Kaikki vinkit tänne! En tule millään raskaaksi.
Kommentit (66)
Miten te saatte tuon maca-kauheen syötyä? Yritin maidon kanssa, oksennus tuli. Ap
Kiitos vinkeistä! Tuli monta, joita aion nyt kokeilla. Mistähän tuota Maca-jauhetta saa?
Mulla on normikierto. En ole ylipainoinen tai keskivartalolihava. Olen testannut tavallisilla ovistesteillä ja vahva viiva tulee aina kierron puolivälissä. Tosin en tiedä, mikä on paras tärppiaika, kun se viiva tulee..
ap
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:22"]Kiitos vinkeistä! Tuli monta, joita aion nyt kokeilla. Mistähän tuota Maca-jauhetta saa?
Mulla on normikierto. En ole ylipainoinen tai keskivartalolihava. Olen testannut tavallisilla ovistesteillä ja vahva viiva tulee aina kierron puolivälissä. Tosin en tiedä, mikä on paras tärppiaika, kun se viiva tulee..
ap
[/quote]Heti kun viiva näkyy niin hommiin! Samana päivänä. Oikea ikkuna on siitä vaan se päivä pari. Itse nostin jalat aina seinälle session jälkeen pystyyn. Auttoi.
Jalat seinälle onkin hyvä, parempi varmaan kun tyyny pepun alla. Kokeiluun sekin:) ap
En ota kantaa linkittämäni artikkelin puolesta tai sitä vastaan (jokainen lukija tehköön sen itse), mutta lääkärin tekemien tutkimusten lisäksi (kuten artikkelissakin lukee: "[..] oireiden syy pitää aina tutkia [..]") kannattaa ottaa huomioon myös lantion mahdollisesta virheasennosta johtuvat vaivat: http://yle.fi/uutiset/jasenkorjaaja_palauttaa_kehon_luonnolliseen_tilaan/6760300
nyt on pseseed tilattu ja maca-jauhe kaapissa, greippimehu kylmenee jääkaapissa ja punkkuakin ostin. Ap
Itse menisin miehen kanssa tutkimuksiin, ja jos vikaa ei löytyisi, niin sitten lopettaisin stressaamisen, mikä vaikuttaa suuresti raskaaksi tulemiseen.
Harrasta seksiä heti kun kuukautiset loppuvat, kaikilla naisilla ei ole ovista kierron puolivälissä ja siittiöitä pitäää olla odottamassa ennen ovista.
Osaako joku sanoa tuosta Seronilista??
Seronil :
"Suvunjatkamiskyky
Eläinkokeissa fluoksetiinin on osoitettu heikentävän siittiöiden laatua. Teoriassa tämä voisi vaikuttaa hedelmällisyyteen, mutta tähän mennessä vaikutusta ei ole havaittu ihmisillä."
Maca-jauhetta saa ihan isommista marketeista, en nyt osaa sanoa miltä osastolta, mutta usein lisäravinnehyllystä tai sitten näille "superfoodeille" on joskus oma hyllynsä. Usein myydään samassa paikassa kuin Goji-marjatkin ja raakasuklaat tms.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:47"]
- punaviiniä pikkulaillinen ovulaatiosta kierron loppuun. Tätä ei tyrmännyt edes lapsettomuuslääkärimme, sanoi ettei siitä ole tutkimusnäyttöä, mutta moni on onnistuneessa kierrossa kokeillut.
- Kortisoni edistää joillakin kiinnittymistä
- Greippimehun sanotaan parantavan kohdun limakalvoa
- Ovistikut ja seksiä joka toinen päivä kierron keskivaiheilla
- Mies ei häärää itsekseen, vaan pidättäytyy niinä välipäivinä. Tällöin siittiöitä on aina paras mahdollinen satsi.
- Foolihappo käyttöön ja raskausvitamiinit
- Jalat kohti kattoa seksin jälkeen
- Terveet elämäntavat, tupakointi pois, liikuntaa lisää, painoa pois jos tarpeen
- Käy mittauttamassa hormoniarvosi ja kilpirauhaskokeet, voivat aiheuttaa lapsettomuutta
- Mies käy tutkituttamassa sperman, turha jyystää vuosikaudet jos ei ole siittiöitä
- Vuoden yrityksen jälkeen lääkärin puheille, nopeuttaa toimintaa jos nuo perustestit jo otettu
[/quote]
Lisään vielä että ei mitään selluliittivoiteita ja kahvia kohtuudella.
Greippimehu ovikseen asti, vehnänalkioöljyä päivittäin ja oikean ajoituksen varmistus ovistesteillä tai monitorilla.
tein kierroksen apteekeissa,, ei löytynyt preseedia. Mistähän saisin sitä? Ap