Nettitreffinainen ei osaa tehdä ruokaa
Ei ole kuulemma koskaan tehnyt. Ainoa mitä on tehnyt on kuulemma laittanut pakasteita uuniin.
Kannattaako tällaista naista edes tapailla?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen verran vanhanaikainen, että mielestäni naisen pitäisi osata edes jotain helppoa ruokaa laittaa.
Varmasti nyt tulee alapeukkuja, mutta ihan sama. Jos en osaisi mitään ruokaa laittaa itse, nolottaisi.
Laitan alapeukun aina jokaiselle joka kitisee että tähän tulee varmasti alapeukkuja.
Jos nainen on suomalainen, niin tulet vielä huomaamaan monta muutakin puutetta.
Tietysti kannattaa. Moni nainen on suhteessa miehen kanssa joka ei osaa pyyhkiä p ersettään eikä pestä käsiään. Miksi siis mieskään ei voisi katsoa pieniä virheitä toisessa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Voit päättää haluatko viettää aikaa rennon ihmisen seurassa vai terveysfanaatikon joka käskyttää ja aikatauluttaa kaiken. Siivoushysteria tulee yleensä kaupan päälle, joten olet sitten imurin varressa joka sunnuntai klo 7.
Niin, tai sitten valitsee sen normaalin naisen, joka osaa yhden elämisen perustaidoista eli ruuan laiton ja siihen päälle sitten perussiisteyden ja hygienian. Vai meinaatko että suomalainen nainen on jo sillä tasolla, että nämä vähimmäistaidot omaava on jonkinlainen yksisarvinen? Miksi haluaisin kolmekymppisen lapsen?
En tapailisi. Kyllä normaali ihminen osaa tehdä ruokaa.
Harva nainen ottaisi miestä joka ei ikinä laita ruokaa. Kuka hullu sellaisen riippakiven ottaisi riesakseen.
Joten miksi sen enempää toisinpäin?
Kyllä kumppanilta kannattaa vaatia ainakin alkeellisimmat eloonjäämistaidot. Jos toinen ei osaa tehdä ihan yksinkertaista ruokaa (puuro, perunat, jauhelihakastike, pasta, jne) niin sanoisin että hyvin todennäköisesti siellä pinnan alla on piilossa muitakin "yllätyksiä".
Siinä on niin monta hyvää puolta, kun ei tee kotona ruokaa.
Ei tarvitse tiskata eikä ajella marketteihin seisomaan pitkissä kassajonoissa.
Hedelmillä, luonnonjugurtilla pärjää jo pitkälle ja pysyy terveenä & kauniina.
Säästyneen ajan voi käyttää vaikka ihanaan rakasteluun.
Mitä hän osaa? Mitä sä hait, keittäjääkö?
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen ottaisi miestä joka ei ikinä laita ruokaa. Kuka hullu sellaisen riippakiven ottaisi riesakseen.
Paljonko sun elämä pyörii jonkin syömisen ja ruoan ympärillä? Etsitkö kodinkonetta vai ihmistä?
Yksikään mies, jonka kanssa olen seurustellut, ei ole laittanut ruokaa. Nyt seurustelen naisen kanssa, eikä hänkään kokkaa mitään. Enkä minä. Syödään ulkona. Ketään en ole kokenut riippakivenä, päinvastoin on ihanaa hengata vain rentojen ja olennaiseen keskittyvien tyyppien kanssa.
Pitääkö sitä ihmisen osata kokata kaiken maailman erikoisuudet jos ei elämässään sellaisia kaipaa? Kuka tahansa oppii kerrasta tekemään perusruokia kuten laatikoita uunissa ym. Itse en lainkaan kaipaa mitään ihmeempiä ruokia ja siksi en ole opetellut sen ihmeellisempiä ruokia tekemäänkään. En näe riittäväksi syyksi sitä, etten siksi kelpaa jollekin puolisoksi. Tosi vanhanaikaista. Onneksi naisilla on nykypäivänä vapaus valita, ottaako ukon joka odottaa sulta perinteisiä rooleja leipätyön rinnalla.
No mut hei. Onneksi kyseessä ei sentään ollut mikään oikea tapailu tai treffit vaan vain nettitreffinainen. Aloittaja tuskin on edes tavannut kyseistä neitiä, joka löytänee oikeaa tapailua ihan muualta.
Aloittaja tuskin siis valitsee. Ruoanlaittotaidon tai muunkaan piirteen perusteella.
:)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Siinä on niin monta hyvää puolta, kun ei tee kotona ruokaa.
Ei tarvitse tiskata eikä ajella marketteihin seisomaan pitkissä kassajonoissa.
Hedelmillä, luonnonjugurtilla pärjää jo pitkälle ja pysyy terveenä & kauniina.
Säästyneen ajan voi käyttää vaikka ihanaan rakasteluun.
Se on ihan eri asia jos päättää olla tekemättä itse ruokaa kotona. Kuin olla tekemättä kun ei osaa tehdä. Joskus ihan järkevää ulkoistaa kotitöitä. Silti ne on tärkeitä taitoja jokaisen osata. Ettei tartte nälkään kuolla sen takia, ettei osaa edes kananmunia keittää.
Jos nainen ei osaa laittaa ruokaa, sanotaan "No ei sinkkunaisen tarviikaan osata, kyllä sen sitten oppii myöhemmälläkin iällä jos niikseen tulee. Nuorena pitää elää ja käydä ravintoloissa!"
Jos sinkkunainen ei osaa korjata seinästä irronnutta hattuhyllyä, sanotaan "Noi on miesten hommia, hyi. Tohon kuuluu hankkia joku isä, veli, poikaystävä tai muu typerä mies hoitamaan se kuntoon"
Jos (epäkomea ja epärikas) mies ei osaa laittaa ruokaa, sanotaan "Taas näitä uusavuttomia, mitään ei osata eikä jakseta, passausta halutaan ja kaikki pitää saada heti. Varokaa näitä miehiä!"
Jos (epäkomea ja epärikas) mies ei osaa korjata seinästä irronnuta hattuhyllyä, sanotaan "Yök, kuvottava mies! Tai ei se mikään mies ole kun ei osaa miesten töitä, HYI! Saunan taakse!!"
M/40 joka osaa molemmat hommat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sun elämä pyörii jonkin syömisen ja ruoan ympärillä? Etsitkö kodinkonetta vai ihmistä?
Yksikään mies, jonka kanssa olen seurustellut, ei ole laittanut ruokaa. Nyt seurustelen naisen kanssa, eikä hänkään kokkaa mitään. Enkä minä. Syödään ulkona. Ketään en ole kokenut riippakivenä, päinvastoin on ihanaa hengata vain rentojen ja olennaiseen keskittyvien tyyppien kanssa.
Ruoka on iso osa jokaista päivää. Ihminen kun syö monta kertaa päivässä. Muutaman tunnin välein. En todellakaan viitsisi käydä monta kertaa päivässä ravintolassa. Hullun hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen verran vanhanaikainen, että mielestäni naisen pitäisi osata edes jotain helppoa ruokaa laittaa.
Varmasti nyt tulee alapeukkuja, mutta ihan sama. Jos en osaisi mitään ruokaa laittaa itse, nolottaisi.Minä OSAAN laittaa ruokaa, mutta en pidä siitä hommasta. Mieheni on taitavampi ja pitää ruoanlaitosta. Siksi hän tekee meillä yleensä ruokaa. Miksi se olisi jotenkin erityisesti naisen tehtävä kokata?
Tarviiko näistä nyt aina raivota? Ruoanlaitto on enemmän naisen, kuin miehen hommaa ja ei se mitenkään alenna naista, päin vastoin. Älkää aina jaksako. Ihan hyvin meillä asiat ovat. Terveisin akateeminen nainen, 29 vuotta.
Eihän sillä mitään väliä ole. Riittää, kun sinä osaat tehdä ruokaa.
Tulevaisuuden kannalta on parempikin, ettei ole liian monta kokkia keittiössä häsläämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jää rajoitteet pelkkään ruoanlaittoon. Aika skeptinen olisin tuollaisen naisen suhteen. Miten sujuu muut elämän perustaidot? Raha-asiat, kodinhoito, yms.
Vaikea kuvitella yhteistä elämää jos tällaiset perustaidot on retuperällä.
Mieheni oli alle kuusikymppinen, kun tapasimme. Ei osannut tehdä ruokaa. Kukaan ei silti olettanut, että hänellä olisi raha-asiat, kodinhoito tai muut asiat retuperällä. Päinvastoin, korkeasti koulutettu mies.
Miksi ruoanlaittotaidon puute indikoisi, että elämä on retuperällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötävän taikominen on kyllä aika olennaista ihan elämisen kannalta. Fiksu opettelee tekemään homman itse(kin). (sivusta)
Ei elämä samassa asunnossa toimi jos toinen on rassukka. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä itsestään huolehtimaan. Tekemään ruokaa, pesemään pyykit, hoitamaan muutenkin elämän perusjutut. En huolisi puolisoksi sellaista joka tarvitsee jatkuvasti apua tällaisten asioiden kanssa.