeasti teki noin. Kerro, että kyllä sulla on siihen ihan aihetta, sillä tuo mitä kaveri teki mihellesi, miehesi hänelle takaisin niin oli väärin.
Sano, että haluat pitää vähän aikaa taukia ja olla yksin, ja jos jollain tutulla on mökki niin pyydä että pääset 3 päiväksi sinne. Tai lähde yöksi jollekkin muulle kaverille yökylään, ja pitäkää hauskaa jotta pystyt käsittelemään asiaa paremmin ja oltua rennompi.
Jos tuntuu helpommakta, kirjoita sun ajatukset paperille kirjeen mallissa ja anna miehellesi.
Sanot, että tämä on sinulle minulta, lue se tarkkaan. Istukaa yhdessä olohuoneeseen, ja katso että hän lukee sen.
Kun hän on lukenut sen, kysy mitä mieltä hän oli siitä.
Jos sanoo, että ylireagoit, kysy häneltä ymmärtääkö hän miksi sinä yliragoit.
Kysy häneltä, miksi minun pitäisi olla hiljaa asiasta jonka tunnen epämukavaksi ja epäilyttäväksi.
Kysy, mitä ajatuksia hänellä oikeasti mahtaa olla kaverianne kohtaan.
Pyydä häntä sanomaan suoraan, jos akkaa haluaa vaihtaa, niin tulee sekin heti kättelyssä hoidettua.
Kysypä siltä ukoltasi onko ihan OK jos sinä pussailet ihan viattomasti miehen kavereiden kanssa?
Eihän tuossa nyt vielä mitään tapahtunut, mutta olisihan sitä tapahtunut, jos ap ei olisi ollut paikalla.
Pitkä keskustelu mitä mies oikein haluaa ja meinaa. Naiseen viilentäisin välit.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä siltä ukoltasi onko ihan OK jos sinä pussailet ihan viattomasti miehen kavereiden kanssa?
Eihän viattomassa pusussa varmasti mitään väärää ole. Mutta ap:n mies ei viattomasti pussaillut.
ohis
Nyt on keskusteltu miehen kanssa taas. Syyksi tälle törkeälle käytökselleen hän on nyt sanonut:
-että hän on iloinen karjalainen. heikäläisillä on tapana kosketella keskustelukumppania
-ei ymmärtänyt tekevänsä mitään väärää
- ”ehkä mä ajattelin siinä kohdassa että pääasia että edes joku muhun koskee” (meillä on seksiä 1-2 krt viikossa ja paljon hellyyttä, minkä mies itsekin myönsi, eikä enää osannut perustella miksi sanoi sit noin)
- meillä oli ollut jouluaattona vähän sanaharkkaa joten hänellä oli vähän alakuloinen olo tapaninpäivänä edelleen
- se oli toverillinen suukko
Lisäsi myös, että se ei ole oikein jos minä toverillisesti suutelisin hänen ystäväänsä tai silittelisin kättä ja pitäisin kättä polvella mutta hän voi kättä naisen polvella pitää koska karjalaiset koskettelee keskustelukumppaneitaan ”keskustelun ja illanvieton timmellyksessä”.
Ottaisin avioeron heti, jos meillä ei olisi lasta. Nyt pitää vähän miettiä, ero tuntuu niin raskaalta. Mutta luulenpa ettei nää ”karjalaiset” pusuttelut ole tässä... on varmaan ollut kaikenlaisia toverillisia kosketteluja ja panoja pitkin matkaa. Ja tulee varmasti jatkossakin olemaan.
Sanoin miehelle että hän vaikuttaa narsistilta joka ei kykene ottamaan vastuuta teoistaan, mistä hän loukkaantui koska ”ei tunnista itseään kuvauksesta”. Sanoin, että ehkäpä otan eron ihan pian, mikä hieman miestä järkytti mut ilmeisesti hän odottaa että annan anteeksi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on keskusteltu miehen kanssa taas. Syyksi tälle törkeälle käytökselleen hän on nyt sanonut:
-että hän on iloinen karjalainen. heikäläisillä on tapana kosketella keskustelukumppania
-ei ymmärtänyt tekevänsä mitään väärää
- ”ehkä mä ajattelin siinä kohdassa että pääasia että edes joku muhun koskee” (meillä on seksiä 1-2 krt viikossa ja paljon hellyyttä, minkä mies itsekin myönsi, eikä enää osannut perustella miksi sanoi sit noin)
- meillä oli ollut jouluaattona vähän sanaharkkaa joten hänellä oli vähän alakuloinen olo tapaninpäivänä edelleen
- se oli toverillinen suukko
Lisäsi myös, että se ei ole oikein jos minä toverillisesti suutelisin hänen ystäväänsä tai silittelisin kättä ja pitäisin kättä polvella mutta hän voi kättä naisen polvella pitää koska karjalaiset koskettelee keskustelukumppaneitaan ”keskustelun ja illanvieton timmellyksessä”.
Ottaisin avioeron heti, jos meillä ei olisi lasta. Nyt pitää vähän miettiä, ero tuntuu niin raskaalta. Mutta luulenpa ettei nää ”karjalaiset” pusuttelut ole tässä... on varmaan ollut kaikenlaisia toverillisia kosketteluja ja panoja pitkin matkaa. Ja tulee varmasti jatkossakin olemaan.
Sanoin miehelle että hän vaikuttaa narsistilta joka ei kykene ottamaan vastuuta teoistaan, mistä hän loukkaantui koska ”ei tunnista itseään kuvauksesta”. Sanoin, että ehkäpä otan eron ihan pian, mikä hieman miestä järkytti mut ilmeisesti hän odottaa että annan anteeksi.
T. Ap
Älä vaan sitten lankea noihin aivan käsittämätön typeriin tekosyihin selitellä tuota täysin ala-arvoista käytöstään. Ei tuo ole normaalia, ei edes niille karjalaisille. Ja jos tuo on hänen mielestään normaalia käytöstä, niin voit vaan kuvitella mitä tätä ennen on jo tapahtunut tai tulee tapahtumaan poissa ollessasi. Minä jättäisin tuollaisen epärehellisen miehen, eihän tuollaiseen voi eikä todellakaan kannata luottaa. Todennäköisesti miehesi käyttäytyy poissaollessasi julkisesti kuin mikä tahansa sika, ja sinä olet ainoa joka ei siitä ole ollut tähän mennessä tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä oikeasti tapahtuu, parhaan kaverini mies suuteli minua täysin yllättäen, kun olin eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan vuosi sitten. Ihan vain kaverina yritti tunkea kieltämää kurkkuuni. Hävettää vieläkin, mutta automaattisesti läimäisin miestä.
Tapahtuu. Mua on yllättäen suudellut eteisessä kaverin mies sekä toisen kaverin veli, jonka puoliso oli viereisessä huoneessa.
Uskomaton pelle on kyllä miehesi. Tottunut ilmeisesti käyttäytymään kuin sika kustannuksellasi. Tässä ketjussa oli monia hyviä pointteja mitä sinun kannattaa Ap pohtia suhteenne jatkon kannalta. Ellet sitten tiedostaen valitse olla tuollaisen paskiaisen kanssa avioliitossa.