Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko aivan liian vanha jos saisin ensimmäisen lapseni 28- tai 29-vuotiaana?

Vierailija
25.11.2006 |

En sitten onnistunut tulemaan raskaaksi niin että olisin saanut ensimmäisen lapseni 27-vuotiaana. Mietin vain että onko mitään mahdollisuuksia saada monta lasta jos saa ensimmäisen vasta 28- tai 29-vuotiaana? Toivoisimme miehen kanssa että saisimme kolme lasta, ensimmäistäkään tosin ei näytä helpolla kuuluvan. Onko siinä mitään hyviä puolia että saa ensimmäisen lapsen vasta vähän vajaa 30-vuotiaana?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mielestäni liian vanha. Nyt taas olen, koska toista ei kuulu.

Joten yrittäkää sitten muut täyttää jumalan toive ja lisääntykää=))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin odottaa ekaa lastani 38 vuotta nuorena. Tuli terve mukelo terveelle äidille, ja lisää saa tulla.

Vierailija
4/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein muistan, niin ensisynnyttäjien keski-ikä on 30 vuotta. Sinulla ei ole mitään kiirettä. Minä sain ensimmäisen 33-vuotiaana, ja nyt harkitaan kolmatta. Jos ette ole kokeillut joka toinen päivän tahtia tai se on liian tiheä niin ovistikuista voi olla myös apua. Konsteja on paljon muitakin ja täältä netistähän niitä on helppo kysellä nimettömänä. Mutta mitään kiirettä ei tosiaankaan ole iän vuoksi.

Vierailija
5/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastokeskus: Ensisynnyttäjien keski-ikä oli 27,9 vuotta vuonna 2005, edellisvuonna 27,8 vuotta.

Siitä sitten miettimään vielä 30 -vuotispäivien lähestyessä, että miksi hel***tissä mulla sitten vielä tulee menkkojakin. Buahahahhaha! Mikä vitsi olet ap.

Vierailija
6/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ehdit yhden lapsen saamaan, mutta epäilen sitäkin.

Vierailija
7/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä asiattomista kommenteista.

Itse sain esikoiseni 29-vuotiaana, nyt olen 34 ja kolmatta odotan. Toi on ihan hyvä ikä, kun on yleensä opiskelut takana ja elämänkokemusta löytyy. Väitän että kolmikymppinen voi hyvinkin olla parempi äiti kuin vielä itsekin lapsi eli vähän päälle 2-kymppinen.

Vierailija
8/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta lasta tuohon aikaväliin mahtuu.

Mulla kävi niin, että lapsia alkoi tulla vasta, kun vaihdoin miestä. Avioero tuli 33-vuotiaana. Ja nyt oon uusissa naimisissa ja hankkinut ne suunnitellut 2 lasta. Olin avioerossa niin masentunut, että nyt jäin sitten lapsettomaksi, kun olin jo niii...iin vanha. Mutta hyvänen aika olisinkin voinut perustaa vaikka isommakin pesueen, kun sattui se unelmieni mies tulemaan vastaan aika pian eron jälkeen.

Vierailija
9/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain esikoiseni 28v ja kakkosen 29v. Mielestäni en ollut liian vanha, mutta ehkä luonto oli toista mieltä...?! Ainakin sen puoleen että esikoisellamme on downin syndrooma ;D

Jokatapauksessa perheenlisäystä olisi vielä toiveissa, mutta vasta muutaman vuoden päästä. Eli tuolloin ikää jo hyvän matkaa yli kolmenkymmenen.

Vierailija
10/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti elämä ei ole ohi kun täyttää 30-v. ;-)

Vanhempani olivat 28-v. kun saivat minut ja minä olin 29-v. esikoisen syntyessä. Ei ole lapsilta puuttunut mitään kun on koulut käyty, työpaikat hankittuna ja teinibiletykset takana. On aikaa, rakkautta ja rahaa lapsille.

Vierailija
11/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. esikoisen 37 vuotiaana saanut

Vierailija
12/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. kohta 40-vuotias äiti

Vierailija
13/13 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskällä ei ehtinyt kauaa olla ns. pilkettä silmäkulmassa, sillä ekasta kierrosta tärppäsi.

Tämä oli ainakin meille paras aika perustaa perhe; reissut on reissattu, baarit juostu ja töissä ehditty olemaan eli mistään ei tunne jäävänsä " paitsi" . Aiemmin en olisi ollut vielä ihan valmis äidiksi, nyt kolmatta vuotta kotona ja oikein tyytyväisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän