Mitä evästä yövuoroon?
Mieheni ajaa työkseen rekkaa ja on toisinaan yöt töissä. Leipä ei kuulema oikein enää uppoa, enkä ihmettele yhtään, joten nyt pitäisi keksiä varteenotettavia ehdokkaita. Hedelmät ja kasvikset on nounou. Smoothie pitäisi joskus pistää kokeiluun, uppoisko se.
Pitäisi olla kevyttä ruokaa/yöpalaa, jota olisi helppo syödä ajon aikana, monesti kun iskee nälkä ennenkuin tauko kolkuttaa. Matkassa ei ole mukana mikroa, mutta jääkaappi on.
Ideoita?
Kommentit (12)
pähkinät/mantelit? jukurtti? välipala keksit? eikö edes banaani menisi? popkornit?
Banaani tulee yleensä takaisin kotia samaa reittiä. Jogurttia on mennyt pullosta, mutta sekään ei ole lempparia. Pähkinät kuulema jää hampaisiin. Popcornit nyt ei ihan se kaikista kelvollisin vaihtoehto oo :D
Tiiän pari, jotka tekee yötöitä, mutta ei ne siellä mitään syö..
Tonnikalasalaatti, tosin ei ajon aikana.
Tee couscousia, siihen silppuut sekaan oliiveja, aurinkokuivattua tomaattia, kurkkua oikein pieneksi niin se ei sielta erotu ja liha puolena paistettua kanaa pieninä paloina tai kinkkua.
Pastasalaatti, kylmät keitot,joku suolainen piirakka, pizza.
Siis sun poika tekee yövuoroa? Vai miksi miettisit aikuisen miehen eväitä?
Kylmiä salaatteja. Niitähän löytyy laidasta laitaan; kevyempiä ja ruokaisampia. Jos siis hän syö saalaattiaKAAN... Kylmät keitot myös ravitsevia ja maukkaita. Google on pullollaan ohjeita.
Kysy mieheltäsi mikä hänelle kelpaa evääksi.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 19:43"]Kysy mieheltäsi mikä hänelle kelpaa evääksi.
[/quote]
Tai jospa mies laittaisi ihan itse eväät?
Meillä minä teen eväät töihin ja ruoan kotiin. Ei oikein tiedä, mitä tahtoisi evääksi. Syö öisin, koska ei heti herättyään pysty syömään kunnolla ruokaa niin, että se täyttäisi vatsan koko yön. Lähtee melkein herättyään suoriltaan töihin.
Söisi varmasti salaattia. Miksei mulle olekkaan tullut ruokaisat salaatit ollenkaan mieleen :) Ja sitä yhtä hyvää pastasalaattia mitä en ole tehnyt aikoihin, nam! :P