Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Halusin vain antaa hyvänyön suukon” - mies pussasi kaveriani

Vierailija
27.12.2020 |

Eräs vähän vieraampi ystäväni oli eilen meillä, ja illan kuluessa istui mieheni viereen sohvalle. Koko loppuillan oli sit ihmeellistä menoa kun nainen mm. otti mieheni käden käsiinsä ja jopa silitti kämmenselkää. Jossain vaiheessa mieheni myös taputti naista polvesta. sit kun nainen teki lähtöä yömyöhään, niin hän pussasi mua poskelle ja miestäni poskelle JA SUULLE ja tämän jälkeen mieheni vielä erikseen pussasi häntä suulle. Sit nainen lähti. Kun kysyin mieheltä että mitä vtua hän meinasi, niin ”halusin vain antaa hänelle hyvänyön suukon”. Olen nyt ihan helevetin kiukkunen miehelleni ja ystävälleni. Miehen mielestä ei ole tapahtunut mitään, kuulemma pillastuin turhasta.

Eikö hyvänyön suukot kuulu ainoastaan omalle kumppanille???? Mitä seuraavaksi? Olemme naimisissa, olleet monta vuotta. Mitä ihmeen sekoilua tämä nyt on?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap ei olisi ollut kotona, se on ihan saletti, mitä siellä olisi tapahtunut. Vaikuttaa mieheltä, joka tilaisuuden tullen pettää.

Aivan samaa mieltä. Kannattaa Ap miettiä nyt tarkasti tunnetko miestäsi enää niin hyvin kuin luulet, ja onko parisuhteenne ylipäänsä kunnossa? Haluatko jatkaa tuollaisen miehen kanssa, jonka mielestä toisten suuteleminen on sallittua eikä siinä ole mitään väärää? Olikohan tämä edes ensimmäinen kerta?

Ei tainnut olla kun nainen tunsi olonsa mukavaksi pussatakseen suulle.

Vierailija
22/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaa kaveri ja sano miehelle, että jos tuo toistuu niin pistät eron vireille. Itse en ainakaan tuommoista katselisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi mielestä on ok tuolleen antaa hyvän yön pusuja, niin ala sinä tehdä niin hänen kavereilleen...

Vierailija
24/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista sattuu joskus, ja on lähes poikkeuksetta asiaa ihmettelevän ylireagointia (kuulemma). Ikävää, että sulla on tuollainen mies ja "ystävä".

Vierailija
25/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinä pussailla miehen kavereita, jos tuollainen hänen mielestään on ihan normaalia käytöstä

Vierailija
26/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä oikeasti tapahtuu, parhaan kaverini mies suuteli minua täysin yllättäen, kun olin eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan vuosi sitten. Ihan vain kaverina yritti tunkea kieltämää kurkkuuni. Hävettää vieläkin, mutta automaattisesti läimäisin miestä.

Kyllä. Ja oma sisareni yritti vähän samanlaista miehelleni kuin ap:n kaveri ap:n miehelle. Kaikkea tämmöstä tosiaan tapahtuu mutta tuo oli kyllä jo aika paksua että ap:n silmien alla. Kannattaa mennä avioliittoneuvojalle tai pohtia muuten, onko liitolla tulevaisuutta.

Vierailija
27/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies sulla. Nähtesi voi suudella ylähuulille, niin löisin aika paljon vetoa, että heti kun silmäsi välttää, suudellaan alakerroksen väkeä. Ja ”ystävä” on into pinkeänä mukana, värkki vetisenä.

Vierailija
28/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemppaa kaveri ja sano miehelle, että jos tuo toistuu niin pistät eron vireille. Itse en ainakaan tuommoista katselisi.

Kannattaa myös miettiä, haluatko antaa miehelle edes sitä toista mahdollisuutta koska ei nyt häntä koipien välissä anele anteeksiantoa ja ihmettele tyhmyyttään. Sen sijaan kiistää että toimi edes väärin. Kertoo tosi löyhästä moraalista ja ehkä siitäkin ettei suhde Ap:n kanssa enää kiinnosta. Tuolle tulee varmana jatkoa (tai sitten tämä oli jo jatkoa itsessään) jos jää tähän.

Vierailija
29/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä oikeasti tapahtuu, parhaan kaverini mies suuteli minua täysin yllättäen, kun olin eteisessä laittamassa kenkiä jalkaan vuosi sitten. Ihan vain kaverina yritti tunkea kieltämää kurkkuuni. Hävettää vieläkin, mutta automaattisesti läimäisin miestä.

Jep. Minun hyvän kaverin mies kävi vastaavalla tavalla päälle ja jälkeen päin vielä väänsi omassa kierossa mielikuvituksessaan muiston niin, että MINÄ olisin suudellut HÄNTÄ. Oikeesti väitti kivenkovaan!

En lopulta pystynyt olemaan enää koko pariskunnan kanssa tekemisissä. Mies oli harhaisessa mielessään niin vakuuttunut, että haluan panna häntä.

Tämän naispuolisen kaverini kanssa välini palautuivat vuosia myöhemmin, kun heillä meni ukon kanssa poikki. (Ja joo yritin jossain vaiheessa kertoa kaverilleni totuutta ukostaan, muttei hän oikein uskonut tai ainakaan ollut silti valmis jättämään miestä. Myöhemmin heillä meni poikki muista syistä.)

Vierailija
30/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaan ap kun jätät sen niin se löytyy 2kk sisällä "kaverisi" sängystä.

Vierailija
31/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2kk? Älä viitsi, 2 päivää on realistisempi. 2 tuntia todennäköisin.

Vierailija
32/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin sisältä löytyy ainkin osa miehestä

Vierailija
33/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtu mikä paska mies sulla! Harmi että olette naimisissa mutta kyllä eronkin saa nopeasti.

Vierailija
34/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2kk? Älä viitsi, 2 päivää on realistisempi. 2 tuntia todennäköisin.

Hei, tarkoitan julkista ulostuloa. Johan se siellä on.

Vierailija
35/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne nyt jo nussineet jos noin tuttavallisia olivat. Älkää olko naiveja.

Vierailija
36/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin alkoi salasuhde mieheni ja parhaan kaverin kanssa. Ensin oli ollut naisen puolelta pöydän alla jalalla hivelyä ja sitten se oli jo myöhemmin menoa. Olimme juuri muuttaneet yhteen. Eronneet nyt.

Vierailija
37/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa että näin alhaisia ihmisiä on olemassa. Itsellä oli myös avopuoliso joka alkoi vikitellä ystävääni. Ystävä ei lähtenyt leikkiin mukaan koskaan ja avokistakin tuli entinen. Kohteli minua kuin roskaa parisuhteessa muutenkin ja mielessä toiset naiset. Ei sitä yhteiseloa sitten vuotta kauempaa kestänytkään.

Vierailija
38/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne nyt jo nussineet jos noin tuttavallisia olivat. Älkää olko naiveja.

Saattaa olla näin, ihan järkevä johtopäätös. Ainakin jos ei ole jo jotain, niin haluaisivat että olisi. Ap jos välität itsestäsi, tämä oli teidän eroprosessin alku.

Vierailija
39/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suihin kuitenkaan ottanut?

Totta kai, onhan se kohteliasta nyt vieraanvaraisuuden takia tehdä seksuaalisia palveluksia. Ihan kaverimielessä. Porvoossa.

Vierailija
40/69 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mies tunne katumusta. On maannut koko päivän työhuoneen sohvalla. En ole aamun jälkeen kunnolla nähnytkään, kun on niin loukkaantunut siitä kun ripitin häntä yöllä asiasta. Että tämmöinen aviomies mulla.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi