Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffinainen ei osaa tehdä ruokaa

Vierailija
27.12.2020 |

Ei ole kuulemma koskaan tehnyt. Ainoa mitä on tehnyt on kuulemma laittanut pakasteita uuniin.

Kannattaako tällaista naista edes tapailla?

Kommentit (76)

61/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee kyllä ymmärtää, miten voi soheltaa läpi elämän ilman et tarvii koskaan opetella kokkaamaan mitään. No, koulussahan sitä oppii väkisinkin, mutta jos sen jälkeen ei enää ikinä keittele mitään, pilko mitään, paista mitään kypsäksi, mausta mitään...

Syö vaan pelkkiä valmisruokia vuosikausia tai joku toinen kokkaa sulle.

Hankalaa ymmärtää miten se on mahdollista. No, kai se sitten joillekin on.

Vierailija
62/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako ahtériin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kädetön kuttu.

Vierailija
64/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jokaisen ihmisen pitää osata laittaa ruokaa siis tyyliin keittää perunat ja paistaa kananmunan pannussa. Jos 30 vuotias ei osaa, niin hän on

a) tyhmä

b) laiska

tai sitten molempia.

Noihan osaa jokainen. Aloituksessa puhuttiin ruoanlaitosta. Ap tarvitsee gourme-ruokia.

Vierailija
65/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jokaisen ihmisen pitää osata laittaa ruokaa siis tyyliin keittää perunat ja paistaa kananmunan pannussa. Jos 30 vuotias ei osaa, niin hän on

a) tyhmä

b) laiska

tai sitten molempia.

Noihan osaa jokainen. Aloituksessa puhuttiin ruoanlaitosta. Ap tarvitsee gourme-ruokia.

Niinhän sitä voisi luulla, mutta ei moni vain osaa. Mä taas ajattelen, että jos ihminen osaa keittää perunat, niin osaa keittää pastat, riisit ja kasviksetkin. Jos osaat paistaa kananmunan, niin osaat paistaa pihvinkin. Jos osaat laittaa uunin päälle, niin osaat laittaa sinne lohen, lihan tai kanakoivet. Jos ei osaa, niin on tyhmä.

Mä ymmärsin, että ap ei etsi ruoanlaittajaa, vaan ihmistä, joka osaa tehdä myös ruokaa. Siis ihmistä, joka ei ole täysi aasi.

Vierailija
66/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Tuos voi kait käydä pahimmas tapaukses nii, et mies joutuu aina tekee ruuan, jos muuttaa yhteen. :o Pitää kysyy iteltään, et haluuko ottaa sen riskin, et mahdollisesti joutuu toisen henkilökohtaiseksi kokiksi. Erillää jos asuu, nii sit tos ei oo mitää ongelmaa, jos nainen ei ala vaatii miestä tekee ruokaa myös hänen luonaan. :) Aika hassuu, et joku ei osaa tehä ruokaa. :D Netti o täynnä reseptejä, niitä sit vaan seuraa. Nainen vois kyl kehittää itteensä…

Kuinka monta kertaa päivässä sinä syöt, ja etkö käy töissä syömässä lounasta? Tuohan on jo red flag, jos mies syö perheen vararikkoon. Ylipainoakin on ilmeisesti melkoisesti?

Lämpimän aterian syön joka toinen päivä. Oon työtön. Oon ollu koko pienen ikäni alipainoinen, mut ny oon saanu nostettuu painoo terveellisesti. :) Tosin joulun aikana laihduin taas, ku kinkku ja konvehdit laittaa mahan ihan sekaisin. :/ Painoo oli tänä aamuna 59 kiloo.

Lämmin ateria vain joka toinen päivä??? Ei tuo ole terveellistä. Minkä pituinen olet?

Vierailija
67/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko muuten ihan fiksu nainen? Itse osaan keittää, leipoa ja paistaa kaiken, mutta jos asuisin yksin, ostaisin kaupasta valmisannoksia ja lämmittäisin niitä, ja ruuanlaitosta säästyneen ajan käyttäisin johonkin hyödyllisempään ja hauskempaan. Eli yhtä hyvin voisin olla aivan uusavuton, jos en olisi joutunut vuosien saatossa opettelemaan kokkaustaitoja ison perheen kanssa.

Asun yksin enkä ikimaailmassa ostaisi mitään kaupan valmisannoksia. Hyi hemmetti mitä moskaa. Joka päivä valmistan ruuan ja se on ihan mukavaa ajankäyttöä, kun kokeilee erilaisia reseptejä. Silti jää aikaa paljon muuhunkin. 

Vierailija
68/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Tuos voi kait käydä pahimmas tapaukses nii, et mies joutuu aina tekee ruuan, jos muuttaa yhteen. :o Pitää kysyy iteltään, et haluuko ottaa sen riskin, et mahdollisesti joutuu toisen henkilökohtaiseksi kokiksi. Erillää jos asuu, nii sit tos ei oo mitää ongelmaa, jos nainen ei ala vaatii miestä tekee ruokaa myös hänen luonaan. :) Aika hassuu, et joku ei osaa tehä ruokaa. :D Netti o täynnä reseptejä, niitä sit vaan seuraa. Nainen vois kyl kehittää itteensä…

Kuinka monta kertaa päivässä sinä syöt, ja etkö käy töissä syömässä lounasta? Tuohan on jo red flag, jos mies syö perheen vararikkoon. Ylipainoakin on ilmeisesti melkoisesti?

Lämpimän aterian syön joka toinen päivä. Oon työtön. Oon ollu koko pienen ikäni alipainoinen, mut ny oon saanu nostettuu painoo terveellisesti. :) Tosin joulun aikana laihduin taas, ku kinkku ja konvehdit laittaa mahan ihan sekaisin. :/ Painoo oli tänä aamuna 59 kiloo.

Lämmin ateria vain joka toinen päivä??? Ei tuo ole terveellistä. Minkä pituinen olet?

Joka toinen päivä, ku ei tuu aina nälkä. Ja jos on sellane pieni nälkä, nii sit syön muroja tai ruisleipää. Ja tiiän kyl iha hyvin, et ei oo tervettä… Just sanoin, et oon yrittäny nostaa painoo terveellisesti. Se on iha tolkuttoman hidasta hommaa. Joo, voisha sitä alkaa mättää sokerii, suolaa ja rasvaa, mut sillon se o epäterveellistä painonnostoo. Pituutta on 172 senttii.

Vierailija
69/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein ymmärrä miten joku ei muka osaa tehdä ruokaa. Reseptejä on netti täynnä. Jos osaa lukea ja liikuttaa kroppaansa, niin kykenee myös noudattamaan ruokaohjeita. Toki jotkin reseptit ovat hankalampia kuin toiset, mutta ei kenellekään voi olla mahdotonta kokata peruspastoja, keittoja tai pataruokia. Jotkut eivät toki haluakaan kokata ja se on ihan ok. Osaamattomuus on silti vain paska tekosyy.

Vierailija
70/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen nykymaailmassa on ihan oikeasti pakko laittaa ruokaa, ellei satu olemaan niin köyhä, että se on ainoa vaihtoehto saada rahat riittämään ruokaan?

Normi työssäkäyvä syö töissä lounaan (ruokalassa tai valmisruokaa) ja viikonloppuisin tilaa jotain kotiin tai käy jossain syömässä. Kuka nyt oikeasti työpäivän jälkeen laittaa yksin itselleen jotain "kunnon" ruokaa? Ei kukaan. Toivottavasti se tyttö tajuaa juosta karkuun.

Vierailija
71/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan kyllästynyt ruoanlaittoon ja sanonut sen myös miehelle.

Vierailija
72/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen nykymaailmassa on ihan oikeasti pakko laittaa ruokaa, ellei satu olemaan niin köyhä, että se on ainoa vaihtoehto saada rahat riittämään ruokaan?

Normi työssäkäyvä syö töissä lounaan (ruokalassa tai valmisruokaa) ja viikonloppuisin tilaa jotain kotiin tai käy jossain syömässä. Kuka nyt oikeasti työpäivän jälkeen laittaa yksin itselleen jotain "kunnon" ruokaa? Ei kukaan. Toivottavasti se tyttö tajuaa juosta karkuun.

Itse ainakin haluan syödä hyvää ja terveellistä ruokaa enkä työpaikan mauttomia lounaita tai valmisruokia. Kyllä se itse tehty ruoka on aina parasta ruokaa. Pidän erityisesti kalaruuiasta eikä se aina niin halpaa ole. 

Vierailija
73/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanon etten osaa tehdä ruokaa. Karsii kummasti pois jo kättelyssä paljon.

Vierailija
74/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein ymmärrä miten joku ei muka osaa tehdä ruokaa. Reseptejä on netti täynnä. Jos osaa lukea ja liikuttaa kroppaansa, niin kykenee myös noudattamaan ruokaohjeita. Toki jotkin reseptit ovat hankalampia kuin toiset, mutta ei kenellekään voi olla mahdotonta kokata peruspastoja, keittoja tai pataruokia. Jotkut eivät toki haluakaan kokata ja se on ihan ok. Osaamattomuus on silti vain paska tekosyy.

Pätee myös miehiin.

Vierailija
75/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä

Vierailija
76/76 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös miehiin.

Ehdottomasti. En omasta mielestäni puhunut sukupuolista mitään viestissäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi