”Halusin vain antaa hyvänyön suukon” - mies pussasi kaveriani
Eräs vähän vieraampi ystäväni oli eilen meillä, ja illan kuluessa istui mieheni viereen sohvalle. Koko loppuillan oli sit ihmeellistä menoa kun nainen mm. otti mieheni käden käsiinsä ja jopa silitti kämmenselkää. Jossain vaiheessa mieheni myös taputti naista polvesta. sit kun nainen teki lähtöä yömyöhään, niin hän pussasi mua poskelle ja miestäni poskelle JA SUULLE ja tämän jälkeen mieheni vielä erikseen pussasi häntä suulle. Sit nainen lähti. Kun kysyin mieheltä että mitä vtua hän meinasi, niin ”halusin vain antaa hänelle hyvänyön suukon”. Olen nyt ihan helevetin kiukkunen miehelleni ja ystävälleni. Miehen mielestä ei ole tapahtunut mitään, kuulemma pillastuin turhasta.
Eikö hyvänyön suukot kuulu ainoastaan omalle kumppanille???? Mitä seuraavaksi? Olemme naimisissa, olleet monta vuotta. Mitä ihmeen sekoilua tämä nyt on?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä terve. Mies lähti aamiaisen jälkeen asioille, ja laittoi tekstiviestin että pyytää anteeksi mutta se kaikki oli vain viatonta sosiaalisuutta. Hän palasi kotiin reilu tunti sitten. Lapsi ei ollut silloin kotona ja mies otti asian puheeksi, että hän pyytää anteeksi mutta asiassa ei ollut mitään sellaista, mistä pitäisi suuttua, että se oli viatonta ja ylireagoin. No, illan kuluessa oli tapahtunut mm. että mies oli pitänyt kättään naisen polvella useamman kerran, nainen oli ottanut mieheni käden käsiinsä ja silitellyt kättä ja sitten tämä pussaaminen illan päätteeksi. Että sellaista viatonta sosiaalisuutta. Halusin katsoa mihin asti mieheni ja ystäväni ovat valmiita menemään minun silmieni alla. Sen kyllä tietää mihin olisi ilta päättynyt jos en olisi ollut paikalla.
Nyt mies on taas siellä työhuoneessa mököttämässä kun kannan ”edelleen kaunaa”.
Ystävälleni en ole laittanut mitään viestiä tms. mutta eiköhän ystävyys ollut tässä.
T. Ap
Suomennettuna. Se on istunut nyt viestimässä siellä työhuoneessa pari päivää sen naisen kanssa ja surevat kun eivät saa olla tekemisissä. Nyt sinut pitää rauhoitella ja saada sinut ymmärtämään että sinun reaktio oli väärä, koska oikeasti reaktiosi oli oikea ja tajusit tilanteen oikein. Mies kävi tapaamassa naista ja hakemassa lohtua. Nyt jaksaa taas riidellä kanssasi. Tämä on niin nähty.
Kuulostaa siltä, että miehesi ja kaverisi ovat ennenkin tehneet lähempää tuttavuutta.
Ja nyt viesti tälle kaverille heti, et anna ho ron kehrätä tyytyväisenä itseensä.
Mä jätin kaverini jo siitä syystä kun yritti iskeä miestäni kun olin sammunut, en selitellyt mitään.
Oisinpa tajunnut jättää miehenkin jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on keskusteltu miehen kanssa taas. Syyksi tälle törkeälle käytökselleen hän on nyt sanonut:
-että hän on iloinen karjalainen. heikäläisillä on tapana kosketella keskustelukumppania
-ei ymmärtänyt tekevänsä mitään väärää
- ”ehkä mä ajattelin siinä kohdassa että pääasia että edes joku muhun koskee” (meillä on seksiä 1-2 krt viikossa ja paljon hellyyttä, minkä mies itsekin myönsi, eikä enää osannut perustella miksi sanoi sit noin)
- meillä oli ollut jouluaattona vähän sanaharkkaa joten hänellä oli vähän alakuloinen olo tapaninpäivänä edelleen
- se oli toverillinen suukko
Lisäsi myös, että se ei ole oikein jos minä toverillisesti suutelisin hänen ystäväänsä tai silittelisin kättä ja pitäisin kättä polvella mutta hän voi kättä naisen polvella pitää koska karjalaiset koskettelee keskustelukumppaneitaan ”keskustelun ja illanvieton timmellyksessä”.
Ottaisin avioeron heti, jos meillä ei olisi lasta. Nyt pitää vähän miettiä, ero tuntuu niin raskaalta. Mutta luulenpa ettei nää ”karjalaiset” pusuttelut ole tässä... on varmaan ollut kaikenlaisia toverillisia kosketteluja ja panoja pitkin matkaa. Ja tulee varmasti jatkossakin olemaan.
Sanoin miehelle että hän vaikuttaa narsistilta joka ei kykene ottamaan vastuuta teoistaan, mistä hän loukkaantui koska ”ei tunnista itseään kuvauksesta”. Sanoin, että ehkäpä otan eron ihan pian, mikä hieman miestä järkytti mut ilmeisesti hän odottaa että annan anteeksi.
T. Ap
Hah hah. Johan aikamoisen tekosyyn keksi. Mitähän mun karjalainen anoppini meinaisi jos kuulisi? Voisi suuttua aikalailla että joku kehtaa suoltaa tuollaista potaskaa. Alahan ap vaan suunnitella miten eron järjestät käytännössä. Jos siis olet ajatellut että suhteessanne olette vain te kaksi, eikä myös satunnaiset "karjalaisen tapakulttuurin" kohteet.
Joku miehen sinkkukaveri on lähdössä niin tokaise että kun joudut ihan yksin kotiin menemään niin purista vähän tissiä läksiäisiksi.
Mä pistäisin tuommoisen kiihdytyskaistalle saman tien, jos tarttee "ongelmia" selvittää vieraita pussailemalla jne. Niin saa lähteä muualta hakemaan sitä sitten eikä kotio tartte tulla. Ihmeellinen logiikka saada nostetuksi omaa arvokkuuttaan naisensa silmissä muita pussailemalla.
Se on ero ja auton osat jakoon.
Kai aiot laittaa tälle kaverillesi perään viestiä asiasta?! Sanot että next time arvostaisit, jos ei silittelisi miehesi kättä, ei olisi kiinni miehessäsi, ei pitäisi miehen kättä polvellaan ja ei suutelisi miestäsi.